Autore: Peter Berry
Data Di Creazione: 17 Lugliu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2025
Anonim
Durmendu in Durante a Quarantena? Cume Rinnovà a Vostra Routina per a 'Nova Normale' - Salute
Durmendu in Durante a Quarantena? Cume Rinnovà a Vostra Routina per a 'Nova Normale' - Salute

Cuntenutu

Ùn simu più in quarantena, Toto, è e nostre rutine nove sò sempre state definite.

Tutti i dati è e statistiche sò basate nantu à i dati dispunibili publicamente à u mumentu di a publicazione. Alcune informazioni ponu esse obsulete. Visitate u nostru hub di coronavirus è seguitate a nostra pagina di aggiornamenti in diretta per l'infurmazioni più recenti nantu à u focu COVID-19.

Da tantu tempu in quarantena, parechji di noi ci simu abituati à colpisce u buttone di snooze.

À quale sto scherzendu? Ùn aghju mancu messu una alarma dapoi u ferraghju.

A vita hè cascata da e rota un pocu per via di COVID-19, ma per mè, dorme in hè stata una piccula fodera d'argentu in a timpesta.

Ùn sò micca solu. Avà chì a casa hè u travagliu è u travagliu hè a casa per parechji, u travagliu è u sonnu ponu accade praticamente - ogni volta, induve.

I dati raccolti da a cumpagnia di analisi sanitarie Evidation Health suggerenu chì da quandu a quarantena hà iniziatu, l'Americani anu aumentatu u so tempu addurmintatu di 20 per centu.


Sicondu u duttore Richard Bogan, direttore medicu di SleepMed di South Carolina è presidente di Bogan Sleep Consultants, hè un riposu assai meritatu chì una grande parte di noi hà veramente bisognu.

"U sonnu hè fundamentale è biologicamente necessariu", dice Bogan. «Duvete dorme. A migliore qualità, quantità è continuità di u sonnu, megliu u cervellu funziona. Vi ricordate megliu, u vostru umore hè megliu, a vostra motivazione è u vostru sistema immune hè megliu ".

Sicondu Bogan, circa u 40 per centu di a pupulazione soffre di mancanza di sonnu. Hè un debitu di sonnu chì alcuni di noi stanu travagliendu assai per rimbursà durante a quarantena, cù i pisci di ghjatti è dormendu in u cutidianu.

U rimborsu di u nostru debitu sona bè, ma hè cumu chì conta veramente.

U novu paisaghju di u sonnu

Nanzu à l'ordini di stà in casa, a maiò parte di noi durmiamu secondu u nostru ritimu circadianu, o rilloghju internu, dice Bogan. U ritmu circadianu hè ciò chì dice à u nostru corpu quandu esse svegliu è quandu esse addurmintatu à intervalli regulari.


U rotulu cù u vostru ritimu circadianu funziona quandu avete un tempu di svegliu strutturatu, un locu per esse, è un calendariu furmalizatu da tene.

In u salvaticu punente di a quarantena - induve u travagliu è a vita ùn sò micca tenuti à un calendariu strettu - alcuni stanu scuzzulendu u ritmu circadianu per un prucessu chjamatu "corsa libera".

Quandu hè in corruzzione libera, u corpu si mette in furia da u so ritimu circadianu di 24 ore.

"Cù a corsa libera, vedemu una di e duie cose chì accadenu: A ghjente dorme quand'elli dormenu, è / o semplicemente si sveglianu ogni volta chì si sveglianu. U cervellu ùn li piace micca à fà ", dice Bogan.

Alcuni stati cumincianu à riapre, è cù queste porte aperte vene a luce di l'alba di a nova normalità. Ùn simu più in quarantena, Toto, è e nostre rutine nove sò sempre state definite.

U psicologu organizzativu industriale è u prufessore di l'Università Marian Marian David Rusbasan aspetta chì u travagliu à distanza diventi assai più cumunu.

"Pensu chì unu di i più grandi cambiamenti chì venenu hè una più grande normalizazione di u teletravaglia è di e telecomunicazioni", dice Rusbasan. "I dirigenti è i dirigenti anu avutu avà una visione front-seat di cumu u telelavoru pò riesce in e so urganizazioni. Credu chì avanzendu utteneranu u cuncettu in una misura più grande è più diffusa ".


Ritruvà u vostru ritimu

Cù sti novi fattori in mente, alcune persone ponu esse in gradu di cuntinuà a corsa libera per un pezzu. Finalmente, averemu bisognu di vultà à u nostru ritimu circadianu cunsigliatu solu per a nostra salute è sanità.

Per ripiglià stu prucessu, Bogan hà qualchì cunsigliu:

Luce solare

"A luce hè cusì impurtante", dice Bogan. «Assicuratevi di avè qualchì luce è attività. A luce aumenta l'ampiezza di u svegliu, è chì aumenta a nostra funzione cerebrale ".

Arrivà da 5 à 15 minuti di luce solare 2 volte à settimana hè abbastanza per aumentà a vostra vitamina D, chì si sà chì affetta u sonnu.

Rutina

Saria forse ora di scavà quellu vechju svegliu chì avete avutu in Farraghju. "Arrìzzati à a listessa ora ogni ghjornu è uttene una esposizione à a luce à quellu tempu", dice Bogan.

Assicuratevi di riservà u vostru tempu di svegliu cù un tempu di dorme consistente.

Micca caffè 6 ore prima di dorme

Bere a caffeina vicinu à l'ora di dorme pò disturbà u vostru sonnu.

Chjamu questu a regula Gremlins "Mogwai". Quant'è cum'è ùn dite micca un acqua Mogwai dopu mezanotte, a caffeina ùn hè micca bella per e persone 6 ore prima di dorme.

U caffè inibisce l'adenosina, un impurtante mediatore in l'effetti di a perdita di sonnu. L'adenosina si accumula in u cervellu durante a veglia è pò purtà à cambiamenti in e prestazioni cognitive quandu u sonnu hè saltatu.

Staccà

Evite l'elettronica una ora prima di dorme.

"Quandu avemu luce elettronica, TV o dispositivi, a luce elettronica colpisce i nostri ochji è i nostri fotorecettori", dice Bogan. Questu ritarda a produzzione di melatonina, un ormone pruduttu da a glàndula pineale in u vostru cervellu chì regula i ritmi circadiani.

Ùn andate in lettu troppu prima

"Hè veramente megliu di ritardà un pocu u sonnu senza luce elettronica, perchè site in custruzzione di l'adenosina", dice Bogan.

Dunque spegne u televisore è ventu per un pocu prima di chjappà u cuscinu. Questu dice à u vostru cervellu chì hè ora di andà à dorme.

Tuttu u mondu definisce "troppu prestu" un pocu sfarente, ma a Fundazione Naziunale per u Sonnu suggerisce di andà à dorme trà 20 ore. è mezanotte.

Cù questi passi è una rutina solida, a maiò parte di noi torneremu in traccia in circa una settimana o più. Altri ponu avè un tempu più complicatu - cum'è i fiocchi di neve, u ritmu circadianu di tutti hè unicu, è u stress è altri fattori ponu influenzà a vostra qualità di sonnu.

Per un barometru rapidu di a qualità di u vostru sonnu, fate un Test di Scala di Sonnolenza Epworth. Stu simplicu questionariu aiuta à valutà se u vostru mudellu di sonnu hè in bona forma.

Se u vostru puntuu hè più altu o sì avete assai prublemi per dorme, pudete vulete pensà à parlà cun un duttore.

I punteggi più alti di 10 rientranu in a categuria "fà una chjama". Aghju marcatu un 20, allora faraghju una telefonata qualchì volta versu 2 ore

Cum'è a pudete vede, sò sempre in corruzzione libera.

Angela Hatem gode di piña coladas, esse pigliatu in a pioggia, è ovviamente yacht rock.Quandu ùn hà micca verificatu l'arechje di u so figliolu per i Cheerios capricciosi, Angela cuntribuisce à parechje publicazioni in linea. Seguitàla in Twitter.

Vi Cunsigliemu Di Vede

Ciò chì duvete sapè prima di uttene un Piercing Smiley

Ciò chì duvete sapè prima di uttene un Piercing Smiley

Chì tippu di piercing hè que tu?Un piercing miley pa a per u vo tru frenulu, u picculu pezzu di pelle chì cunne a u labbra uperiore à a gomma uperiore. tu piercing hè relativ...
V8 hè bonu per tè?

V8 hè bonu per tè?

I uchji di verdura ò diventati un grande affare oghje. V8 hè for e a marca più cunni ciuta di uchju vegetale. Hè purtèvule, vene in tutte e varietà farente, è hè...