4 rimedii casani per sbiancà l'inguine di modu naturale
Cuntenutu
- 1. Esfoliazione cù farina d'avena è farina di granu
- 2. Pasta di limonu cù iogurtu chjaru
- 3. Perossu d'idrogenu cumpressatu
- 4. Esfoliazione cù bicarbunatu di sodiu
Per fà l'imbiancatura di l'inguernu in casa, ci sò sfarenti mischji chì ponu esse aduprati. Unu di i più aduprati hè l'applicazione di perossidu d'idrogenu in a regione colpita, tuttavia, l'esfoliazione cù a farina d'avena è di mais, è ancu a pasta di limone, pò ancu aiutà.
Generalmente, l'oscurità o l'apparizione di macchie in l'inguine accade perchè a zona hè costantemente coperta da i vestiti, senza riceve i raggi di u sole, chì sò assai impurtanti per tene a pelle bella è sana. Tuttavia, l'estetica pò esse ristabilita cù l'usu di questi rimedii casani. L'usu di vestiti sintetichi è jeans favurisce l'oscurità di queste zone, è ancu a mancanza di idratazione è, dunque, questi fattori devenu esse evitati.
Vede alcuni modi più fatti in casa per alleggerisce l'inguine è l'ascelle.
1. Esfoliazione cù farina d'avena è farina di granu
Una bona soluzione casera per sbiancà l'inguine hè di esfolià a zona aduprendu farina di granu è farina d'avena, cumu aiutanu à rimuovere i strati di a pelle più esterni, impedendu chì a pelle diventi più spessa è scura.
Ingredienti
- 2 cucchiai di farina di granu;
- 2 cucchiai di avena;
- 2 cucchiai di latte in polvere è;
- 2 cucchiai di salina.
Modu di preparazione
Imbulighjate bè l'ingredienti in un cuntainer finu à ch'elli formanu una crema. Spread in a regione desiderata è frotte in un muvimentu circulare per pochi minuti. Dopu solu risciacqua cù acqua fredda. Ripetite a prucedura 2 à 3 volte à settimana, finu à chì righjunghja u tonu di a vostra pelle.
2. Pasta di limonu cù iogurtu chjaru
U Limone cuntene un tipu d'acidu chì aiuta à eliminà e macchie di a pelle è hè dunque un ottimu alimentu per curà e macchie di l'inguine in modu naturale. Tuttavia, cume pò ancu infiammà a pelle, ùn deve micca esse adupratu tutti i ghjorni, nè deve esse applicatu durante u ghjornu, per evità u cuntattu cù i raggi di u sole, chì pò traduce in punti novi.
U yogurt naturale hà boni pruprietà idratanti, chì aiutanu à mantene a pelle idrata è bella.
Ingredienti
- 1 limonu;
- 70 g di yogurt chjaru.
Modu di preparazione
Tagliate u limone à meza è spreme u suchju in u yogurt. Poi mischjà tuttu finu à ottene un mischiu omogeneu è applica nantu à a zona di l'inguine per schjarisce. Lasciate accende per 30 minuti è poi cacciatelu cù acqua calda.
3. Perossu d'idrogenu cumpressatu
U perossidu d'idrogenu hà eccellenti proprietà per eliminà e macchie di a pelle è pò ancu esse adupratu cun relativa sicurezza. Tuttavia, ci sò alcune persone chì ponu esse allergichi à a sostanza, dunque si consiglia di testà u perossidu di idrogenu nantu à una piccula zona di a pelle prima di aduprà stu rimediu.
Ingredienti
- 10 volumi di perossu di idrogenu;
- Acqua;
- Cumpressa.
Modu di preparazione
Imbulighjate u perossu di l'idrogenu cù un pocu d'acqua è poi mette u mischju in una cumpressa è applica à u puntu di a macchia per 20 minuti. Poi lavate a zona cun acqua calda è sapunata. Sta tecnica deve esse fatta solu da 1 à 2 volte à settimana, chì l'usu custante di perossidu d'idrogenu pò irrità a pelle.
4. Esfoliazione cù bicarbunatu di sodiu
U bicarbonatu di sodiu cuntene microparticule chì eliminanu e cellule morte di a pelle è allevanu l'infiammazione di a pelle, riducendu l'intensità di e macchie di a pelle.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di bicarbunatu di sodiu;
- Acqua.
Modu di preparazione
Imbulighjate un pocu d'acqua cù u bicarbonate di sodiu finu à ottene una pasta omogenea. Dopu, applica sta pasta nantu à a pelle maculata di l'inguine è frotte in un muvimentu circulariu per circa 2 minuti. Infine, lavate a pelle cù acqua calda è sapone dolce. Fate sta tecnica finu à 15 ghjorni di fila. I primi risultati ponu cumincià à esse vistu circa 1 settimana dopu.