Autore: Eric Farmer
Data Di Creazione: 11 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
🌝 DR BERG SAYS SUNSCREEN IS GIVING US CANCER, NOT THE SUN?!
Video: 🌝 DR BERG SAYS SUNSCREEN IS GIVING US CANCER, NOT THE SUN?!

Cuntenutu

À questu puntu di a vita, avete (speru!) chjapputu u vostru M.O. di u sunscreen ... o avete? Ùn hè bisognu di diventà rossu in faccia per imbarazzamentu (o da u sole, per quessa). Intensificate i vostri smart sun cù un pocu aiutu da dermatologi esperti.

Quì, i prufessori dissipanu i miti cumuni di prutezzione di u sole è rispondenu à alcune di e vostre più grande dumande SPF in modo da pudè assicurà chì a vostra pelle sia currettamente salvaguardata in ogni stagione.

Qualcosa hè andatu male. Un errore hè accadutu è a vostra entrata ùn hè micca stata inviata. Pruvate torna.

Mitu: Basta à mette un filtru solare quandu si passa a ghjurnata fora.

Ripetite dopu à mè: A prutezzione di u sole ùn hè micca negoziabile 365 ghjorni à l'annu, ùn importa induve site, ciò chì fate, o ciò chì u clima. "A maiò parte di l'esposizione à u sole chì a ghjente riceve hè involuntaria è incidentale", dice Joshua Zeichner, M.D., direttore di ricerche estetiche è cliniche in dermatulugia à l'Ospedale Mount Sinai di New York. "A ghjente ùn si rende contu chì hè durante i brevi momenti passati à l'aria aperta - i so viaghji à u travagliu, incarichendu cumandamenti - chì u sole face danni à a so pelle".


Ddu dannu hè cumulativu; brevi rafani di tempu passatu senza filtru solare anu effetti periculosi è di longa durata. È mentre i raghji UVB sò più forti in l'estate, i raghji UVA (chì causanu l'invecchiamentu è u cancheru di a pelle) anu a stessa forza tuttu l'annu è penetranu ancu in un ghjornu nuvolatu. Avà, sò ciò chì pensate: aghju sempre bisognu di crema solare se sto passendu a ghjurnata dentru? Iè-ancu sè site in quarantena. Per furtuna, a suluzione hè simplice. Fate a crema solare una parte cutidiana di a vostra rutina, coprendu sia a vostra faccia sia qualsiasi altra zona esposta, cum'è u collu, u pettu è e mani - tutti i punti cumuni chì a ghjente si scorda di prutege, secondu u duttore Zeichner. (Ma chì si ti piace à portà u maquillaje di a faccia? Ebbè, pudete mette SPF sottu à a vostra fundazione o optate per unu di questi megliu di i filtri solari tintati).

Mitu: SPF 30 offre duie volte più prutezzione chè SPF 15.

Puderia parè contraintuitivu, ma i principii matematichi standard ùn sò micca applicati quandu si tratta di numeri SPF. "Un SPF 15 blocca u 94% di i raggi UVB, mentre un SPF 30 blocca u 97%", spiega u duttore Zeichner. L'aumentu di a prutezzione una volta passatu sopra un SPF 30 hè solu incrementale, dunque in questu casu, u filtru solare SPF più altu ùn hè micca necessariamente u megliu.


Allora, sì site sedutu quì à dumandassi "di chì SPF aghju bisognu?" a risposta corta hè SPF 30 per l'usu di u ghjornu, secondu u duttore Zeichner. (Questu hè ancu a ricunniscenza di l'Academia Americana di Dermatologia o AAD.) Dice questu, ùn hè micca una mala idea di sbaglià più altu è andà cun un SPF 50 quandu site in a spiaggia o in piscina, dice."Per uttene u livellu di prutezzione etichettatu nantu à a buttiglia, duvete tramandà applicà una quantità adeguata è riapplicà cunstante, ciò chì a maiò parte di a ghjente ùn face micca", dice. "Sceglienu un SPF più altu, aiutate à cumpensà ste discrepanze".

Avà, u filtru solare SPF u più altu chì viderete nantu à i scaffali di i magazini hè 100, ma dinò, ùn vi darà micca duie volte a quantità di prutezzione chè SPF 50. L'incrementu da SPF 50 à SPF 100 offre una differenza insignificante di bloccu 98% vs 99 per centu di i raggi UVB, rispettivamente, secondu u Gruppu di travagliu Ambientale. Senza parlà, questi SPF altissimi ponu fà chì a ghjente pensa ch'elli ponu scaccià nantu à a riapplicazione. "Ci pò esse un falsu sensu di prutezzione cù un SPF di 100", Anna Chien, MD, assistente prufissore di dermatologia in a Johns Hopkins School of Medicine, hà dettu prima. Forma. Queste sò tutte e ragioni per chì quelli SPF 100 ponu esse prestu una cosa di u passatu; l'annu scorsu, a Food and Drug Administration (FDA) hà prupostu chì l'etichetta massima SPF sia limitata à 60+. (Relativu: A FDA hà da scopu di fà alcuni cambiamenti maiò à u vostru Sunscreen.)


TL; DR- A vostra megliu scumessa hè di aduprà un SPF 30 ogni ghjornu, tene un SPF 50 à a manu per i tempi quandu site per esse in u sole direttu, è assicuratevi di applicà (è riapplicà) tramindui cumu indicatu.

Mitu: A pelle scura ùn pò micca esse brusgiata da u sole.

L'etnie cù a pelle più scura ùn sò micca esentati da a regula di u filtru solare ogni ghjornu. "U pigmentu di a pelle offre solu l'equivalente di un SPF 4", spiega u duttore Zeichner. Al di là di a brusgiata, ci hè ancu u risicu universale di l'anzianu è di u cancheru di a pelle, postu chì i raghji UVA influenzanu a pelle à parità, indipendentemente da u culore. In fattu, l'AAD è a FDA sustene chì tutti, indipendentemente da età, sessu o razza, ponu avè u cancer di a pelle è, cusì, ponu prufittà di l'usu regulare di u sole. U fondu di fondu: Tutti i toni è i tipi di a pelle sò suscettibili à i danni di u sole è anu da esse attenti à a prutezzione.

Mitu: Sò sicuru se site à l'ombra.

Benintesa, stà à l'ombra hè una megliu opzione chè stà sottu à u sole direttu, ma ùn hè micca un sustitutu per a crema solare, prevede u duttore Zeichner. "I raggi UV riflettenu e superfici intornu à voi, soprattuttu quandu site vicinu à un corpu d'acqua." In altri palori, i raghji vi ghjunghjenu, ancu sottu un paraplu. In fatti, un studiu publicatu in JAMA Dermatologia hà trovu chì e persone chì si pusavanu sottu un ombrellone di spiaggia senza filtru solare eranu più propensi à brusgià chè quelli à u sole chì purtavanu filtri solari. Piuttostu chè di fidighjà solu à l'ombra, cunsidereghja solu una parte di u vostru arsenale di prutezzione solare. "Circate l'ombra, portanu indumenti protettivi, è, benintesa, siate diligenti nantu à l'applicazione di a crema solare", cunsiglia u duttore Zeichner. (Vede ancu: Smart SPF Products chì ùn sò micca sunscreen)

Mitu: Hè megliu aduprà una crema solare crema chè un spray.

Tutte e formule di sunscreen-creme, lotions, sprays, sticks-funcionanu ugualmente bè s'ellu si usa currettamente, secondu u duttore Zeichner. (Allora, cumu funziona a crema solare, esattamente? Più dittagli à vene.) Ma ùn pudete micca solu spruzzà una nuvola di filtru solare annantu à u vostru corpu o scaccià à casu nantu à un bastone: "Duvete mette un pocu sforzu cuncertatu in a vostra tecnica di applicazione ", aghjusta. Cunsiderate e so linee guida utili: Per spruzzi, tenite a buttiglia à un centimetru di distanza da u vostru corpu è spruzza per unu à dui secondi per area o finu à chì a pelle sia luccicante, poi strofinate bè. Preferite bastoni? Strofate avanti è indietro per ogni locu quattru volte per deposità una quantità adeguata di pruduttu. (Relazionatu: I migliori spray sunscreens chì ùn seccaranu micca a vostra pelle)

Parlendu di l'applicazione di u filtru solare, hè di primura chì dumandiate prima d'andà fora perchè ci vole circa 15 minuti per a vostra pelle à assorbe u filtru solare è, dunque, esse prutettu. Ma questu ùn hè micca una situazione unica - avete bisognu di applicà a crema solare tutta a ghjurnata. Allora, quantu dura a crema solare? Dipende: cum'è regula generale, duvete scaccià più sunscreen ogni duie ore, secondu l'AAD. Sudà o natà ? Tandu duverebbe riapplicà più spessu, ancu se u pruduttu hè resistente à l'acqua.

Mitu: Tutti i sunscreens funzionanu a listessa manera.

Per risponde à a dumanda, "cumu funziona a crema solare?" bisogna prima sapè chì i filtri solari sò spartuti in duie categurie: chimica è fisica. U primu include ingredienti cum'è oxybenzone, avobenzone è octisalate, chì travaglianu assorbendu a radiazione dannosa per dissipallu. A crema solare chimica tende ancu à esse più faciule da strofinare senza lascià un residu biancu. I filtri solari fisichi, invece, "funzionanu cum'è un scudu" tali chì si ponenu nantu à a superficia di a vostra pelle è, cù l'aiutu di ingredienti cum'è l'ossidu di zincu è u diossidu di titaniu, devianu i raggi nocivi di u sole, secondu l'AAD.

Sunscreen vs Sunblock

Avà chì capite e basi di cumu funziona a crema solare, hè ora di affruntà un altru sughjettu spessu cunfusu: u filtru solare vs. In teoria, u sunscreen assorbe i raghji UV è li sparghje prima ch'elli anu a pussibilità di dannà a vostra pelle (vale à dì a formula chimica) mentre chì u sunblock si trova nantu à a cima di a vostra pelle è litteralmente blucca è deflects i raghji (vale à dì a formula fisica). Ma in u 2011, a FDA hà rignatu chì tutti i prudutti di prutezzione di u sole, indipendentemente da l'ingredienti chì utilizanu, ponu esse chjamati solu sole.schermi. Dunque, mentre a ghjente pò sempre aduprà i dui termini in modu intercambiabile, tecnicamente parlendu, ùn ci hè nunda di sunblock.

Sia chì sceglite una formula chimica o fisica si riduce veramente à una questione di preferenza persunale: quelle chimiche tendenu à sentesi più leggere, mentre e formule fisiche sò una bona opzione per e persone cù a pelle sensibile. Dittu chistu, i filtri solari chimichi sò stati sottumessi à un cuntrollu finu à a fine di u ghjornu, grazia à e recenti ricerche realizate da a FDA chì anu trovu chì sei ingredienti chimichi cumuni di filtru solare sò stati assorbiti in u sangue à livelli più alti di u limitu di sicurezza di l'agenzia. Hè inquietante per dì u minimu, ma ùn significa micca necessariamente chì questi ingredienti ùn sò micca sicuri, solu chì più ricerca deve esse fatta. Sfurtunatamente, però, ùn hè micca solu l'unicu impattu negativu chì i filtri solari chimichi ponu causà. A ricerca suggerisce chì l'oxybenzone, unu di l'ingredienti più cumunimenti utilizati in formule chimiche, pò esse dannusu o "tossicu" à i scoglii di coralli. Questa hè solu una ragione in più perchè i filtri solari naturali o minerali anu cuntinuatu à guadagnà pupularità è interessu. (Vede ancu: A Crema Solare Naturale Sostene Contra a Crema Solare Normale?)

À a fine di u ghjornu, ùn si negà chì, "u risicu di ùn aduprà u filtru di u sole supera i benefici di ùn portà micca u sole", David E. Bank, MD, un dermatologu certificatu da u bordu basatu in New York, hà dettu prima. Forma. Sempre preoccupatu ? Attentate à e formule fisiche, chì l'FDA cunsidereghja à tempu l'ossidu di zincu è u diossidu di titaniu per esse sicuri è efficaci. (Assuciatu: A FDA Intende Fà Qualchì Grande Cambiamentu à a Vostra Crema Solare)

Mitu: U vostru truccu hà SPF in ellu, dunque ùn avete micca bisognu di aduprà una crema solare separata.

Hè intelligente di aduprà u truccu cù SPF (più prutezzione, megliu!), Ma ùn hè micca un'alternativa à a crema solare (è nè sò "pillole di crema solare"). Pensate à questu cum'è una seconda linea di difesa, piuttostu chè a vostra unica fonte di prutezzione solare. Perchè? Per principianti, ùn puderete micca applicà a vostra fundazione o polvere in un stratu uniforme nantu à tutta a vostra faccia, dice u duttore Zeichner. In più, ci vole assai maquillaje per ottene u livellu di SPF nutatu di a buttiglia, è a maiò parte di e donne ùn portanu micca tantu, aghjusta. L'idratante cù filtru solare hè OK, fintantu chì hè à spettru largu è SPF 30 è aduprate abbastanza (almenu una quantità di taglia nichel per a vostra faccia).

Mitu: Si brusgi sò periculosi, ma si bronzà hè bè.

Una tonalità rossa di aragosta ùn hè micca l'unica indicazione di pelle dannighjata. Se pensate chì ottene quellu splendore splendore ùn sia micca un prublema, induvinate dinò. "Ogni cambiamentu in u culore di a pelle - ch'ellu sia diventatu rossu o solu più scuru - hè un'indicazione di danni da u sole", dice u duttore Zeichner. Cunsiderate e linee di bronzu un segnu d'avvertimentu chì hè ora di intensificà a vostra prutezzione solare, stat. In questa nota, a crema solare impedisce u bronzu? Iè. A crema solare, infatti, impedisce l'abbronzatura, ma di novu, avete bisognu à esse appiicatu è riapplicà currettamente è aduprendu abbastanza. Per un adultu di dimensioni medie, "abbastanza" hè circa 1 once di filtru solare (circa a quantità chì ci vole per riempie un bicchieru di colpu) per copre uniformemente u corpu da a testa à i piedi, secondu a FDA.

Mitu:U numeru SPF hè a sola cosa chì ci vole à fighjà quandu si compra a crema solare.

Ci hè una mansa d'infurmazioni chì si trovanu nantu à una etichetta di sunscreen, ancu s'ellu pò esse cunfusu per a maiò parte. In un studiu 2015 publicatu in JAMA Dermatologia, solu u 43 per centu di e persone anu capitu u significatu di u valore SPF. Sona familiare? Ùn v'inchietate! Ùn sì chjaramente micca solu - in più, u duttore Zeichner hè quì per aiutà à schjarisce sta cumuna cunfusione è po qualchì. Eccu, ciò chì cercate quandu compra u sunscreen è ciò chì ogni elementu essenziale significa, secondu u duttore Zeichner.

SPF: Fattore di Prutezzione Solare. Questu indica solu u fattore di prutezzione contra a combustione di i raggi UVB. Sempre cercate u terminu "spettru largu", chì indica chì u pruduttu difende contr'à i raghji UVA è UVB. (Tu truverete tipicamenti stu terminu postu prominente nantu à a fronte di l'imballu).

Resistente à l'acqua: Questu pò esse nantu à u fronte o u spinu di l'buttiglia è si riferisce à quantu tempu a formula pò sustene l'acqua o sudore, chì hè tipicamenti 40 à 80 minuti. Mentre ùn hè micca necessariu aduprà una opzione resistente à l'acqua per scopi di tutti i ghjorni, hè un must per a spiaggia o a piscina o quandu site per esercità fora. È a rivendicazione di u tempu deve esse u più longu assolutu prima di riapplicà. Per esse sicuru, riapplicà ogni volta chì esce da l'acqua. (Cunnessu :: Protezioni di u Sole per U Travagliu Chì Ùn Succhianu-o Strisce o Ti Lascianu Grassu)

Data di perenzione: Cuntrariu di a credenza populari, probabilmente ùn deve micca aduprà a listessa buttiglia di sunscreen chì avete usatu l'estiu passatu. Quantu dura u filtru solare? Questu dipende da a formula particulare, ma una bona regula generale hè di lancià qualcosa un annu dopu avè compru, o una volta scaduta. A maiò parte di i filtri solari averanu una data di scadenza stampata nantu à u fondu di l'buttiglia o nantu à l'embiu esternu s'elli ghjunghjenu in una scatula. Perchè? "I chimichi in a lozione chì bluccanu u sole si scumponenu, rendendulu inefficace", hà dettu prima Debra Jaliman, M.D., istruttore clinicu di a Scola di Medicina di u Monte Sinai. Forma.

Non Comedogenic: Ciò significa chì ùn bloccherà micca i pori, allora i tipi propensi à l'acne devenu sempre circà stu termine. (Vede ancu: U Best Face Sunscreen per Ogni Tipu di Pelle, Secunnu Amazon Shoppers)

Panel d'ingredienti: Truvatu nantu à u fondu di l'buttiglia, questu elenca i ingredienti attivi è hè cumu si pò sapè se una crema solare hè chimica o fisica. U primu include ingredienti cum'è oxybenzone, avobenzone è octisalate; l'ossidu di zincu è u diossidu di titaniu sò i bloccanti fisichi i più cumuni.

Indicazioni d'usu: Queste sò richieste da una monografia FDA di novu passatu, chì nota chì, cù un usu adeguatu, a crema solare pò prutegge da e scottature, u cancheru di a pelle è i segni di l'invecchiamentu.

Senza Alcolu: Cercate questu quandu sceglite una crema solare facciale, postu chì l'alcol pò esse asciuttu nantu à a pelle.

Rivista per

Publicità

Pubblicazioni Populari

Cumu Manighjà i Ghjorni Malati di a Scola

Cumu Manighjà i Ghjorni Malati di a Scola

I genitori facenu u megliu per mantene i zitelli ani durante a tagione di l'influenza, ma certe volte ancu e mi ure preventive e più vigilanti ùn ponu micca alluntanà l'influenz...
Orgasmu Durante a Gravidanza: Perchè Ghjè Bellu (è Cumu hè Differente)

Orgasmu Durante a Gravidanza: Perchè Ghjè Bellu (è Cumu hè Differente)

Pò ente chì a gravidanza cambia tuttu.In certi modi, faci. altate u vo tru locu di u hi preferitu è ​​ghjunghjite invece à una bi tecca ben fatta. I più picculi odori parenu a...