Consegna Vaginale Spontanea
Cuntenutu
- Cosa hè una consegna spontanea vaginale?
- Duvete avè una consegna spontanea vaginale?
- Cumu si preparanu per una consegna vaginale spontanea?
Cosa hè una consegna spontanea vaginale?
A consegna vaginale hè u metudu di parturimentu chì a maiò parte di l'esperti in salute raccomandanu per e donne chì i so zitelli anu arrivatu à pienu termine. Rispuntendu à altri metudi di parturimentu, cume una consegna da cesareu è u travagliu induttu, hè u tippu più semplice di prucessu di consegna.
Una consegna spontanea vaginale hè una consegna vaginale chì accade da sola, senza chì i duttori aduprinu strumenti per aiutà à tirà u zitellu. Questu accade dopu chì una donna incinta attraversi u travagliu. U travagliu apre, o dilata, u cervice à almenu 10 centimetri.
U travagliu principia di solitu cù u passaghju di u tappu mucosu di una donna. Questu hè un coagulu di mucosa chì prutege l'utru da i batteri durante a gravidanza. Subitu dopu, l'acqua di una donna pò rompe. Questu hè ancu chjamatu una rupture of membranes. L'acqua puderia micca rompe finu à u bonu dopu u travagliu hè stabilitu, ancu subitu prima di a consegna. Quandu u travagliu avanza, forti cuntrazzioni aiutanu à spinghje u zitellu in u canale di nascita.
A durata di u prucessu di travagliu varieghja da donna à donna. E donne chì parturiscenu per a prima volta tendenu à passà per u travagliu per 12 à 24 ore, mentre e donne chì anu partutu un figliolu pò passà solu per u travagliu per 6 à 8 ore.
Queste sò e trè tappe di u travagliu chì segnalanu una consegna vaginale spontanea hè in procadimentu:
- E cuntrazzioni addulcenu è dilatanu u cervice finu à chì sia flessibile è abbastanza larga per chì u zitellu sorte da l'utru maternu.
- A mamma deve spinghje per trasfurmà u so zitellu in u so canale di nascita finu à chì nasce.
- In una ora, a mamma spinge u so placenta, l'organu chì cunnessa a mamma è u zitellu attraversu u cordone ombelicale è furnisce nutrizione è ossigenu.
Duvete avè una consegna spontanea vaginale?
Di i guasgi 4 milioni di nascite chì si producenu in i Stati Uniti ogni annu, a maiò parte sò parturimenti vaginali spuntani. Tuttavia, e consegne spontanee vaginali ùn sò micca cunsigliate per tutte e donne incinte.
A causa di i possibili rischi per a salute per a mamma, u zitellu, o entrambi, l'esperti raccomandanu chì e donne cù e seguenti condizioni evitanu consegne spontanee vaginali:
- cumpleta placenta previa, o quandu a placenta di un criaturu copre cumpletamente u collu di a mamma
- virus di l'herpes cun lesioni attive
- infezzjoni da HIV micca trattata
- più di una o duie consegne cesariane o chirurgie uterine precedenti
A consegna cesariana hè l'alternativa desiderata per e donne chì anu queste condizioni.
Cumu si preparanu per una consegna vaginale spontanea?
E classi di parturimentu ponu dà più fiducia prima chì vene u tempu d'andà in travagliu è di cunsignà u vostru zitellu. In queste classi, pudete dumandà dumande nantu à u prucessu di travagliu è di consegna. Amparerai:
- cumu si dice quandu andate in travagliu
- e vostre opzioni per a gestione di u dolore (da metudi di rilassazione è visualizazione à medicazione cum'è blocchi epidurali)
- nantu à e pussibuli cumplicazioni chì ponu accade durante u travagliu è a consegna
- cumu cura di un nascitu
- cumu travaglià cù u vostru cumpagnu o allenatore di travagliu
Quandu u travagliu inizia, duvete pruvà à ripusà, à stà idratatu, à manghjà leggermente, è cumincià à riunisce amichi è membri di a famiglia per aiutavvi cù u prucessu di nascita. Hè impurtante di stà calmu, rilassatu è pusitivu. Sentimenti di paura, nervosità è tensione ponu causà a liberazione di adrenalina è rallentà u prucessu di travagliu.
Site in travagliu attivu quandu e contrazioni diventanu più lunghe, più forti è più vicine. Chjamate u vostru centru di nascita, ospedale, o ostetrica se avete dumande mentre site in travagliu. Chjamate qualcunu chì vi porti à l'uspidale quandu vi hè difficiule di parlà, camminà o movesi durante e vostre cuntrazioni o se a vostra acqua si rompe. Arricurdatevi, hè sempre megliu d'andà à l'uspidale troppu prestu - è esse rinviatu in casa - chè d'andà à l'uspidale quandu u vostru travagliu hè troppu luntanu.