Steal This Butt Exercise da Chelsea Handler
Cuntenutu
L'ultimu Instagram di Chelsea Handler mostra a so sfracicà un pocu di pesu in a palestra cù spinte di l'anca di barbell. È ancu s'ellu ùn pudemu micca dì esattamente quantu rialza, u comicu hilarante (inseme cù l'allenatore Ben Bruno) deve sapè una cosa o duie nantu à sculprà un dorsu forte. Questa mossa hè unu di i migliori esercizii di butt di tutti i tempi. Get it, ragazza.
Vulete arrubà a mossa per glutei più forti è alzati? Pudete andà pesante per ripetizioni inferiori cum'è Handler hà fattu (è sembra un badass totale), o diventà più liggeru per ripetizioni superiori, mirendu per ogni locu trà 3-4 serie di 6-20 ripetizioni, secondu Bret Contreras, MA, CSCS, è autore di Tecniche Avanzate in Rinfurzamentu Glutei Maximi. (Ma se alzate pesante, uttenerete tutti questi vantaggi in più. Siate pronti à travaglià, ùn importa ciò chì pesu sceglite, postu chì Contreras prevene chì vi senterete definitivamente u bottinu brusgià cù sta mossa. (Chì spiega totalmente a faccia di Chelsea à a fine di u so set.)
Cumu fà: Siate nantu à a terra cù u to spinu contr'à un bancu, i pedi piantati fermamente davanti à voi, è un barbell imbottita in a vostra volta. Mantene a spina lumbar è i ghjinochje stabile, alzate u barbell allargendu i vostri fianchi, assicuratevi di spinghje i fianchi in sopra cù i glutei. Arrìzzati finu à chì u vostru corpu forme una linea recta da e spalle à e ghjinochje (allargamentu cumpletu di l'anca), è poi lentamente rientre in terra.
Per più manere di brusgià u vostru bottino, pruvate questi 5 Movimenti Sculpting Booty da Shaun T.