Autore: Roger Morrison
Data Di Creazione: 17 Sittembre 2021
Aghjurnamentu Di Data: 12 Nuvembre 2024
Anonim
Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation
Video: Things Mr. Welch is No Longer Allowed to do in a RPG #1-2450 Reading Compilation

Cuntenutu

Panoramica

I neonati nascenu cù parechji riflessi impurtanti chì li aiutanu à traversu e so prime settimane è mesi di vita. Questi riflessi sò movimenti involuntarii chì accadenu o spontaneamente o cum'è risposte à azzioni diverse. U riflessu di succione, per esempiu, accade quandu u tettu di a bocca di u zitellu hè toccu. U zitellu hà da cumincià à suchjà quandu sta zona hè stimulata, ciò chì aiuta cù l'infermiera o l'alimentazione in biberone.

I Riflessi ponu esse forti in certi criaturi è debuli in altri sicondu una quantità di fattori, cumpresu quantu tempu u zitellu hè natu prima di a so data di scadenza. Leghje per amparà nantu à u riflessu di succhia, u so sviluppu, è altri riflessi.

Quandu si sviluppa u riflessu di succhia?

U riflessu di succione si sviluppa quandu un zitellu hè sempre in l'utru. U primu chì si sviluppa hè in a settimana 32 di gravidanza. Hè generalmente cumpletamente sviluppatu da a settimana 36 di a gravidanza. Pudete ancu vede stu riflessu in azzione durante un ultrasu di rutina. Alcuni ciucci succhianu i so pollici o e mani, mostrendu chì sta capacità impurtante si sviluppa.


I zitelli chì sò nati prematuramente ùn anu pussutu avè un forte riflessu di succhia à a nascita. Puderanu ancu micca avè a resistenza per compie una sessione d'alimentazione. I criaturi prematuri necessitanu qualchì volta qualchì aiutu in più pè ottene nutrienti via un tubu d'alimentazione chì hè inseritu per u nasu in u stomacu. Pò dighjà settimane per chì un criaturu prematuru coordini à tempu succhendu è inghiuttendu, ma parechji si capiscenu à u mumentu di e so date di scadenza originali.

Succulente riflessu è infermiera

U riflessu di succione accade in duie tappe. Quandu un capezzolu - sia da un pettu sia da un biberone - hè piazzatu in bocca à u criaturu, cuminceranu automaticamente à suchjà. Cù l'allattamentu, u criaturu piazzerà e so labbre nantu à l'areola è sprimerà u capezzolu trà a lingua è u tettu di a bocca. Useranu un muvimentu simile quandu allattanu nantu à una buttiglia.

A tappa successiva accade quandu u zitellu move a lingua versu u capezzolu per allattà, essenzialmente munghjendu u pettu. Questa azzione hè ancu chjamata espressione. L'aspirazione aiuta à mantene u pettu in bocca à u zitellu durante u prucessu per via di pressione negativa.


Radicamentu versus riflessu di succione

Ci hè un altru riflessu chì và cù a succhia chjamata rooting. I zitelli si radiceranu intornu o cercanu u senu istintuamente prima di chjappà si per suchjà. Mentre questi dui riflessi sò cunnessi, servenu scopi diversi. L'arradichera aiuta un zitellu à truvà u pettu è u capezzolu. Succhiare aiuta un zitellu à estrattà u latte maternu per nutrisce.

Cumu pruvà u riflessu di succione di un criaturu

Pudete pruvà u riflessu di succione di un criaturu piazzendu un capezzolu (pettu o buttiglia), un ditu pulitu, o un ciucciu in a bocca di u criaturu. Se u riflessu hè sviluppatu cumpletamente, u zitellu deve mette e so labbre intornu à l'articulu è poi sprime ritmicamente trà a lingua è u palatu.

Parlate cù u pediatricu di u to babbu si sospettate un prublema cù u riflessu di succione di u to babbu. Siccomu u riflessu di succione hè impurtante per l'alimentazione, un malfunzione cù questu riflessu pò purtà à malnutrizione.

Prublemi d'infermiera è cercanu aiutu

Respirà è ingoia mentre succhendu pò esse una cumbinazione difficiule per i zitelli prematuri è ancu alcuni neonati. Di conseguenza, micca tutti i zitelli sò prufessiunali - almenu in prima. Cù a pratica, tuttavia, i zitelli ponu ammaestrà stu compitu.


Chì pudete fà per aiutà:

  • Cura di canguru. Dà à u to ciucciu un saccu di cuntattu pelle à pelle, o ciò chì si chjama qualchì volta cura canguru. Questu aiuta à u to babbu à stà caldu è pò ancu aiutà cù a vostra pruvista di latte. A cura di canguru ùn pò micca esse una opzione per tutti i zitelli, in particulare quelli chì anu certe condizioni mediche.
  • Svegliu per l'alimentazione. Svegliate u to criaturu ogni 2 à 3 ore per manghjà. U vostru duttore sanitariu pò aiutà à determinà quandu ùn avete più bisognu di svegliare u vostru zitellu per alimenti. I criaturi prematuri ponu avè bisognu à esse nutriti più spessu, o svegliati per manghjà per un pezzu di tempu più longu ch'è l'altri criaturi.
  • Assumi a pusizione. Mantene u to criaturu in pusizione d'allaittà ancu s'elli sò alimentati cù tubi. Puderete ancu pruvà à bagnà palline di cuttone cù u latte maternale è mette li vicinu à u vostru zitellu. L'idea hè di fà li cunnosce l'odore di u to latte.
  • Pruvate altre pusizione. Sperimentate cù tene u to zitellu in pusizioni sfarenti mentre allattate. Certi criaturi si comportanu bè in una pusizione "doppia" (o "presa di calciu"), ammucciati sottu à u bracciu cù u so corpu sustinutu da un cuscinu.
  • Aumenta u vostru riflessu let-down. Travagliate annantu à l'aumentu di u vostru riflessu let-down, chì hè u riflessu chì face chì u latte cummencia à scorre. Questu ferà a spressione di latte più faciule per u vostru zitellu. Pudete massà, sprime a manu, o piazzà un pacchettu di calore caldu nantu à i vostri seni per fà chì e cose scorri.
  • Stà pusitivu. Pruvate u vostru megliu per ùn scuraggià, soprattuttu in i primi ghjorni. Ciò chì hè più impurtante hè di cunnosce u vostru zitellu. Cù u tempu, devenu cumincià à cunsumà più latte nantu à sessioni di manghjà più lunghe.

Cunsiglieri in lactazione

Se avete prublemi cù l'infermiera, un consulente in allattamentu certificatu (IBCLC) pò ancu aiutà. Questi prufessiunali si focalizanu solu nantu à l'alimentazione è tutte e cose relative à l'infermiera. Puderanu aiutà cù qualsiasi cosa, da prublemi di serratura à trattà cù condotti tappati à a valutazione è a correzione di altri prublemi d'alimentazione, cum'è u posizionamentu. Puderanu suggerisce di aduprà diversi dispositivi, cume scudi di capezzoli, per aiutà à prumove un megliu fermu.

U pediatricu di u to figliolu, o u vostru OB-GYN o ostetrica, pò esse capace di raccomandà una cunsultazione di allattamentu. In i Stati Uniti, pudete truvà un IBCLC vicinu à voi circendu a basa di dati di l'Associazione di Cunsulenti in Lattazione di i Stati Uniti. Pudete dumandà visite in casa, cunsultazioni private, o aiutu in una clinica di allattamentu. Pudete ancu affittà attrezzature, cume pompe di senu di qualità ospedaliera. Alcuni ospedali offrenu cunsultazioni di rigalu mentre site nantu à u pianu di maternità o ancu dopu chì site andatu in casa.

Riflessi di u zitellu

I zitelli sviluppanu parechji riflessi per aiutalli à adattassi à a vita fora di l'utru. In i zitelli prematuri, u sviluppu di alcuni riflessi pò esse ritardatu, o ponu mantene u riflessu per più di a media. Parlate cù u duttore di u to babbu sè site preoccupatu di i so riflessi.

Riflessu di rooting

I riflessi di radicamentu è di succhia vanu inseme. U vostru criaturu girerà a testa quandu a so guancia o u cantu di a so bocca hè accarizzatu. Hè cum'è s'elli circavanu di truvà u caprettu.

Per pruvà per u riflessu di rooting:

  • Accarizza a guancia o a bocca di u to zitellu.
  • Attenti à u radicamentu da una parte à l'altra.

Quandu u to criaturu invechja, di solitu intornu à trè settimane di età, si vultaranu più prestu versu u latu chì hè accarezzatu. U riflessu di radicamentu di solitu sparisce di 4 mesi.

Moro reflex

U riflessu Moro hè ancu cunnisciutu cum'è u riflessu "startle". Hè perchè stu riflessu accade spessu in risposta à rumori forti o muvimenti, u più spessu a sensazione di cascà in daretu. Puderete rimarcà chì u vostru zitellu lampa e mani è e ghjambe in risposta à rumuri o muvimenti inaspettati. Dopu avè allargatu i membri, u vostru zitellu li cuntratterà.

U riflessu Moro hè qualchì volta accumpagnatu da pienghje. Pò ancu influenzà u sonnu di u to zitellu, svegliandulu. Swaddling pò à volte aiutà à riduce u riflessu Moro mentre u vostru zitellu dorme.

Per pruvà per u riflessu Moro:

  • Fighjate a reazzione di u to babbu quandu hè esposta à forti rumori, cum'è un cane chì abbaghja.
  • Se u vostru zitellu strappa i so bracci è e so ghjambe, è dopu li ricciuleghja, hè un segnu di u riflessu Moro.

U riflessu Moro sparisce di solitu versu 5 à 6 mesi.

Collu tonicu

U collu tonicu asimmetricu, o "riflessu di scherma" accade quandu a testa di u to zitellu hè girata da un latu. Per esempiu, se a so testa hè girata à manca, u bracciu manca si stenderà è u bracciu dirittu si piegarà à u gomu.

Per pruvà per u collu tonicu:

  • Gira pianu pianu u capu di u to ciucciu da una parte.
  • Attenti à u so muvimentu di bracciu.

Stu riflessu sparisce di solitu intornu à 6 à 7 mesi.

Capisce u riflessu

U riflessu di presa permette à i zitelli di chjappà in autumàticu nantu à u ditu o i picculi ghjoculi quand'elli sò posti in a so palma. Si sviluppa in uteru, di solitu intornu à 25 settimane dopu à a cuncezzione. Per pruvà per questu riflessu:

  • Accarizza fermamente u palmu di a manu di u to ciucciu.
  • Devenu chjappà nantu à u vostru ditu.

A presa pò esse abbastanza forte, è dura tipicamente finu à chì u zitellu abbia 5 à 6 mesi.

Babinski reflex

U riflessu Babinski accade quandu a sola di u zitellu hè fermamente accarezzata. Questu causa u grossu teppu si piega versu a cima di u pede. L'altri dita di i piedi si sparghjeranu ancu. Per pruvà:

  • Accarizza fermamente u fondu di u pede di u to zitellu.
  • Fighjate i so pedi chì si fananu.

Stu riflessu di solitu si ne và quandu u vostru zitellu hà 2 anni.

Passu riflessu

U passu o riflessu di "ballu" pò fà chì u to criaturu sembri pudè marchjà (cun ​​aiutu) pocu dopu a nascita.

Per pruvà:

  • Mantene u zitellu in piazza nantu à una superficia piatta è ferma.
  • Pone i pedi di u to babbu nantu à a superficia.
  • Continuate à furnisce un sustegnu tutale à u corpu è a testa di u to babbu, è fighjate cumu si facenu pochi passi.

Stu riflessu sparisce di solitu intornu à 2 mesi.

Riflessi in un sguardu

RiflessuApparisceSparisce
succhenduda 36 settimane di gravidanza; vistu in a maiò parte di i neonati, ma pò esse ritardatu in i zitelli prematuri4 mesi
arradicheravistu in a maiò parte di i neonati, ma pò esse ritardatu in i zitelli prematuri4 mesi
Morovistu in a maiò parte di i zitelli prematuri è prematuri5 à 6 mesi
collu tonicuvistu in a maiò parte di i zitelli prematuri è prematuri6 à 7 mesi
capisceda 26 settimane di gravidanza; vistu in a maiò parte di i zitelli prematuri è prematuri5 à 6 mesi
Babinskivistu in a maiò parte di i zitelli termichi è prematuri2 anni
passuvistu in a maiò parte di i zitelli prematuri è prematuri2 mesi

Purtà si

Mentre i zitelli ùn venenu micca cù manuali d'istruzzioni, venenu cun un numeru di riflessi destinati à aiutà cù a so sopravvivenza in e prime settimane è mesi di vita. U riflessu di succione aiuta à assicurà chì u vostru zitellu abbia abbastanza da manghjà per pudè prosperà è cresce.

Micca tutti i criaturi piglianu subbitu a suspensione di a succhia, di deglutizione è di respirazione. Se avete prublemi di infermiera, ghjunghje à u vostru duttore o un cunsultante in allattamentu per aiutu. Cù a pratica, voi è u vostru zitellu puderete uttene u colpu di e cose in pocu tempu.

Articuli Per Voi

Capisce i risultati di i test di HIV

Capisce i risultati di i test di HIV

U te t di HIV hè fattu cù u copu di rilevà a pre enza di u viru HIV in u corpu è deve e e fattu almenu 30 ghjorni dopu l'e po izione à ituazioni di ri icu, cum'è ...
Chì pò accade si beie acqua contaminata

Chì pò accade si beie acqua contaminata

U cun umu d'acqua non trattata, chjamata ancu acqua cruda, pò fà na ce intomi è alcune malatie, cum'è lepto piro i, colera, epatite A è giardia i, per e empiu, e endu ...