Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 2 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Febbraiu 2025
Anonim
2020’s BEST Mineral Sunscreen for Darker Skin Tones
Video: 2020’s BEST Mineral Sunscreen for Darker Skin Tones

Cuntenutu

Cunfessione: Puderaghju cuntà u numeru di volte chì aghju usatu a crema solare cum'è adultu da una parte. Puderia fà senza l'odore orribile, a viscosità, a pussibilità di causà un sbloccu, è u cast cenutu abbandunatu da quellu chì lascia daretu à a mo pelle scura. Mentre a mo mamma hà assicuratu di mantene una buttiglia di filtru solare in u so armariu di bagnu, ùn mi ricordu guasi di aduprà a prutezzione di u sole cum'è i mo cugini è aghju ghjucatu à u caldu sole di Florida, estate dopu estate. Eppuru, ùn era micca finu à ch'e eru fora di l'università, in vacanze in Bahamas chì mi ricordu prima di avè avutu i danni di u sole. Dopu un ghjornu di spiaggia assolatu, aghju vistu chì a mo frunti si sfaldava è automaticamente pensava chì aghju avutu a caspa finu à chì un amicu - chì era più liggeru di mè, ma sempre Negru - m'hà infurmatu chì era sunburned.


Aghju cridutu un misconception cumunu chì circundava a pelle scura è u danni di u sole: Pensu chì avè a pelle scura furnisce una prutezzione incessibile contr'à i raghji dannosi di u sole. À un certu gradu, hè vera. E persone nere sò i menu prubabile di esse brusgiate da u sole, mentre chì i bianchi anu i più alti tassi di sunburn, secondu un studiu realizatu da i Centri per u Controlu è a Prevenzione di Malattie (CDC). Perchè? "A melanina in i tippi di pelle più foschi hà un rolu di foto-prutezzione è furnisce un fattore di prutezzione naturale", dice Karen Chinonso Kagha, M.D. F.A.A.D., dermatologu è cumpagnu di cosmetichi è laser furmatu à Harvard. "E persone cù a pelle più scura naturalmente anu una quantità più alta di prutezzione di u sole à a basa per via di a [quantità di] melanina". Tuttavia, quella prutezzione naturale ùn supera mai SPF 13, secondu questu articulu di u Winchester Hospital.

Mentre a mo magia di melanina pò furnisce una certa prutezzione naturale da i danni à u sole, eiu (è tutti l'altri, indipendentemente da a so carnagione) benefiziu di a crema solare.


Malintesi nantu à i danni di u sole è a pelle scura

"Pensu chì u mitu" U neru ùn crepa micca "in a nostra comunità hè dannosu è face veramente un disserviziu à a nostra pelle", dice Caroline Robinson, M.D., F.A.A.D., dermatologa fundatrice è CEO di Tone Dermatology. "U filtru solare hè unu di i più impurtanti investimenti chì pudemu fà in a nostra salute di a pelle. L'insulte esterne à a pelle cum'è i raggi UV, a luce visibile è l'inquinanti atmosferichi sò dannosi per a pelle indipendentemente da u culore. Mentre hè vera chì a melanina furnisce una parte prutezzione è chì quelli chì anu a pelle ricca di melanina tendenu à invechjate più lentamente, l'effetti di l'esposizione cronica di u sole in forma di decolorazione, arrughe, è ancu i cancers di a pelle sò tutti pussibuli nantu à a pelle [di e persone] di culore ". (Assuciatu: I 10 Migliori Prodotti Idratanti per a Cura di a Pelle per a Pelle Melanata)

E ancu chì i danni di u sole è u cancru di a pelle sò menu prevalenti in a cumunità Nera chì in a pupulazione bianca, u cancru di a pelle pò esse risultatu in cunsiquenzi più periculosi per i toni di a pelle scura quandu si trova, dice Dr Kagha. In fatti, i pazienti neri sò più di trè volte più propensi à esse diagnosticati cun melanoma in un stadiu tardu di i pazienti bianchi non ispanici, secondu a Fundazione per u Cancer di a Pelle. In fattu, u 52 per centu di i pazienti neri non hispanici ricevenu un diagnosticu iniziale di melanoma in u stadiu avanzatu, versus 16 per centu di i pazienti bianchi non ispanici. Anu ancu un tassu di sopravvivenza più bassu cumparatu cù i so contraparti bianchi, secondu un studiu publicatu in a rivista Midicina.


Allora, chì conta per questa lacuna? "Prima, ci hè una cuscenza publica più bassa di u risicu di u cancheru di a pelle trà l'individui di culore", hà scrittu Andrew Alexis, MD, MPH, presidente di u dipartimentu di dermatulugia à u Monte Sinai San Luca è u Monte Sinai Ovest in New York, in questu articulu nantu à u situ web di Skin Cancer Foundation. "Siconda, da a perspettiva di i fornituri di assistenza medica, ci hè spessu un indice più bassu di suspettu per u cancheru di a pelle in i pazienti di culore, perchè e probabilità di esse in realtà sò più chjuche. Cusì questi pazienti ponu esse menu prubabili di uttene un corpu regulare, pienu esami di a pelle ".

A dermatologa Angela Kyei, M.D., accunsente, ribumbendu "e moles in a pelle scura ùn sò micca verificati cusì spessu per via di l'idea falsa chì e persone di pelle scura ùn anu micca u cancheru di a pelle", quandu parlanu à a Cleveland Clinic. Hè impurtante ancu di nutà chì e persone cù tonalità di pelle più profonda tendenu ancu à ottene u cancer di a pelle in diverse lochi cà e persone cù a pelle più ligera. "Per esempiu, in l'Africani Americani è l'Asiatichi, u vedemu più spessu nantu à e so unghie, mani è pedi", hà continuatu u duttore Kyei. "I Caucasiani tendenu à ottene più in i zoni esposti à u sole". (Assuciatu: Questi Trattamenti di a Pelle Sò * Infine * Disponibile per Toni di Pelli Scuri)

Perchè tutti duveranu portà a crema solare

Siccomu u cancheru di a pelle pò influenzà a pelle Nera, l'applicazione adeguata di u filtru solare hè ancu chjave, ùn importa u vostru tonu di pelle. "L'adultu mediu hà bisognu di più di sunscreen di ciò chì generalmente applicà per copre tutta a superficia di a pelle", dice Dr Kagha. "Mi piace à applicà u pruduttu duie volte per aiutà à eliminà qualsiasi spazii saltati. Hè ancu impurtante di ricurdà chì u sunscreen ùn rimpiazza micca a prutezzione di u sole fisicu, cum'è vestiti stretti, grandi cappelli, cover-ups, grandi occhiali di sole, etc.

Duvete sempre aduprà un filtru solare chì offre una prutezzione à spettru largu (chì prutegge da i raggi UVA ad UVB), hà una classificazione SPF di 30 o superiore, è hè resistente à l'acqua, secondu e raccomandazioni di l'American Academy of Dermatology Association (AAD). Tutti questi fattori travaglianu inseme per prevene i sunburni, l'invecchiamento precoce di a pelle è u cancheru di a pelle. L'AAD consiglia di applicà a creme solare circa 15 minuti prima di andà fora è di riapplicà approssimativamente ogni duie ore o dopu avè nuatu o sudatu.

È sì ùn site micca vendutu sempre nantu à l'impurtanza di a crema solare per i Neri, un altru benefiziu di portà SPF vi puderia influenzà. L'iperpigmentazione, una cundizione in quale i pezzi di a pelle diventanu più scuri in u culore, hè una preoccupazione cumuni di a pelle, è i pazienti neri sò particularmente in risicu solu per via di avè più melanina, dice Dr Robinson. Specificamente, l'iperpigmentazione postinflamatoria (PIH) spessu causata da acne, morsi di bug, o cundizioni infiammatorie cum'è eczema hè unu di i prublemi di pelle più frequenti di i pazienti di sperienza di culore, aghjusta. "Perchè a luce stimula a produzzione di pigmenti, u primu passu in ogni trattamentu per trattà l'iperpigmentazione hè sempre u filtru solare".

Cumu Truvà i Migliori Protezioni Solari per a Pelle Scura

Da zitellu di l'anni novanta, mi ricordu di a maiò parte di i prudutti di prutezzione solare è di prutezzione solare chì sò tradiziunalmente annunziati è orientati à e persone chì ùn sò micca neri - ancu l'ingredienti ùn sò micca stati selezziunati cun POC in mente. Dopu à slathering nantu à un sunscreen di l'antica scola, aghju spessu trovu chì mi sò lasciatu cù un residuu biancu è cenere nantu à a mo pelle.

Hè spessu sempre u casu cù parechje formule d'oghje. "I filtri solari minerali sò noti per lascià un colpu biancu o tonalità viola-grisgiu nantu à a pelle dopu l'applicazione è questu hè un mutivu primu perchè i mo pazienti cessanu l'usu", dice u duttore Robinson. "Questu hè tipicamente u risultatu di un ingrediente di schermu fisicu chjamatu ossidu di zincu chì hè assai difficiule da mischjà in tonalità di a pelle più scure." (I filtri solari minerali o fisichi cuntenenu ossidu di zincu è / o diossidu di titaniu è devianu i raghji di u sole mentre chì i filtri chimichi cuntenenu oxybenzone, avobenzone, octisalate, octocrylene, homosalate, è / o octinoxate è assorbenu i raggi di u sole, secondu l'Accademia Americana di Dermatologia. )

"Mentre preferiscu i filtri solari minerali per i mo pazienti cù una pelle più sensibile è quelli chì sò assai propensi à l'acne, i filtri solari chimichi sò sicuri da aduprà è più impurtante ùn anu micca u listessu risicu per sviluppà un cast", dice u duttore Robinson. "Hè impurtante di pruvà uni pochi di sunscreens differente finu à truvà unu chì ti piace è quellu chì portarà". (Relazionatu: I migliori spray sunscreens chì ùn seccaranu micca a vostra pelle)

Questu significa chì s'è vo avete a pelle chì hè di culore scuru è propensu à l'acne, pudete esse duvutu esse ancu più selettivu per truvà una formula chì ùn lascia micca un cast biancu ma ùn tende ancu à fassi sbuccà. "Ricumandemu tipicamente chì i pazienti chì sò propensi à l'acne optanu per filtri solari senza oliu è evitanu ingredienti cum'è vitamina E, burro di karitè, burro di cacao in i so filtri solari", cunsiglia u duttore Robinson. "Inoltre, certi ingredienti in i filtri solari chimichi cum'è avobenzone è oxybenzone ponu aggravà l'acne esistente. Al di là di questu, pensu chì a scelta hè persunale. Cumu si sente a crema solare nantu à a vostra pelle - quantu hè leggera o pesante, sia una crema o un lotion - quessi sò preferenze persunali chì ùn affettanu micca a vostra prutezzione di u sole ". (Relazionatu: I 11 Best Sunscreens per a vostra faccia, secondu e recensioni di i clienti)

Truvà un filtru solare per a pelle scura chì ùn vi dava micca un castu calcariu è biancu era quasi impussibule. Ma grazia à a nova onda di diversità è d'inclusività in l'industria di a bellezza, pudete truvà regine di crema solare chì offrenu prutezzione di u sole senza impartisce alcun residu spettrale.

Migliori Creme di Sole per a Pelle Scura

Crema solare Black Girl

Nisuna lista di filtri solari per a pelle più fosca ùn seria cumpleta senza minzioni di a Crema Solare Black Girl favurita da i fan. Creatu da una donna negra per e persone di culore, Black Girl Sunscreen hè stata fundata cù u scopu di sparghje a cuscenza di a prutezzione di u sole. A so crema solare SPF 30, Black Girl, pisante, chì prutegge a melanina, prumette di ùn lascià a pelle cù un residu appiccicosu o un cast biancu. U sunscreen chimicu hè infusu cù ingredienti naturali (cumpresu l'avocado, jojoba, sementi di carota è olii di girasole) chì calmanu, idratanu è prutegge a vostra pelle, lascendu un tonu di pelle liscia è consistente.

Cumprallu: Black Girl Sunscreen, $ 16, target.com

EltaMD UV Clear Spettru Ampiu Spettru 46

Sì avete a pelle sensibile è cercate un sunblock adattatu per a pelle scura, sta scelta EltaMD hè a strada per andà. Hà 4,7 stelle da più di 16 000 valutazioni nant'à Amazon, è i so numerosi fanatichi attestanu chì a parolla "chjaru" in u so nome hè precisa, ancu s'ellu cuntene filtri minerali è chimichi. EltaMD UV Clear Broad-Spectrum SPF 46 hè una crema solare faciale ricca di l'acidu ialuronicu chì ripulisce a pelle, a niacinamide chì riduce e rughe è l'acidu latticu idratante è esfoliante. Questa formula senza oliu hè ancu senza fragranza è non-comedogenic (chì significa chì hè menu prubabile di bluccà i vostri pori), secondu a marca.

Cumprallu: EltaMD UV Clear Large Spectrum SPF 46, $ 36, dermstore.com

Eleven By Venus On-The-Defense Sunscreen SPF 30

Ancu se i filtri solari minerali sò più prubabili cà i filtri solari chimichi di lascià u cast, u duttore Robinson ricumanda sempre a Protezione Solare Eleven By Venus On-The-Defense cum'è una di e poche opzioni minerali chì lascianu pocu o micca residui. Creata da u campione di tennis Venus Williams, sta formula vegana è senza crudeltà promette fondamentalmente di fondersi in a vostra pelle, lascendu daretu una finitura senza calcariu. Cù una formula di ossidu di zincu à 25 per centu, stu filtru solare forma un scudu nantu à a pelle per furnisce a prutezzione da i raggi dannosi di u sole.

Cumprallu: Eleven By Venus On-The-Defense Sunscreen SPF 30, $ 42, ulta.com

Fenty Skin Hydra Vizor Invisible Moisturizer Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen

Sì nunda o nimu pò cunvince à portà u sunscreen, forsi Rihanna farà. Credente in l'importanza di a prutezzione di u sole, Riri hà inclusu questu creme idratante cù SPF in u so primu lanciu di cura di a pelle. (In seguitu hà fattu i so pinsamenti nantu à a prutezzione di u sole cristallu quandu risponde à un cumentu d'Instagram.) U duo moisturizer è sunscreen hè ligeru è senza oliu, cusì ùn si senti micca grossu è pesante nantu à a vostra pelle, è incorpora i blockers chimichi avobenzone. , omosalate è octisalate. Cù ingredienti superstar cum'è l'acidu ialuronicu è a niacinamide, vi aiuterà à brillà cum'è un diamante!

Cumprallu: Fenty Skin Hydra Vizor Invisible Moisturizer Broad Spectrum SPF 30 Sunscreen, $ 35, fentybeauty.com

Murad Essential-C Day Moisture Sunscreen

Cù una classificazione 5 stelle in Dermstore, sta crema idratante facciale piena di antiossidanti cù SPF 30 cerca di idratà a pelle, riduce i danni radicali liberi, è furnisce una prutezzione à spettru largu (vale à dì chì prutegge sia i raggi UVA sia i raggi UVB). A più bona parte? Questa formula include vitamina C, un antioxidante chì travaglia l'overtime per rinfurzà a vostra pelle è fade l'iperpigmentazione. Siccomu hè un filtru solare chimicu, siate sicuru chì Murad Essential-C Day Moisture Sunscreen affonda in a pelle senza sforzu.

Cumprallu: Murad Essential-C Day Moisture Sunscreen, $ 65, murad.com

Bolden SPF 30 Idratante Illuminante

Bolden hè una marca di pruprietà nera chì urigginariamente hè stata lanciata cù questu moisturizer SPF 30 in u 2017. U pruduttu cumbinatu include à tempu una crema idratante è una crema solare è aduprendu ingredienti di prima qualità (cume l'onnipotente vitamina C è squalane ammorbiditore di a pelle) cù bloccanti chimichi per migliurà l'aspettu è a sensazione di a pelle. Inoltre, l'oliu di carthamu mantene a pelle idratata.

Cumprallu: Bolden SPF 30 Crema Crema Idratante, $ 28, amazon.com

Supergoop Unseen Sunscreen SPF 40

U nome dice tuttu. Questa crema solare senza oliu è larga spettru hè fatta per tutti quelli chì volenu un sunscreen invisibile. A formula incolore, senza oliu è ligera (per ùn dì micca ricca di antioxidanti) si secca finu à una finitura vellutata. Pudete vèstinu stu filtru solare chimicu multi-tasking in i ghjorni senza truccu, ma hè ancu destinatu à duppià dinò cum'è primer di trucco.

Cumprallu: Supergoop Unseen Sunscreen SPF 40, $ 34, sephora.com

Mele Dew, la crema idratante più pura SPF 30, una crema solare à ampio spettru

Questa crema idratante ùn solu cuntene filtri chimichi chì ponu aiutà à prevene l'iperpigmentazione, ma cuntene ancu 3 per centu di niacinamide per sbulicà i punti scuri esistenti. In più, hè infusu di vitamina E, chì pò riduce a furmazione di radicali liberi dannosi chì ponu formassi quandu a pelle hè esposta à u sole. Formulata senza alcolu o oliu minerale, sta crema trasparente assorbe rapidamente è si mischia senza traccia. Fundatu da una necessità di più cura di a pelle specifica à e persone di culore, Mele hà travagliatu cù dermatologi di culore per creà una crema solare chì risponde à i bisogni di a pelle arricchita di melanina.

Cumprallu: Mele Dew A crema idratante più pura SPF 30 Crema solare à spettru largu, $ 19, target.com

Rivista per

Publicità

Posti Populari

Cumu trattà u fretu cumunu in casa

Cumu trattà u fretu cumunu in casa

I freddi ò a ai cumuni. Una vi ita à l'uffiziu di u vo tru duttore anitariu ùn hè pe u nece aria, è i raffreddori pe u i migliuranu in 3 à 4 ghjorni. Un tipu di germe...
Cancer di tiroide - carcinoma medulare

Cancer di tiroide - carcinoma medulare

U carcinoma medulare di a tiroide hè u cancheru di a glàndula tiroidea chì principia in e cellule chì liberanu un ormone chjamatu calcitonina. Que te cellule ò chjamate cellul...