Moringa, Bacche Maqui, è Altru: 8 Tendenze Superalimentarie chì Venenu in Via
Cuntenutu
- 1. Olii di noce
- 2. Moringa
- 3. Funghi Chaga
- 4. Farina di maniuca
- 5. Semi di Anguria
- 6. Bacche Maqui
- 7. Noci di tigre
- 8. Acque probiotiche
Spustà nantu à u kale, a quinoa è l'acqua di coccu! Er, hè cusì 2016.
Ci sò qualchi superfoods novi nantu à u bloccu, riccu di putenti benefici nutrizionali è gusti esotici. Puderanu parè piuttostu bizzarri ma, cinque anni fà, chì puderia avè preditu chì aviamu da beie collagenu è festighjà cù brindisi d'avucatu.
Queste sò e tendenze superfood chì ùn duvete micca guardà solu, ma eccitevi.
1. Olii di noce
I buttari di noce sò esplosi in u mainstream l'annu scorsu, cù assai chì anu sceltu di rinuncià à i prudutti animali in favore di una dieta vegetale. In seguitu, l'olii di noce sò a nova razza d'essenziali di cucina superfood, cù l'olii di mandorla, anacardiu, noce è nocciola pressati à fretu chì saranu una alternativa più sana à a varietà media d'aliva, vegetale o di girasole.
Mentre u cuntenutu nutrizionale pò esse largamente abbastanza simile, vale a pena di ricurdà chì micca tuttu u grassu hè creatu uguale. L'olii di noce cuntenenu tipicamente menu grassi trans dannosi è sò assai. Aghju campionatu oliu d’amandule spremitu à fretu in un novu caffè à basa vegetale in Miami - hè favulosu quandu si veste nantu à una insalata. Sè site allergicu à e noci, puderete pruvà oliu d'avucatu, chì hè creatu per esse u prossimu oliu di coccu, chì hè ottimu per cucinà!
2. Moringa
Matcha, maca, spirulina è polvere di tè verde anu dighjà guvernatu u postu quandu si tratta di soprascrive i vostri frullati, ma ci hè un novu superverde in cità - è sona più cum'è una nova mania di ballu chè qualcosa chì avaristi daveru cunsumatu. Imballatu cù vitamina C, calciu, putassiu è aminòcidi, a polvere fina è vellutata vene da l'arburu Moringa à crescita rapida, uriginale in India, Pakistan è Nepal.
Pruvate di sprinkle in frullati, yogurt è suchji. À a prima impressione, vi serebbe perdonatu per avè pensatu chì era una versione più peperosa di tè verde, ma u gustu hè un toccu più amaru. Si dice chì Moringa aiuta à gestisce u zuccherinu in sangue è. E malgradu esse tutalmente senza caffeina, face un favulosu rinforzatore di energia naturale.
3. Funghi Chaga
Certu, quessi ùn parenu micca assai appetitosi, cù un esternu sfocatu chì s'assumiglia à u carbone brusgiatu. Ma questi funghi putenti sò ricchi di fibre, ciò chì li rende fantastichi per regulà u sistema digestivu, mentre chì pò ancu aiutà à calà qualsiasi infiammazione in l'intestini. Hè una altra qualità impressionante di superalimentu di u chaga, cù studii ulteriori chì mostranu chì sustene u sistema immunitariu aumentendu a produzzione di certe cellule immunitarie.
Mentre pudete cumprà un pacchettu di chaga per crunch, simu più propensi à vedeli nantu à u menu di bevande calde cum'è "caffè di funghi".
4. Farina di maniuca
Spustà nantu à u granu saracinu è a farina di coccu! Adupratu tradiziunalmente in Bali è in Asia di u Sudu, sta polvere bellu dolce hè una alternativa assai più vicina à u granu per i manghjatori senza glutine. Hè paleo-friendly, vegan-friendly, è senza noce, ancu.
Ùn hè micca necessariamente un superalimentu in u sensu chì ùn offre micca una quantità schiacciante di benefiziu nutrizionale chì ùn puderiamu micca uttene in altrò. Ma meritava un postu nantu à a lista perchè hè una misura perfetta per e ricette à base vegetale per via di a so basa di verdura radica è di proprietà nonallergeniche. Aghju pruvatu un piattu di pane sapuritu fattu cù farina di maniuca mentre era in i mo viaghji è avia un gustu gustosu deliziosu - senza nisuna preoccupazione per u gonfiamentu o irritazione IBS chì e farine tradiziunali à basa di glutine ponu causà.
5. Semi di Anguria
Ripigliendu da chia, zucca è sesamu, i graneddi di anguria saranu prestu a nova parolla buzz trà i fanatichi di superfood. Per gode di a piena bontà, anu bisognu di esse germinate è sbucciate prima di cunsumà. Ma vale a pena - Una porzione di una tazza cuntene 31 grammi di proteine è hè ancu una fantastica fonte di magnesiu, vitamina B, è di grassi monoinsaturi è polinsaturi.
Manghjateli solu cum'è merendella - pruvate à arrusteli! - o sprinkle nantu à frutta, yogurt, o in cima à a vostra tazza di colazione acai per una spinta nutritiva!
6. Bacche Maqui
Apparentemente goji è acai anu avutu u so mumentu, hè ora di lascià brillà a so surella bassa in zuccheru. Cù un gustu menu amaru è un sapore più dolce, queste bacche chì travaglianu duramente cuntenenu una è ponu aiutà à regulà u zuccheru in sangue, aiutà a digestione è aumentà u metabolismu.
Probabilmente nasce in forma di polvere è esse cunsumatu cum'è acai - in ciotole di colazione, frullati è suchji - cuntene un arcubalenu di vitamine, minerali, proprietà anti-infiammatorie, è fibre. Aghjunghjite dui cucchiai di polvere liofilizata à u vostru frullatu di colazione per un successu superfood!
7. Noci di tigre
L'incredibili benefici superfood di i noci di tigre facenu lentamente ma sicuramente a so presenza è intrecciavanu a so strada in muderni adopranu ricette pupulari dolci è salate. I picculi noci in forma di uva passa cuntenenu una grande quantità di fibre dietetiche, putassiu è proteine vegetali è anu prebiotici chì aiutanu à a digestione. Sò ancu una grande fonte di magnesiu, chì hè un rilassante musculu naturale chì aiuta à mantene i reni sani è prevene ancu prublemi menstruali in e donne.
Pò esse facilmente macinati per fà a farina, o cumpressi in alternativa à u latte di vacca.
8. Acque probiotiche
U 2016 hè statu l'annu induve i probiotici anu veramente cuminciatu à fassi strada in u mainstream piuttostu cà esse puramente qualcosa chì e persone cuscienti per a salute anu tenutu un secretu. Ùn crescerianu micca solu in supplementi, ma ancu in cicculata è yogurt ancu. Rendendu ancu più faciule per noi di rinfurzà a nostra flora intestinale è di mantene un sistema digestivu sanu, e acque amichevuli per l'intestini saranu prestu in i nostri frigoriferi. Perchè manghjà i vostri probiotici quandu pudete beie, eh?
Offrendu una consegna più funzionale, i boni batteri saranu in u locu ghjustu in pochi secondi bevenduli in forma liquida. Puderaghju assicurà personalmente per piglià un probioticu cutidianu (adupru una forma di capsula per avà, Alflorex) cum'è modu di mantene l'equilibriu in u vostru intestinu. Sì avete prublemi regulare di IBS è irritazione, vi cunsigliu sicuramente di tesse unu in a vostra rutina ghjurnata.
Cusì, eccu l'avemu. À pocu tempu, aspettate di beie un caffè chaga mentre chow falà nantu à una ciotola maqui è moringa, cundita cù semi di anguria è noci di tigre. L'avete intesu quì prima!
Scarlett Dixon hè una ghjurnalista, blogger di stile di vita, è YouTuber basata in u Regnu Unitu chì gestisce eventi di rete in Londra per bloggers è esperti di social media. Hà un grande interessu à parlà di tuttu ciò chì pò esse cunsideratu tabù, è una lunga lista di secchi. Hè dinò una viaghjatrice appassiunata è hè passiunata di sparte u missaghju chì IBS ùn hà micca da ritene in a vita! Visita u so situ web è Twitter.