Surpresa! Thanksgiving hè veramente bonu per voi
Cuntenutu
Trattà sè stessu vi aiuta à stà in traccia.
A chjave per u successu di a dieta? Ùn etichettendu micca l'alimenti cum'è "fora di limiti", dice una ricerca publicata in u Revista Americana di Nutrizione Clinica. "Ùn ci hè manera di mantene una dieta constante senza un ghjornu di ingannazione", dice Nancy Redd, autore di Body Drama è Drama di dieta. "A Thanksgiving hè unu ghjornu. Travagliate bè u restu di l'annu, è basta à divertitevi quandu vene a festa. "Ricurdatevi: Una dieta riesciuta hè una dieta sustenibile-micca una privazione." In più, numerosi studii mostranu chì u stress assuciatu à pensà à manghjà eccessivamente hè in realtà ciò chì causa l'eccessivu in u primu locu. " (Vede ancu: In difesa di ingannà nantu à a vostra dieta)
Vi aiuta à praticà ecurà u vostru ripastu.
Piglia più tempu per manghjà i vostri alimenti risultati in menu calorie cunsumate in generale, secondu un studiu publicatu in u American Journal of Clinical Nutrition. Di sicuru, manghjarete ancu di più in Thanksgiving (perchè Thanksgiving), ma hè una lezzione chì pudete-è duverebbe applicà à a vostra vita d'ogni ghjornu. Fate un puntu per allargà i vostri pranzi è concentratevi veramente nantu à l'alimentu chì manghjate è a cumpagnia cù a quale a spartite, dice Redd.
Site più attente.
U manghjà attente (in fondu u cuntrariu esattu di quella sciarpa d'insalata chì accade à u to scrivanu ogni ghjornu) hè statu ligatu à BMI inferiori. Fà una pausa per riflette nantu à u vostru pastu vi aiuta à gustallu è vi rende più cusciente di quantu cunsumate.
A Turchia hè un alimentu salutariu.
Se i pellegrini trasmettessinu fette grasse di pizza à u furmagliu per u primu Thanksgiving, hè una cosa. Ma a tacchina hè una cena di qualità nutritiva è sana chì vi pudete sente bè. Imballatu cù proteine, seleniu, vitamine B è aminoacidi chì aiutanu à equilibrà u vostru umore, rasendu una fetta o duie pò fà un longu caminu quandu si tratta di una dieta sana.
Spartà i pasti hè bonu per a vostra salute (è a cintura).
Circadori di l'Università Rutgers anu trovu chì e famiglie chì manghjanu inseme spessu manghjanu più sani, soprattuttu quandu i media cum'è a TV, è i telefoni smartphone sò fora di u quadru. In più, i zitelli chì manghjavanu di modu regulare cù a so famiglia avianu un IMC più bassu di quelli chì ùn a facianu micca, allora ùn scusate micca i chjuchi. A chjave, di sicuru, hè di mantene queste vibrazioni famigliali pusitivi tuttu l'annu.
Esse grati vi incuragisce à piglià megliu cura di voi stessi.
E persone riconoscenti sò più propensi à curà a so salute tenendu u passu cù l'appuntamentu annuale di u duttore, dice un sudy publicatu in Personalità è Differenze Individuali. Siate grati per u vostru corpu, è tuttu ciò chì pò fà, è hè pussibule chì u trattiate cun rispettu.
Puderete dormep megliu.
È micca perchè site in un coma di tacchino di triptofanu. Quelli chì si sentenu grati gode di una qualità di sonnu megliu è si addormentanu più veloce, dice un studiu publicatu in u Journal of Psychosomatic Research.
U tempu di u travagliu pò aiutà à vive più longu.
Thanksgiving hè u mumentu perfettu per un ghjornu di salute mentale prima o post-vacanze. Un passatu Framingham Heart Study hà trovu chì e donne chì piglianu almenu duie vacanze à l'annu avianu ottu volte menu probabilità di soffre di malatie cardiache o di un infartu. E e persone chì anu pigliatu u tempu fora di u travagliu eranu più felici di quelli chì ùn anu micca fattu, cù un sensu di felicità residuale chì dura finu à duie settimane, dice un studiu publicatu in Ricerca Applicata in Qualità di Vita. È hè sicuramente qualcosa da ringrazià.