Autore: Sara Rhodes
Data Di Creazione: 18 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Febbraiu 2025
Anonim
FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat
Video: FILMUL JLP: Am Supravietuit 1.000 Zile In Minecraft Hardcore Si Asta S-a Intamplat

Cuntenutu

Ci avete mai addurmintatu nantu à a spiaggia solu per svegliatevi è truvà a vostra spalla di u culore di un certu crostaceu chì speravate di manghjà per cena? Probabilmente vulete immerse in un bagnu ghiacciatu posthaste, ma in realtà u primu (è u più utile) da fà dopu avè u sole hè di versà un vetru di latte. Avemu da spiegà.

Ciò chì avete bisognu: Un pannu pulitu, una piccula ciotola, uni pochi di cubi di ghiacciu è una buttiglia di latte scrematu.

Chì: Pour u ghjacciu è u latte in a ciotola è immergete u washcloth in questu. Strizzà u pannu è appiccicallu induve a vostra pelle sia brusgiata.

Perchè funziona: E proteine ​​in u latte coprenu a pelle (à u cuntrariu di evaporà cum'è un ol 'H2O semplice) è aiutanu à riparà una barriera danneggiata. È u latte scrematu hè megliu perchè ci hè una quantità più alta di proteina in questu postu chì u grassu hè statu eliminatu, dice u duttore Joshua Zeichner, dermatologu è Direttore di Ricerca Cosmetica è Clinica in l'Hospital Mount Sinai. Ahh, dolce sollievu.


Questu articulu hè apparsu in PureWow.

Più da PureWow:

7 Miti di Sunscreen per esse ghjustu prima di l'estiu

5 Prutettori Solari à Risoluzione di Problemi

Cume Mettite Lozione In u Spinu

Rivista per

Publicità

Selezziunà Amministrazione

I Migliori Blog di Ménopause di u 2020

I Migliori Blog di Ménopause di u 2020

A menopau a ùn hè micca cherzu. È mentre i cun iglii è a guida medica ò impurtanti, cunnetta i cù qualchi ia chì à e attamente ciò chì tai perimentend...
Cateteri Venosi Centrale: Linee PICC versus Porti

Cateteri Venosi Centrale: Linee PICC versus Porti

Circa i cateteri veno i centraliUna deci ione chì pudete avè bi ognu à piglià prima di inizià a chimioterapia hè chì tippu di cateteru veno o centrale (CVC) vulete ...