Cumu gode di a piscina senza ammalassi st'estate
![Cumu gode di a piscina senza ammalassi st'estate - Salute Cumu gode di a piscina senza ammalassi st'estate - Salute](https://a.svetzdravlja.org/health/how-to-enjoy-the-pool-without-getting-sick-this-summer-1.webp)
Cuntenutu
- Amparate nantu à sti germi di piscina cumuni è cumu prevene è evitalli
- Pruteggite voi è l'altri da i germi di a piscina
- Bonu regule di piscina
- Fate una doccia per almenu 60 secondi prima di entre in piscina è lavate dopu
- Saltate à nuà si avete avutu e corse in l'ultime duie settimane
- Ùn fate micca cacà o whiz in l'acqua
- Aduprate pannolini di natazione
- Ogni ora - tutti fora!
- Ùn ingolle l'acqua
- Imballate una striscia di prova portatile
- Infezzioni cumuni, malatie, è irritazioni da u ghjocu di piscina
- Malatie cumuni di l'acqua recreativa
- Sì avete prublemi di stomacu, pudete avè una malattia diarreaica
- L'irritazione di l'arechja dopu una bagnata pò esse l'arechja di u nuvatore
- L'irritazione di a pelle dopu à a natazione pò esse 'eruzione cutanea calda'
- L'urinazione dolorosa puderia esse una infezzione di e vie urinarie
- I prublemi respiratorii ponu esse una infezzione
- Una piscina ùn duverebbe micca sente assai cum'è una piscina
Amparate nantu à sti germi di piscina cumuni è cumu prevene è evitalli
Riposà in una cabana di l'albergu è poi dirigendusi versu u bar in piscina, indulgendusi in una rinfrescante immersione durante una festa in cortile, currendu i zitelli per rinfrescassi in a piscina di a cumunità - tuttu pare bellu, nò?
E piscine all aperto sò una tradizione estiva. Ma sapete ciò chì site entratu - letteralmente? Sfurtunatamente, e piscine ponu diventà un pocu grossi.
Pigliate in cunsiderazione sta statica: Circa a metà (51 per centu) di l'Americani trattanu e piscine cum'è una vasca da bagno. In altre parolle, parechji piscadori ùn si dusciaghjanu micca prima di saltà, ancu dopu avè travagliatu o diventati brutti in u cortile o ... bè, pudete imaginà e pussibilità.
Tuttu quellu sudore, sporcizia, oliu, è prudutti cum'è u deodorante è i capretti diminuiscenu a putenza di u disinfettante à basa di cloru dunque hè menu efficace per tene l'acqua pulita. Ciò lascia i bagnanti più vulnerabili à i germi chì ponu causà infezioni, malatie è irritazioni.
Ma ùn avete micca da resignassi o i vostri figlioli à pusà nantu à i tovaglioli di spiaggia tutta a stagione. L'estate pò sempre esse una grande splash se pigliate un pocu di cunsiglii di igiene di basa, seguitate l'etichetta adatta di u nuotatore, è stà à guardà i prublemi funky di piscina.
Pruteggite voi è l'altri da i germi di a piscina
Esse un bonu citatinu di a piscina implica assai di più chè micca cannunballing vicinu à i sunbabs. Sia in un hotel, parcu acquaticu, oasi di cortile, o centru cumunale, a vostra responsabilità cum'è patrone di piscina hè di evità l'introduzione di germi o sporcizia in l'acqua. Inoltre, ci sò modi per pruteggervi da i batteri.
Bonu regule di piscina
- Doccia prima è dopu à entre in piscina.
- Stà fora di a piscina se avete avutu a diarrea.
- Ùn piscià o cacate in piscina.
- Aduprate pannolini di natazione o pantaloni per i zitelli.
- Fate pause ogni ora.
- Ùn ingolle micca l'acqua di a piscina.
- Verificate l'acqua cun una striscia test.
![](https://a.svetzdravlja.org/health/6-simple-effective-stretches-to-do-after-your-workout.webp)
Fate una doccia per almenu 60 secondi prima di entre in piscina è lavate dopu
Un solu nuvatore pò introduce miliardi di, cumprese particelle fecali, in l'acqua. A bona nutizia hè chì una risciacquatura di un minutu hè tuttu ciò chì ci vole per caccià parechji di i germi è di u gunk chì vulemu evità di purtassi in piscina. È insaponassi dopu una bagnata pò aiutà à caccià ogni robba icky lasciata nantu à a pelle da una piscina brutta.
Saltate à nuà si avete avutu e corse in l'ultime duie settimane
D'appressu à un'inchiesta di u 2017, u 25 per centu di l'adulti dicenu ch'elli avianu natatu in una ora dopu à avè a diarrea. Hè un grande prublema perchè e particelle di materia fecale di u corpu entranu in l'acqua - ancu di più se avete avutu diarrea. Cusì, i germi piace Cryptosporidium chì si sparghje per via di e fece cuntaminate, pò entre in l'acqua.
È una volta chì qualchissia hè statu infettatu, ponu cuntinuvà à lampà u parasite per duie settimane dopu chì a feci sciolte s'hè fermata. U fastidiosu Criptu u parasite pò campà in piscine cù livelli adatti di cloru finu à 10 ghjorni. Mantene sè stessu è u vostru zitellu fora di a piscina dopu un bug di stomacu pò veramente aiutà à prutege l'altri.
Ùn fate micca cacà o whiz in l'acqua
I zitelli puderanu avè bisognu d'aiutu per sta regula. Hè un sbagliu cumunu chì u cloru purificherà a piscina. In fatti, e capacità di lotta di germi di u cloru perde u corpu. Inoltre, hè solu abbastanza grossu è inconsideratu, soprattuttu se ùn site micca un zitellu è sapete esattamente ciò chì fate. Se assistite à un incidente in a piscina, denunciatelu subitu à u persunale.
Aduprate pannolini di natazione
Chiunque in pannolini regulari duverebbe purtà un pannolinu da natà o pantaloni da natà in l'acqua. I caregivers devenu verificà i pannolini ogni ora è cambialli in bagni o spugliaturi luntanu da a zona di a piscina.
Ogni ora - tutti fora!
Hè ciò chì i Centri per u Cuntrollu è a Prevenzione di e Malatie (CDC). Questu vi dà l'occasione di trasportà i zitelli à u bagnu per pause di potty o cuntrolli di pannolini. Una bona igiene in piscina implica ancu una pulita curretta è un lavatu di e mani dopu aduprà a toilette.
Ùn ingolle l'acqua
Ancu sì ùn site micca ingullitu deliberatamente l'acqua, site probabilmente sempre ingerendu più di ciò chì pensate. À solu 45 minuti di natazione, l'adultu mediu cunsuma acqua in piscina, è i zitelli piglianu più di duie volte di più.
Fate ciò chì pudete per minimizà ciò chì entra in a vostra propria bocca. Inoltre, insegni à i zitelli chì l'acqua di a piscina ùn hè micca potabile è chì duverebbenu chjuderà a bocca è tappà u nasu quandu passanu sottu. Mantene assai acqua fresca à portata di mano per l'idratazione in pause.
Imballate una striscia di prova portatile
Sì u nivellu di cloru o pH di una piscina hè spente, i germi sò più propensi à sparghje. Se ùn site micca sicuru quantu hè pulita una piscina, verificate voi stessi. U CDC consiglia di aduprà strisce di prova portatili per verificà se una piscina hà livelli adatti prima di fà un tuffu.
Pudete cumprà strisce in parechji negozi o in linea, o pudete ordinà un kit di test gratuitu da u Cunsigliu di a Qualità di l'Acqua è di a Salute.
Infezzioni cumuni, malatie, è irritazioni da u ghjocu di piscina
Ùn v'inchietate. A maiò parte di i ghjorni passati à a piscina finisceranu probabilmente cù quella sensazione cuntenta d'avè gode di un bellu divertimentu à l'antica à u sole. Ma di tantu in tantu u mal di stomacu, u dolore di l'arechja, l'irritazione di e vie aeree o di a pelle o altri prublemi ponu cresce.
Mentre ùn hè micca divertente pensà à i germi di a piscina, aiuta à sapè cumu prevene infezioni, chì sintomi da guardà, è cumu uttene sollievu se avete una malattia d'acqua recreativa.
Malatie cumuni di l'acqua recreativa
- malatie diarreiche
- arechja di natatore
- eruzione cutanea
- infezzione respiratoria
- infezzione di e vie urinare
![](https://a.svetzdravlja.org/health/6-simple-effective-stretches-to-do-after-your-workout.webp)
Sì avete prublemi di stomacu, pudete avè una malattia diarreaica
Più di u 80 per centu di i focolai di malatie in piscina ponu esse attribuiti à Criptu. È pudete uttene e corse o sperimentà sintomi da 2 à 10 ghjorni dopu l'esposizione.
Altri culpevuli malati di stomacu includenu u cuntattu cù patogeni cum'è Giardia, Shigella, norovirus, è E. coli.
Prevenzione: Evite ingolle l'acqua di a piscina.
Sintomi: diarrea, crampi, nausea, vomitu, feci sanguinose, frebba, disidratazione
Cosa da fà: Se suspettate chì tù o u vostru figliolu abbiate una malatia diarreaica, hè una bona idea di verificà cù u vostru duttore. A maiò parte di i casi si risolveranu da soli, ma vi vurrà minimizà a disidratazione, chì puderebbe purtà à più cumplicazioni. Parlate sempre cù u vostru duttore se avete feci sanguinose o febbre alta.
L'irritazione di l'arechja dopu una bagnata pò esse l'arechja di u nuvatore
L'arechja di u nuvatore hè una infizzione in u canali auriculare esterno. Ùn si sparghje da persona à persona. Invece, hè causatu quandu l'acqua ferma in u canali di l'arechja per troppu longu, lascendu cresce i batteri è causanu prublemi. L'acqua di a piscina Germy hè unu di i più grandi trasgressori.
Prevenzione: Sì tù o u to figliolu hè propensu à l'arechja di u nuvatore, pruvate à tappà l'arechja di natà. U vostru duttore pò ancu persunalizà per voi. Puderanu ancu esse capaci di furnisce vi cù gocce per l'arechja chì impediscenu l'arechja di u nuvatore. Dopu avè nuatu, punta a testa per drenà l'acqua da u canali di l'arechja, è arechje sempre asciutte cù un asciugamanu.
Sintomi: arechje rosse, prurigine, dulurose o gonfie
Cosa da fà: Chjamate u vostru duttore se pensate chì ùn pudete micca caccià l'acqua da l'arechja o cumencia à causà i sintomi sopra. L'arechja di u nuvatore hè generalmente trattata cù gocce d'arechja antibiotiche.
L'irritazione di a pelle dopu à a natazione pò esse 'eruzione cutanea calda'
Erupzioni di a vasca calda o folliculite riceve u so nome perchè apparisce cumunemente dopu avè statu in una vasca calda o spa contaminata, ma pò cumparisce ancu dopu avè nuatu in una piscina riscaldata mal trattata. U germe Pseudomonas aeruginosa provoca l'eruzione, è apparisce spessu nantu à a pelle cuperta da u vostru vestitu. Dunque, pusà ore sane in quellu bikini bagnatu pò peghju assai.
Prevenzione: Evite a rasatura o a cera prima di piglià un tuffu, è lavate sempre cun acqua è sapone è asciugatevi u più prestu pussibule dopu esse stati in una vasca calda o in una piscina.
Sintomi: urdini rossi, pruriginosi o piccule vesciche piene di pus
Cosa da fà: Vede u vostru duttore, chì pò prescrive una crema anti-prurito è una crema antibatterica.
L'urinazione dolorosa puderia esse una infezzione di e vie urinarie
E infezioni di e vie urinarie (UTI) sò un altru culpevule di a stagione di a piscina. A UTI si verifica quandu i batteri viaghjanu in uretra è viaghjanu per l'urina in a vescica. I batteri inghjuliosi ponu vene da acqua pulcina di a piscina, micca dusciati dopu, o da stà in un bagnu umitu.
Prevenzione: Fate una doccia dopu u bagnu è cambiate u vestitu bagnatu o vestiti u più prestu pussibule. Bei assai acqua per tutta a vostra avventura in piscina.
Sintomi: urinazione dulurosa, pipì turbulente o sanguinante, dulore pelvicu o rettale, un bisognu aumentatu di andà
Cosa da fà: A seconda di a causa di l'UTI, un antibioticu o un medicamentu antifungale serà necessariu. Se suspettate una UTI, parlate cù u vostru duttore.
I prublemi respiratorii ponu esse una infezzione
A malatia di i legiunarii hè un tipu di pulmonite causata da Legionella batteri, chì ponu esse inalati in a nebbia da e piscine o vapore da e vasche calde. Si pò sviluppà dui ghjorni à duie settimane dopu l'esposizione à u batteriu, chì cresce in acqua calda.
Ùn si pò micca sapè chì si respira e gocce da l'aria intornu à una piscina contaminata o una vasca calda.
Tipicamente, a contaminazione hè più cumuna in piscine interne, ma i batteri ponu campà fora in un ambiente caldu è umidu. Hè più cumunu in e persone di più di 50 anni, fumatori, è quelli chì anu un sistema immunitariu più debule.
Prevenzione: Aduprate strisce di prova portatili per pruvà piscine prima di andà in. I fumatori anu un risicu aumentatu di sviluppà.
Sintomi: dulore à u pettu, mancanza di rispiru, frebba, brividi, tossu di sangue
Cosa da fà:Sì tù o u to figliolu sviluppate prublemi respiratorii dopu esse stati in una piscina, vedi subitu u vostru duttore.
I prublemi respiratorii dopu a natazione ponu ancu esse un segnu d'asma o annegamentu seccu, chì hè più cumunu in i zitelli. Sì tù o qualchissia altru hà prublemi di respirazione, chjamate u 911.
Una piscina ùn duverebbe micca sente assai cum'è una piscina
Per furtuna, i nostri corpi sò dotati di un bellu rilevatore per e piscine chì sò andate à focu. Fondamentalmente, se una piscina hè estremamente brutta, u vostru nasu a saperà. Ma à u cuntrariu di a cridenza pupulare, ùn hè micca u forte odore di cloru chì indica una piscina relativamente pulita. Hè u cuntrariu.
Quandu i germi, a terra è e cellule di u corpu si combinanu cù u cloru in e piscine, u risultatu hè pungente, chì pò ancu entrà in aria è creà un odore chimicu. Parechje persone sbaglianu questu odore per esse una piscina adeguatamente clorurata. Invece, hè l'odore di u cloru chì si sdrughje o si degrada.
Dunque, se a piscina chì site per entrà hà un odore chimicu putente o irrità i vostri ochji, pò significà chì hè extra brutta. Pruvate à evità lu o parlate cù u bagninu di guardia nantu à e pratiche di pulizia. D’altronde, s’ella sente in generale una bella ghjurnata d’estate, allora cannonbaaaaall!
Dopu tuttu questu discorsu di i germi di a piscina è di ciò chì ponu fà à i nostri corpi, puderete esse tentatu d'evità quella immersione fresca in piscina. Ùn circhemu micca di spaventavvi, ma st'informazione spiacevuli duverebbe inspirà à rispettà i cunsiglii d'igiene è e pratiche megliu spiegate sopra - è incuragisce ancu l'altri.
Finu chì aduttate l'etichetta curretta di a piscina, vi mantenete sicuru è tutti l'altri.
Jennifer Chesak hè ghjurnalista medica per parechje publicazioni naziunali, istruttrice di scrittura è editore di libri freelance. Hà guadagnatu u so Master in Science in ghjurnalismu da Medill di Northwestern. Hè dinò a redattore di gestione per a rivista literaria, Shift. Jennifer stà in Nashville ma vene da u Dakota di u Nordu, è quandu ùn scrive micca o ùn si mette u nasu in un libru, di solitu corre piste o futzing cù u so ortu. Seguitàla in Instagram o Twitter.