Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 4 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Lugliu 2025
Anonim
Chì Cause una Vulva Gonfiata è Cumu hè Trattata? - Salute
Chì Cause una Vulva Gonfiata è Cumu hè Trattata? - Salute

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

Hè sta causa di preoccupazione?

A vulva gonfia hè un sintimu cumunu di vaginite, chì hè una infiammazione di a vagina. A vaginitis spessu risultatu da una infezzjoni batterica, di lievito o virale o di un sbilanciamentu in batteri vaginali. Certi disordini di a pelle o bassi livelli di estrogeni ponu ancu causà a situazione.

Quandu a vostra vagina è vulva sò tramindui infiammate, hè cunnisciuta cum'è vulvovaginite. In più di una vulva gonfia, a vaginite pò purtà à:

  • scàrichi vaginali insoliti
  • pruritu
  • irritazione
  • dulore durante u sessu
  • dulore mentre pipì
  • sanguinamentu chjaru o spotting

Sì sti sintomi duranu più di un paiu di ghjorni, vedi u vostru duttore. Puderanu capisce ciò chì causa i vostri sintomi è sviluppà un pianu di trattamentu adattatu à i vostri bisogni.

Continuate à leghje per amparà di più nantu à ciò chì pò esse daretu à i vostri sintomi.


1. Reazzione allergica

Una reazione allergica chì face gonfà a vulva hè cunnisciuta cum'è vaginite non infettiva.

Chistu pò esse risultatu da chimichi in:

  • panni
  • creme
  • preservativi
  • savoni prufumati
  • detergenti prufumati
  • douches
  • lubrificante

Questi è altri prudutti chì venenu in cuntattu cù a vulva è a vagina ponu causà irritazione è infiammazione.

Chì pudete fà

Se suspettate una reazione allergica, smette di aduprà u pruduttu o di portà l'articulu di vestitu chì pò causà irritazione. Limità di a vostra esposizione à irritanti deve aiutà à alleviare u gonfiore.

Pudete ancu aduprà una crema cortisone senza ricetta (OTC) per riduce i vostri sintomi. Se u gonfiore continua, duvete vede u vostru duttore. Puderanu cunsiglià un bagnu di sitz o una crema topica di prescription per trattamentu.

Cumprà a crema cortisone.

2. Sessu

Una vulva gonfia hè normale dopu ogni scontru sessuale. L'eccitazione sessuale provoca un flussu di sangue aumentatu in a zona, causendu u gonfiu è diventà gonfiu. U vostru clitoris pò ancu ingrandà.


A vostra vulva pò gonfà si ùn ci era abbastanza lubrificante durante a penetrazione. Questu pò irrità a zona.

Chì pudete fà

A vostra vulva ùn deve micca stà gonfiata per longu, è pudete aduprà una cumpressa fredda per alleviare qualsiasi gonfiore o gonfiore.

Ancu se u gonfiore hè un sintomu nurmale di eccitazione, pudete piglià alcune misure proattive per evità un gonfiore seriu. Assicuratevi di tene a manu un lubrificante naturale o cumpratu in magazzini per evità l'attriti, è stà luntanu da i prudutti chì puderanu causà una reazione allergica.

Cumprà per u lubricante persunale.

3. Infezzione di levadura

L'infezzioni vaginali di lieviti influenzeranu finu à 3 donne nantu à 4 in a so vita.

Oltre à u gonfiore, pudete sperimentà:

  • irritazione
  • scarica bianca spessa
  • pruritu intensu
  • sensazione di brusgiu
  • dulore o dulore
  • rash

Sì i vostri sintomi sò severi, o avete avutu quattru o più infezioni in un annu, duvete vede u vostru duttore.

Chì pudete fà

Pudete aduprà una crema vaginale antifungale OTC, unguentu, o suppositoriu per fermà a reazione è alleviare u gonfiore.


S'ellu hè a prima volta chì avete sintomi di un'infezzione di levadura - o s'elli ùn spariscenu micca cù u trattamentu in casa - duvete fà un appuntamentu cù u vostru duttore.

Sicondu i vostri sintomi, u vostru duttore prescriverà una medicazione antifungale orale à una sola dose o à più dosi. Puderanu ancu ricumandà una terapia di mantenimentu sè avete infezioni recurrenti di lievito.

Cumprà per a crema vaginale antifungali.

4. Vaginosi batterica

A vaginosi batterica hè a forma più cumuna di vaginite, affettendu finu à un terzu di e donne in i Stati Uniti. Hè causatu da un sbilanciu in i batteri truvati in a vostra vagina, è pò purtà à una scarica biancu o grisgiu è un odore di pesciu. Ancu se una vulva gonfia ùn hè micca un sintomu cumunu, hè sempre pussibule.

Chì pudete fà

Per alcune donne, i sintomi di vaginosi batterica si risolvenu da soli. Ùn duverete mai aduprà prudutti di levitu OTC per trattà a vaginosi batterica, perchè puderia peghju l'infezzione.

I sintomi BV imitanu altre forme di vaginite, allora duvete vede u vostru duttore se i vostri sintomi persistenu. Puderanu escludere qualsiasi altra cundizione è prescrive medicazione per aiutà à alleviare i sintomi.

5. Gravidanza

A vulva gonfia hè un sintimu cumunu di a gravidanza. U vostru utru in crescita bloccherà u flussu di sangue in a vostra regione pelvica, pruvucendu a vulva è e gambe à gonfià. U gonfiore diventa peghju mentre andate più luntanu in a vostra gravidanza.

Ma questu ùn hè micca u solu cambiamentu di a vostra vulva; perchè u vostru utru è embrione necessitanu più sangue per flussu in a vostra zona genitale, a vostra vulva cambierà ancu i culori in una sfumatura bluastra.

Chì pudete fà

Puderete pruvà qualchì rimediu casanu per trattà a vostra vulva gonfia. Pudete aduprà una compressa fredda o risciacquare acqua fredda per riduce u gonfiore.

Sè site preoccupatu di i vostri sintomi o avete qualchì domanda, assicuratevi di purtalla finu à u vostru duttore. U vostru duttore puderà escludere qualsiasi altre cundizioni sottostanti, cum'è cisti o vaginosi batterica.

6. Cista di Bartholin

A cista di Bartholin hè un picculu sacchettu pienu di fluidu chì apparisce ghjustu in l'apertura vaginale. Hè dolce è indolore, è spessu ùn porta à alcun sintumu.

Ma se a cista di Bartholin cresce grande, pò diventà scomoda è purtà à u dulore in a vostra vulva quandu avete sessu, camminate o pusate.

Se a vostra vulva hè gonfia, rossa, tenera è calda, significa chì a cista hè stata infettata è hà causatu un ascessu in una di e ghiandole di Bartholin. Si tratta di ghiandole di dimensioni piselli chì si trovanu à manca è à dritta di l'apertura vaginale.

Chì pudete fà

Duvete vede subitu u vostru duttore se a vostra vulva hè diventata:

  • gonfiu
  • rossu
  • caldu
  • tenera

U vostru duttore pò fà un test di tampone o una biopsia per vede se u cisti hè infettatu è per escludere u cancheru di a glàndula di Bartholin, una forma rara di cancru vulvariu.

Dopu avè fattu un diagnosticu, u vostru duttore pò cunsigliarle di bagnà in qualchì acqua calda parechje volte à u ghjornu finu à quattru ghjorni, o tene una compressa calda contr'à a zona per riduce u cisti è qualsiasi gonfiore.

Sì avete un ascessu, u vostru duttore pò prescrive antibiotici per uccidere l'infezzione, è poi drenà u cisti.

7. Malattia genitale di Crohn

A malatia genitale di Crohn hè a cundizione di a pelle causata da granulomi sviluppati da a malatia di Crohn, una malatia infiammatoria di l'intestinu. Hè una malatia rara chì pò causà gonfiu persistente di a vulva, in più di crepe, erosioni è cavità cavu in a zona genitale.

Chì pudete fà

Duvete vede u vostru duttore se a vostra vulva hè gonfia per più di pochi ghjorni. Puderanu prescrive un steroide topicu o inibitore di calcineurina per aiutà à riduce qualsiasi gonfiore. U vostru duttore pò ancu raccomandà detergenti antisettici per trattà infezioni secondarie o fessure di a pelle.

Cunsiglii generali per a gestione è a prevenzione

Pudete facilità - è ancu prevene - una vulva gonfia seguendu questi suggerimenti è trucchi.

Poi

Quandu vede u vostru duttore

Ùn avete micca deve aspittà per u dolore o l'incomutioni per vede u vostru duttore. Se a vostra vulva hè gonfia per più di qualchì ghjornu, duvete fà appuntamentu à un duttore. Ma se sperimentate un dolore intensu o un cunfortu, cercate l'assistenza medica immediata. U vostru duttore puderà diagnosticà a cundizione sottostante chì face gonfà a vulva, è cunsigliate l'opzione di trattamentu adatta.

Populatu Oghje

Cosa hè u terrore di notte, i sintomi, chì fà è cume prevene

Cosa hè u terrore di notte, i sintomi, chì fà è cume prevene

U terrore notturnu hè un di ordine di u onnu induve u zitellu pienghje o urla durante a notte, ma enza vegliar i è i face più pe u in i zitelli di 3 à 7 anni. Durante un epi odiu d...
Cumu migliurà l'assorbimentu di ferru per luttà contr'à l'anemia

Cumu migliurà l'assorbimentu di ferru per luttà contr'à l'anemia

Per migliurà l'a orbimentu di ferru in l'inte tinu, trategie cum'è manghjà agrumi cum'è aranciu, anana è acerola devenu e e aduprate, in eme cù alimenti r...