Infezzione Tattoo: Cunsiglii per Identificazione è Trattamentu
Cuntenutu
- Cumu identificà un tatuu infettatu
- Infezzione di u tatuu: Ritratti
- L'infezzione da stafiloccu hè probabile?
- Cumu trattà un tatuu infettatu
- Quandu vede u vostru duttore
- A prospettiva
- Cumu prevene l'infezioni di u tatuu
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
I tatuaggi sò una vista di più in più cumuna. Circa 4 in 10 Americani anu avà unu o più tatuaggi. I tatuaggi diventanu ancu menu cuntruversi in u travagliu in parechje industrie. Pudete vede parechji cullaburatori, u vostru capu, o gestione esecutiva chì portanu tatuaggi visibili, ancu in un ambiente tradiziunale d'uffiziu.
A popularità di i tatuaggi pò fà pensà chì i tatuaggi ùn sò micca cusì risicati di uttene. Ma fà un tatuu porta un certu risicu: inserisce una aghja cuperta d'inchiostru in a vostra pelle hà u putenziale d'introduce materie straniere o infezioni in u vostru corpu.
Uttene un tatuu da una persona o una buttrega chì ùn pulisce micca currettamente i so strumenti - o vi furnisce istruzzioni per mantene pulitu u vostru tatuu frescu - pò purtà à cundizioni di a pelle, infezioni, o altri prublemi di salute.
Eccu ciò chì avete bisognu di sapè nantu à a ricunniscenza di una pussibile infezzione, u trattamentu di l'area affettata, è ancu di più.
Cumu identificà un tatuu infettatu
U sintomu u più cumunu di una infezzione di u tatuu hè una eruzione cutanea o una pelle rossa, sgualtra intornu à a zona induve avete u tatuu.
In certi casi, a vostra pelle pò esse solu irritata per via di l'agulla, soprattuttu se avete a pelle sensibile. S'ellu hè u casu, i vostri sintomi devenu svanisce dopu à qualchi ghjornu.
Ma se sti sintomi continuanu per una settimana o più, vedi u vostru tatuatore o duttore.
Vede u vostru duttore se sperimentate unu o più di i seguenti:
- frebba
- sintendu onde di calore è di fretu
- tremulu anormale
- gonfiore di a zona tatuata
- pus chì esce da a zona tatuata
- lesioni rosse intornu à a zona tatuata
- zoni di tissutu duru, alzatu
Infezzione di u tatuu: Ritratti
L'infezzione da stafiloccu hè probabile?
Una infezzione stafilococca hè un tipu d'infezzione chì pudete avè cun un tatuu. Ancu se l'infezzioni stafilocute sò curabili, i batteri stafilocuti ponu spessu sviluppà resistenza à l'antibiotici regulari, rendendu i trattamenti prescritti ineffettivi.
I batteri Staph, in particulare u staphylococcus aureus resistente à a meticillina (MRSA), ponu ancu entre in u sangue è in l'organi interni. Quandu accade, si ponu sviluppà altre cundizioni, cum'è sepsis, artrite è sindrome di scossa tossica.
Alcuni sintomi cumuni di infezioni stafiloculare includenu:
- sete estrema
- dolore o dolore in l'osse o in i musculi
- frebba alta di 102 gradi F (38,9 gradi C) o più
- gonfiore di a zona infetta
- piache chì sò in a zona infettata è pieni di pus o fluidi
- impetigo (una eruzione cutanea melata)
- diarrea
Vede immediatamente u vostru duttore o andate in sala d'urgenza se avete unu di sti sintomi dopu avè tatuatu.
Cumu trattà un tatuu infettatu
Bumps minori è eruzioni cutanee ponu generalmente esse gestite in casa cù unguentu antibattericu, pulizia curretta è riposu.
Sì avete una infezione, u trattamentu dipende da a causa. U vostru duttore pò piglià un campione di u tessutu (biopsia) per vede chì batteri o virus causanu l'infezzione.
In a maiò parte di i casi, u vostru duttore pò prescrive un antibioticu per aiutà à piantà l'infezzione. In i casi severi di infezzione, i trattamenti antibiotici ponu durà settimane o mesi.
Se a vostra infezzione hè stata causata da batteri MRSA, l'antibiotici ùn ponu micca esse benefichi. Se MRSA provoca un ascessu, u vostru duttore pò drenallu invece di dàvi antibiotici.
In rari casi d'infezzione, a cirurgia pò esse necessaria per riparà a vostra carne. Se u vostru tessutu hè mortu per via di l'infezzione (necrosi), a chirurgia pò esse necessaria per rimuovere completamente u tessutu infettatu.
I persistenti, à volte pruriginosi è dolorosi urti in u vostru tatuu ponu esse segni di una infezzione micobatterica atipica. Questu richiede un trattamentu antibioticu à longu andà.
Cumprà unguentu antibattericu.
Quandu vede u vostru duttore
Se cuminciate à sente febbre è sperimentate una trascuranza anormale o scabing intornu à l'area tatuata, vedi u vostru duttore. Quessi sò segni cumuni di infezzione. Duvete ancu vede u vostru duttore se una eruzione cutanea o gonfiore dura più di una settimana.
Sì una infezzione ùn hè micca trattata abbastanza prestu, o ùn pò micca esse trattata currettamente perchè i batteri sò diventati resistenti à un antibioticu, ponu derivà ascessi.A rimozione pò richiede un trattamentu speciale in a clinica o l'ospedale.
Duvete ancu vede u vostru duttore se sperimentate prurite scomodi intornu à l'area tatuata o se l'area trasuda un pus o fluidu. Puderete avè una reazione allergica à l'inchiostru.
Una reazione allergica pò ancu purtà à scossa anafilattica. Questu face chì a vostra gola si chjude è chì a vostra pressione sanguigna diventi periculosamente bassa. Andate subitu in urgenza sì accade stu tippu di reazione allergica.
A prospettiva
E infezioni di u tatuu sò generalmente facili da trattà è ancu più faciule da prevene. A maiò parte di e infezioni ponu esse trattate in una settimana cù antibiotici. Tuttavia, alcune infezioni ponu esse assai gravi è richiedenu antibiotici à longu andà o altri medicamenti.
Amparà à sceglie un bon artista di u tatuu è piglià cura di u vostru tatuu sò cruciale per assicurassi chì u vostru tatuu guarisce bè, ùn sia micca infettatu, è pare u modu chì vulete.
E cattivi infezioni ponu esse in una cura antibiotica à longu andà, ma di solitu ùn causeranu micca prublemi di salute à longu andà. Tuttavia, ancu se raru, hè pussibule uttene una malattia cume l'epatite o l'HIV da una agulla di tatuaggi o infezioni non trattate. In questi casi, pudete richiede un trattamentu più intensivu è à longu andà.
Cumu prevene l'infezioni di u tatuu
Prima di fà un tatuu, scopre se sì allergicu à qualsiasi ingredienti in tinta di tatuu. Assicuratevi di dumandà à u vostru tatuatore quali ingredienti cuntenenu i so inchiostri. Sè site allergicu à qualsiasi ingredienti, dumandate una tinta diversa o evite micca fà un tatuu in tuttu. Tuttavia, tenite à mente chì pò esse difficiule à sapè ciò chì hè esattamente in l'inchiostri di u tatuu chì ùn sò micca regulati in alcun modu.
Assicuratevi chì tutti l'articuli chì toccanu a vostra pelle sò stati sterilizzati currettamente. Ùn vi sentite timidi di dumandà à u salone cumu sterilizanu i so strumenti è rispettanu e norme di sicurezza. Hè a vostra salute!
Altre cose da cunsiderà prima di fà un tatuu sò:
- A sala di tatuaggi hè licenziata? I saloni autorizati devenu esse ispezionati da un'agenzia sanitaria è soddisfà certi requisiti di sicurezza per restà aperti.
- Hè u salottu di i tatuaggi di bona reputazione? Vale a pena visità uni pochi di salotti di tatuaggi prima di decide di fà un tatuu per vede quantu hè fiduciale u salone. Leghjendu e riviste in ligna o sentendu parlà di u magazinu per via di a bocca sò boni modi per misurà quantu a buttrega hè sicura.
- U vostru putenziale tatuatore seguita e procedure di sicurezza? U vostru tatuatore deve aduprà una nova agulla sterilizzata ogni volta chì cumincianu un tatuu. Anu ancu da portà guanti in ogni momentu.
Se u vostru tatuatore vi dà istruzzioni nantu à cumu cura di u vostru tatuu, seguitate attentamente queste istruzioni. S'elli ùn vi anu micca furnitu linee guida chjaru dopu, date li una chjama. Devenu esse in gradu di furniscià infurmazione dopu a cura.
In generale, duvete fà ciò chì seguita per assicurassi chì a zona guarisca currettamente:
- Trè à cinque ore dopu à avè fattu u tatuu, cacciate a fascia.
- Lavate e mani cù sapone antibattericu è acqua.
- Aduprate un pannu pulitu è seccu o un pannu di carta per pattighjà a zona (per asciucallu è per caccià u sangue, u siero, o u pigmentu in eccessu).
- Lascià a zona asciutta à l'aria per uni pochi di minuti. Ùn la sfregate micca secca. Questu pò dannà a pelle.
- Mettite un unguentu (micca una lozione), cum'è a vaselina, nantu à a zona. Dab off the excess.
- Ripetite queste tappe circa quattru volte à ghjornu per almenu quattru ghjorni.
Cumprà a vaselina.
Una volta chì l'area tatuata cumencia à formassi in croste, aduprate una crema idratante o una lozione per impedisce à a vostra pelle d'esse troppu secca o dannighjata. Ùn scratchate micca o coglie à a pelle. Questa pò causà a zona di guarisce impropriamente, chì pò rende più suscettibile à infezioni.