Cume Trattà o Eliminà Cicatrici di Tatuaggi
Cuntenutu
- Cume dì à cicatrisà da a guarigione
- Trattamentu è rimuzione
- Unguentu di cicatrice
- Aloe vera
- Idratanti
- Ritoccu di u tatuu
- Custituisci
- Microdermabrasione
- Perchè i tatuaggi facenu qualchì volta a cicatrice?
- Un incapacità à guarisce
- Tirà o grattassi à a ferita
- Infezzione
- Se u vostru tatuu hè infettatu
- Cicatrici di rimozione di tatuaggi
- Purtà si
Chì ghjè u cicatrisu di u tatuu?
U cicatrisu di u tatuu hè una cundizione cù parechje cause. Alcune persone piglianu cicatrici da u tatuu iniziale per via di prublemi chì si presentanu durante u prucessu di tatuu è a guarigione. Altre cicatrici di tatuaggi ponu formà dopu a rimozione di u tatuu. Una volta chì avete un tatuu, u vostru risicu per cicatrici pò aumentà dramaticamente in i dui casi.
Cume dì à cicatrisà da a guarigione
Una causa pussibile di cicatrici di u tatuu hè u prucessu di guarigione postinchiostru. À u primu, a cicatrisione è a guarigione ponu assomiglia. Durante e prime settimane dopu avè fattu u vostru tatuu, a vostra pelle hè rossa è infiarata da e ferite create da l'aghi di inchjostru. Questu hè normale, è micca necessariamente una cicatrice.
Tuttavia, se osservate certi sintomi chì persistenu un mese o dui dopu u vostru tatuu, dopu chì a pelle sia completamente guarita, una cicatrice pò diventà visibile. Quandu u vostru tatuu guarisce, l'inchiostru duveria esse liscia longu à a vostra pelle. Tuttavia, a cicatrisione pò causà i sintomi seguenti:
- pelle rosata à rossa, ancu dopu chì u tatuu sia guaritu cumpletamente
- linee alzate, gonfie induve l'agulla hè stata aduprata durante u tatuu
- distorsioni o pitting di a pelle
- culore distortu in u tatuu
Trattamentu è rimuzione
Quandu si face un tatuu novu, a cura dopu hè cruciale per prevene cicatrici. Ùn duverete micca graffià o coglie e cruste chì si formanu intornu à u tatuu. Per una prutezzione aghjunta, portate una fascia annantu à u tatuu per e prime 24 ore.Duvete ancu evità di immergere u tatuu in acqua.
Una volta chì un tatuu guarisce è una cicatrice si sviluppa, ci hè pocu chì pudete fà per ellu. A cicatrice svanisce cù u tempu. Pudete ancu pruvà alcuni di i seguenti rimedii casani, ma ci hè poca evidenza chì u rimuveranu cumpletamente.
Unguentu di cicatrice
Un unguentu chì si svanisce, cum'è Bio Oil o Mederma, pò aiutà à diminuisce e cicatrici. Averete bisognu di mette un filtru solare per chì a cicatrice ùn si scurisce mentre si porta u prufume.
Aloe vera
L'Aloe vera hè cunnisciuta per e so proprietà curative di a pelle. Hè u più benefiziu per e ferite, in particulare e brusgie. Ùn si sà se l'aloe vera guariscerà in realtà una cicatrice di tatuu.
Idratanti
Mantene a vostra pelle idratata pò riduce l'eccessu di secchezza intornu à a cicatrice. Mentre chì u moisturizer ùn eliminerà micca a cicatrice, pò rende menu notevuli.
Ritoccu di u tatuu
Se avete una distorsione significativa di u culore, u vostru artista di tatuu pò cunsigliallu un ritoccu. Questu ùn pò micca esse un trattamentu ideale se avete un tissutu cicatriziale cheloide significativu, chì u tatuu di queste zone hè estremamente difficiule perchè sti tipi di cicatrici sò alzati da a pelle.
Custituisci
Una alternativa à un ritoccu hè di mette un truccu camuffatore. U puntu negativu hè chì u trucco pò spuntà in acqua è alta umidità.
Microdermabrasione
Un tatuu guaritu chì lascia una cicatrice daretu pò esse trattatu in casa cù un kit di microdermabrasione. Sta tecnica implica una machja chimica chì elimina u stratu superiore di a pelle. U risultatu hè un apparenza più liscia, più uniforme. Duvete aduprà u trattamentu almenu una volta à a settimana per risultati ottimali.
Perchè i tatuaggi facenu qualchì volta a cicatrice?
I tatuaggi sò una forma d'arte permanente. Un tatuatore inserisce l'inchiostru in u stratu mediu di a pelle. Quandu hè fattu in modu incorrettu, u prucessu pò ancu causà cicatrici permanenti.
Un tatuatore di bona reputazione è sperimentatu inserirà l'aghi è l'inchjostru ghjustu ghjustu senza andà troppu in a vostra pelle. A cicatrisione pò accade da una povera tecnica resultante da u tatuu in i strati cutanei più profondi. Quandu questi tessuti cercanu di guarì, e cicatrici ponu sviluppà da a pelle chì produce collagene. Invece di una finitura liscia, puderete restà cù l'arte chì hè alzata cum'è cheloidi, o affundita. I culori ponu ancu esse distorti.
Hè più prubabile per e cicatrici di u tatuu per esse causatu da un poviru cura dopu. Seguitate l'istruzzioni di l'artistu per l'assistenza dopu. Quì sottu sò alcuni di i scenarii più cumuni chì ponu purtà à cicatrici.
Un incapacità à guarisce
In media, ci vole circa duie settimane per chì un tatuu guarischi cumpletamente. Alcune persone sò naturalmente più suscettibili à cicatrici da mancanza di guarigione. Questu hè qualcosa da cunsiderà prima di u tempu. Se a vostra pelle hà difficultà à guarisce da e ferite, allora u tatuu pò ancu causà qualchi prublemi.
Tirà o grattassi à a ferita
I tatuaggi sò ferite. Devenu guarisce currettamente prima di vede u risultatu finale. Hè cumpletamente naturale per una ferita di tatuu di scavà - duvete risistene à tirà fora di queste scabie, chì u tissutu cicatriciale pò furmassi.
U cicatrisu di a ferita di u tatuu pò ancu esse un prucessu pruriginosu. Duvete evità di graffià a vostra nova inchjostru, chì pò ancu cunduce à cicculata.
Infezzione
Quandu i batteri scontranu una ferita fresca di tatuu, si pò sviluppà una infezzione. Questu pò purtà à più prublemi cù u tatuu stessu, per ùn parlà micca di u restu di u vostru corpu se l'infezzione si diffonde. L'infezioni cutanee ponu diventà rapidamente infiammate, chì ponu disturbà ulteriormente u prucessu di guarigione di u tatuu è potenzialmente deformà l'inchiostru.
Se u vostru tatuu hè infettatu
Se pensate chì u vostru tatuu hè infettatu, vedi subitu u vostru duttore. I segni di una infezzione includenu pus, rossi, è gonfiori significativi. Vede un duttore prima o poi pò aiutà à prevene a diffusione di l'infezzione. U primu trattamentu cù antibiotici orali o attuali pò ancu aiutà à salvà a vostra inchiostru senza più dannu.
Cicatrici di rimozione di tatuaggi
A volte, e cicatrici si sviluppanu dopu a rimozione prufessiunale di tatuaggi. A rimozione laser hè unu di i metudi più standardi di rimozione di i tatuaggi, ma pò fà sviluppà cheloidi à u locu di u tatuu originale. Inoltre, i laser ùn ponu micca rimuovere tutti i culori, chì ponu lascià à tempu una cicatrice è una pigmentazione spotty.
Se vulete sempre caccià u vostru tatuu interamente, parlate cun un chirurgu dermatologicu nantu à tutte l'opzioni di rimozione è l'effetti secondari possibili. Pudete ancu dumandalli nantu à i metudi chì sò menu propensi à lascià cicatrici, cume.
Altre opzioni per a rimozione di tatuaggi chì ponu esse menu propensi à cicatrisà includenu:
- dermabrasione
- cirurgia
- bucce chimiche
Purtà si
I tatuaggi sò un impegnu chì ùn pò micca esse cacciatu facilmente. Fà un tatuu, o caccià unu, pò fà cresce u vostru risicu di cicatrici. Se pensate à uttene una nova tinta, fate un giru per un artista sperimentatu cù un vastu portafogliu. Parlate cun un dermatistu se pensate à a rimozione di u tatuu. Saperanu u megliu approcciu per a vostra situazione riducendu ancu u risicu per cicatrici significative.