8 tisane per aiutà à riduce u gonfiore
Cuntenutu
- 1. Menta piperita
- 2. Melissa
- 3. Assenziu
- 4. Zenzeru
- 5. Finocchiu
- 6. Radice di Genziana
- 7. Camomilla
- 8. Radica Angelica
- U fondu
Se u vostru addome si sente qualchì volta gonfiu è scomudu, ùn site micca solu. U gonfiore tocca u 20-30% di e persone ().
Parechji fattori ponu scatenà gonfiori, cumprese intolleranze alimentarie, un accumulu di gas in u vostru intestinu, batteri intestinali squilibrati, ulcere, stipsi è infezioni parasitiche (,,,).
Tradizionalmente, e persone anu adupratu rimedii naturali, cumpresi tisane, per alleviare u gonfiore. Studii preliminari suggerenu chì parechji tisani ponu aiutà à calà sta cundizione scomoda ().
Eccu 8 tisane per aiutà à riduce u gonfiore.
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
1. Menta piperita
In medicina tradiziunale, menta piperita (Mentha piperita) hè largamente ricunnisciutu per aiutà à calmà i prublemi digestivi. Hà un sapore frescu è rinfrescante (,).
Studi di test-tube è animali suggerenu chì i cumposti vegetali chjamati flavonoidi truvati in a menta piperita ponu inibisce l'attività di i mastociti. Si tratta di cellule di u sistema immunitariu chì sò abbondanti in u vostru intestinu è à volte contribuiscenu à u gonfiore (,).
Studii annantu à l'animali mostranu ancu chì a menta piperina rilassa l'intestinu, chì pò alleviare i spasmi intestinali - è ancu u gonfiore è u dolore chì li ponu accumpagnà ().
Inoltre, e capsule di oliu di menta pò alleviare u dolore addominale, u gonfiore, è altri sintomi digestivi ().
U tè à a menta ùn hè micca statu pruvatu per u gonfiamentu. Tuttavia, un studiu hà trovu chì una sola sacchetta di tè furnia sei volte più oliu di menta cà una porzione di capsule di foglia di menta. Dunque, u tè à a menta pò esse abbastanza putente ().
Pudete cumprà tè à menta unica ingrediente o truvallu in mischji di tè formulati per u cunfortu di u stomacu.
Per fà u tè, aghjunghje 1 cucchiaia (1,5 grammi) di foglie secche di menta piperita, 1 saccu di tè, o 3 cucchiai (17 grammi) di foglie fresche di menta piperita à 1 tazza (240 ml) d'acqua bollita. Lasciate ripidà per 10 minuti prima di filtrà.
Riassuntu Studi di provette, animali è umani suggerenu chì i flavonoidi è l'oliu in menta piperita ponu alleviare u gonfiore. Cusì, u tè di menta pò avè effetti simili.
2. Melissa
Melissa (Melissa officinalis) u tè hà un prufumu è un sapore di limonu - cù inseme di menta, postu chì a pianta face parte di a famiglia di a menta.
L'Agenzia Europea di i Medici nota chì u tè di u balsaminu di limonu pò alleviare prublemi digestivi lievi, cumpresi gonfiore è gasu, basatu annantu à u so usu tradiziunale (11).
U balsamu di limone hè un ingrediente chjave in Iberogast, un supplementu liquidu per a digestione chì cuntene nove sfarenti estratti di erbe è hè dispunibule in America di u Nordu, in Europa è in altre regioni, è ancu in ligna.
Stu pruduttu pò diminuisce u dolore addominale, a stinzia è altri sintomi digestivi, secondu parechji studii umani (,,,).
Tuttavia, u balsaminu di limonu o u so tè ùn hè statu pruvatu solu per i so effetti nantu à i prublemi digestivi in e persone. Più ricerca hè necessaria.
Per fà u tè, ripite 1 cucchiaia (3 grammi) di foglie secche di melissa - o 1 saccu di tè - in 1 tazza (240 ml) d'acqua bollita per 10 minuti.
Riassuntu Tradizionalmente, u tè di u balsaminu di limonu hè statu adupratu per u gonfiore è u gasu. U melissa hè ancu una di e nove erbe in un supplementu liquidu dimustratu efficace per i prublemi digestivi. Studi umani nantu à u tè di u melissa sò necessarii per cunfirmà i so benefici intestinali.
3. Assenziu
Assenziu (Artemisia absinthium) hè una erba verde frondosa chì face un tè amaru. Hè un gustu acquistatu, ma pudete ammulà u gustu cù u suchju di limonu è u mele.
Per via di a so amarezza, l'assenziu hè qualchì volta adupratu in amari digestivu. Si tratta di supplementi fatti di erbe amare è spezie chì ponu aiutà à sustene a digestione ().
Studii umani suggerenu chì e capsule di 1 gramma di assenziu seccu ponu prevene o allevà l'indigestione o u disagiu in a parte superiore di l'addome. Questa erba prumove a liberazione di suchji digestivi, chì ponu aiutà à ottimisà a digestione sana è à diminuisce u gonfiore ().
Studii nantu à l'animali è i tubi di prova riportanu chì l'assenziu pò ancu tumbà i parassiti, chì ponu esse culpevuli di u gonfiu ().
Tuttavia, u tè d'assenziu stessu ùn hè statu pruvatu per l'effetti anti-gonfiori. Più ricerca hè necessaria.
Per fà u tè, aduprate 1 cucchiaina (1,5 grammi) di l'arba secca per tazza (240 ml) d'acqua bollita, tramandendu per 5 minuti.
In particulare, l'assenziu ùn deve esse adupratu durante a gravidanza, chì cuntene thujone, un cumpostu chì pò causà cuntrazioni uterine ().
Riassuntu U tè d'assenziu pò stimulà a liberazione di suchji digestivi, chì ponu aiutà à alleviare i prublemi gonfiori è digestivi. Dittu chistu, sò necessarii studii umani.4. Zenzeru
U tè di zenzeru hè fattu da e radiche spesse di u Zingiber officinale pianta è hè stata aduprata per malatie ligate à u stomacu dapoi l'antichità ().
Studi umani suggerenu chì piglià 1-1,5 grammi di capsule di zenzero à ghjornu in dosi divise pò alleviare a nausea ().
Inoltre, i supplementi di zenzero ponu accelerà u svuotamentu di u stomacu, allevà i disturbi digestivi, è riduce i crampi intestinali, u gonfiore è u gas (,).
Notevolmente, sti studii sò stati fatti cù estratti liquidi o capsule piuttostu chè tè. Mentre chì più ricerca hè necessaria, i cumposti benifichi in u zenzero - cum'è i gingeroli - sò ancu presenti in u so tè ().
Per fà u tè, aduprate 1 / 4-1 / 2 cucchiaina (0,5‒1,0 grammi) di radice di zenzero secca in polvere, o (1 saccu di tè) per tazza (240 ml) d'acqua bollita. Ripidu per 5 minuti.
In alternativa, aduprate 1 cucchiaia (6 grammi) di zenzeru frescu, affettatu per tazza (240 ml) d'acqua è bollite per 10 minuti, poi filtrate.
U tè di zenzeru hà un sapore piccante, chì pudete ammulà cù u mele è u limone.
Riassuntu I studii suggerenu chì i supplementi di zenzero ponu alleviare nausea, gonfiore è gas. U tè di zenzero pò offre benefici simili, ma sò necessarii studii umani.5. Finocchiu
I sementi di finocchiu (Foeniculum vulgare) sò aduprati per fà tè è gustu simile à a liquirizia.
U finocchiu hè tradiziunalmente adupratu per i disordini digestivi, cumpresi u dolore addominale, u gonfiore, u gasu è a stinzia ().
In i topi, u trattamentu cù estrattu di finocchiu hà aiutatu à prutegge contra l'ulcere. A prevenzione di l'ulcere pò riduce u risicu di gonfiore (,).
A stinzia hè un altru fattore chì cuntribuisce in certi casi di gonfiore. Dunque, allevà l'intestini lenti - unu di l'effetti putenziali nantu à a salute di u fenouil - pò ancu risolve u gonfiore ().
Quandu i residenti in case di cura cù stinzia cronica bevianu 1 porzione ogni ghjornu di una miscela di tè à base di erbe fatta cù semi di finocchiu, avianu una media di 4 muvimenti intestinali in più in 28 ghjorni di quelli chì beianu un placebo ().
Eppuru, studii umani di u tè di finocchiu solu sò necessarii per cunfirmà i so benefici digestivi.
Se ùn vulete micca aduprà sacchetti di tè, pudete cumprà semi di finocchiu è schiaccialli per tè. Misurà 1-2 cucchiaini (2-5 grammi) di sementi per tazza (240 ml) d'acqua bollita. Ripidu per 10-15 minuti.
Riassuntu E prove preliminarie suggerenu chì u tè di finocchiu pò prutegge contra fattori chì aumentanu u risicu di gonfiore, cum'è stinzia è ulcere. Studi umani nantu à u tè di finocchiu sò necessarii per cunfirmà questi effetti.6. Radice di Genziana
A radice di Genziana vene da u Gentiana lutea pianta, chì porta fiori gialli è hà e radiche spesse.
U tè pò inizialmente gustà dolce, ma un gustu amaru seguita. Alcune persone u preferiscenu mischjatu cun tè di camomilla è meli.
Tradizionalmente, a radice di genziana hè stata aduprata in i prudutti medicinali è i tisani formulati per aiutà u gonfiu, u gasu è altri prublemi digestivi ().
Inoltre, l'estratto di radice di genziana hè adupratu in amari digestivu. A Genziana cuntene cumposti vegetali amari - cumpresi iridoidi è flavonoidi - chì stimulanu a liberazione di suchji digestivi è di bile per aiutà à scumpressà l'alimentu, chì pò alleviare u gonfiore (,,).
Eppuru, u tè ùn hè statu pruvatu in l'omu - è ùn hè micca cunsigliatu sè avete un ulceru, perchè pò aumentà l'acidità di u stomacu. Cusì, hè necessaria più ricerca ().
Per fà u tè, aduprate 1 / 4-1 / 2 cucchiaina (1-2 grammi) di radice di genziana secca per tazza (240 ml) d'acqua bollita. Ripidu per 10 minuti.
Riassuntu A radica di Genziana cuntene cumposti vegetali amari chì ponu sustene una bona digestione è allevia u gonfiore è u gasu. Studi umani sò necessarii per cunfirmà questi benefici.7. Camomilla
Camomilla (Chamomillae romanae) hè un membru di a famiglia di margherite. I picculi fiori bianchi di l'erba parenu margherite in miniatura.
In medicina tradiziunale, a camomile hè aduprata per trattà l'indigestione, u gasu, a diarrea, a nausea, u vomitu è l'ulceri (,).
Studii in animali è in provette suggerenu chì a camomilla pò prevene Helicobacter pylori infezioni batteriche, chì sò una causa di ulcere di stomacu è associate à gonfiori (,).
A camomilla hè ancu una di l'erbe in u supplementu liquidu Iberogast, chì hè statu dimustratu per aiutà à diminuisce u dolore addominale è l'ulcere (,).
Eppuru, studii umani nantu à u tè di camomilla sò necessarii per cunfirmà i so benefici digestivi.
I fiori di camomile cuntenenu i cumpunenti più benefiziali, cumprese i flavonoidi. Ispeziona u tè seccu per assicurà chì sia fattu di teste di fiori piuttostu chè di foglie è di steli (,).
Per fà stu tè piacevule, appena dolce, versate 1 tazza (240 ml) d'acqua bollita nantu à 1 cucchiaia (2-3 grammi) di camomilla secca (o 1 saccu di tè) è ripida per 10 minuti.
Riassuntu In medicina tradiziunale, a camomilla hè stata aduprata per l'indigestione, u gasu è a nausea. Studii preliminari suggerenu chì l'erba pò luttà contr'à l'ulcere è u dolore addominale, ma sò necessarii studii umani.8. Radica Angelica
Stu tè hè fattu da e radiche di u Angelica archangelica pianta, membru di a famiglia di i sedi. L'erba hà un sapore amaru ma hà un gustu megliu quandu hè impregnatu di tè di melissa.
L'estrattu di radica Angelica hè adupratu in Iberogast è in altri prudutti digestivi à base di erbe. I cumpunenti amari di l'erba ponu stimulà i suchji digestivi per prumove a digestione sana ().
Inoltre, a ricerca nantu à l'animali è in provette nota chì a radica d'angelica pò alleviare a stinzia, chì hè un culpevule di u gonfiore (,).
In generale, hè necessaria più ricerca umana cù sta radica.
Alcune fonti affirmanu chì a radica angelica ùn deve micca esse usata durante a gravidanza, chì ùn ci hè micca abbastanza infurmazione nantu à a so sicurezza. Duvete sempre cunsultà u vostru duttore prima di usà ogni erba durante a gravidanza o durante l'allattamentu per assicurà una cura adatta ().
Una porzione tipica di tè angelica hè 1 cucchiaina (2,5 grammi) di a radice secca per tazza (240 ml) d'acqua bollita. Ripidu per 5 minuti.
Riassuntu A radica Angelica cuntene cumposti amari chì ponu stimulà a liberazione di suchji digestivi. Studi umani sò necessarii per cunfirmà se u so tè hà benefici anti-gonfiori.U fondu
A medicina tradiziunale suggerisce chì parechji tisane ponu riduce u gonfiore addominale è allevia u disturbu digestivu.
Per esempiu, a menta piperita, u melissa, è l'assenziu sò aduprati in i prudutti digestivi chì anu mostratu benefici preliminari contr'à u gonfiore. Eppuru, studii umani sò necessarii nantu à tè individuali stessi.
Dittu chistu, a tisana hè un rimediu naturale simplice chì pudete pruvà per u gonfiore è altri prublemi digestivi.