Una stella di tennis di 26 anni hè stata diagnosticata cun una forma rara di cancru à a bocca
Cuntenutu
Se ùn cunniscite micca Nicole Gibbs, hè una forza da tene in contu nantu à u campu di tennis. L'atleta di 26 anni detiene i tituli di singuli è di squadra NCAA in Stanford, è hà ghjuntu à a terza volta sia à l'Open US 2014 sia à l'Open australianu 2017.
Hè stata una favorita di i fan per l'imminenti Open di Francia, ma Gibbs hà annunziatu recentemente ch'ella si retirerà di u torneu dopu avè amparatu chì hà un cancro di a glàndula salivare.
L'atleta hà pigliatu à Twitter per sparte chì hà amparatu nantu à u so diagnosticu da un appuntamentu di rutina cù u so dentista u mese passatu. (In cunnessione: I Medici Ignuravanu i Miei Sintomi per Trè Anni Prima I Fussi Diagnosticatu di Limfoma in Stage 4)
"Cirga un mese fà, aghju andatu à u dentista è hè statu avvistatu di una crescita nantu à u tettu di a bocca", hà scrittu. "A biopsia hè tornata pusitiva per un cancru raru chjamatu carcinoma mucoepidermoid (cancru di a glàndula salivaria)".
U cancru di glàndula salivare custituisce menu di 1 per centu di tutti i diagnostichi di cancru in i Stati Uniti, secondu a Società Americana di Cancer. Fortunatamente, i carcinomi mucoepidermoidi sò u tipu più cumuni di cancru di glàndula salivare è sò generalmente di qualità bassu è trattabile, cum'è u casu di Gibbs. (Related: 5 modi chì i vostri denti ponu impactà a vostra salute)
"Fortunatamente, sta forma di cancheru hà un bellu pronosticu è u mo chirurgu hè sicuru chì a sola chirurgia serà un trattamentu sufficiente", hà scrittu Gibbs. "Hà ancu accettatu di ghjucà un coppiu di tornei in più ste settimane passate, chì hà servitu cum'è una bella distrazzione."
A stella di tennis serà sottumessa à una cirurgia venneri per caccià u tumore è si prevede di ripiglià cumplettamente. (Assuciatu: Questa Trasfurmazione di Fitness di u Survivor di u Cancer hè l'unica ispirazione chì avete bisognu)
"Ci hè dettu d'aspittà un periodu di recuperu di 4-6 settimane, ma faraghju tuttu ciò chì hè pussibule per rasassi è ritruvà a salute sana u più prestu pussibule", hà scrittu. "Mi sentu estremamente grata per a reta di salute di l'UCLA chì hà pigliatu una cura maravigliosa di mè, è per l'amichi è a famiglia solidi di roccia chì m'aiutanu à ogni passu di a strada".
Soprattuttu, Gibbs spera chì a so storia ramenterà à altre donne di mette sempre a so salute prima è di esse forti difensori di u so propiu benessere. "Pensu chì sia un bon ricordu per l'auto-difesa", hà dettu Oghje. "Pensu chì tendemu à sapè s'ellu ci hè qualcosa chì hè off o sbagliatu".
Guardendu avanti, Gibbs mantene e so speranze alte è pensa à esse pronta per u Turneu di Qualificazione di Wimbledon à a fine di ghjugnu: "À prestu in corta", hà scrittu.