Cumu hè fattu u test di l'allergia è quandu hè indicatu

Cuntenutu
U test di l'allergia hè un tippu di test indicatu per identificà se a persona hà qualchì tipu di allergie cutanee, respiratorie, alimentarie o medicinali, per esempiu, è cusì indica u trattamentu più adattu secondu a frequenza è l'intensità di i sintomi.
Questa prova deve esse fatta in l'uffiziu di l'allergologu o dermatologu, è hè raccomandata quandu a persona hà prurito, gonfiore o rossu in a pelle. Queste prove ponu esse fatte ancu cù analisi di sangue, chì determinanu quali sostanze in l'alimentu o l'ambiente sò à u più grande risicu di causà allergie.
Quandu hè indicatu
U test di l'allergia hè indicatu da u duttore soprattuttu quandu a persona hà segni è sintomi d'allergia, cume prurito, gonfiore, rossu di a pelle, gonfiore in bocca o in l'ochji, starnuti frequenti, nasu chì cola o cambiamenti gastrointestinali. Cunnosce altri sintomi d'allergia.
Cusì, secondu i sintomi presentati da a persona, u duttore pò indicà a prova a più adatta per investigà a causa di i sintomi, chì pò esse l'usu di qualchi medicamentu, reazione à qualchì pruduttu o tessutu, acari o polvere, lattice, zanzara morsu o pelu d'animali, per esempiu.
Inoltre, un'altra causa cumuna di allergie, chì deve esse investigata da testi di allergie, hè l'alimentu, in particulare u latte è i prudutti lattichi, ova è arachidi. Amparate più nantu à l'allergia alimentaria.
Cumu hè fattu
U test di l'allergia pò varià secondu i segni è i sintomi presentati da a persona è u tipu d'allergia chì vulete investigà, è pò esse raccomandatu da u duttore:
- Test d'allergia nantu à l'avambracciu o Prick test, in chì qualchì goccia di a sustanza chì si pensa à causà allergie sò applicate à l'avambracciu di a persona, o uni pochi di punzoni sò fatti cù un agulla cù a sustanza, è si aspetta 20 minuti per verificà se u paziente face una reazione. Capite cumu si face u test di allergia à l'avambracciu;
- Test di allergia à u schernu: cunnisciutu ancu cum'è test d'allergia à cuntattu, cunsiste à appiccicà una cinta adesiva nantu à u schernu di u paziente cun una piccula quantità di a sostanza chì si crede causa d'allergia à u paziente, allora unu deve aspettà finu à 48 ore è osservà s'ellu ci hè una pelle a reazione apparisce;
- Test di pruvucazione orale, chì si face cù l'ughjettivu d'identificà l'allergia alimentaria è chì cunsiste à ingerisce una piccula quantità di l'alimentu chì pò causà l'allergia è poi si osserva u sviluppu di qualchì reazione.
E prove di allergie à a pelle ponu esse fatte per rilevà un'allergia in chiunque, cumpresi i zitelli, è a reazzione pusitiva hè a furmazione di una vescica rossa, cum'è un morsu di zanzara, chì porta à gonfiore è prurito in u situ. In più di sti testi, u paziente pò fà un test di sangue per valutà s'ellu ci sò sostanze in u sangue chì indicanu se l'individuu hà un tipu d'allergia.
Cumu preparassi per a prova
Per fà u test di l'allergia, hè indicatu chì a persona suspende l'usu di qualchi medicamentu chì pò interferisce cù u risultatu, principalmente antistaminici, perchè l'usu di stu medicamentu pò impedisce a reazione di u corpu à a sostanza chì hè testata, è ùn hè micca pussibule identificà l'allergia.
Hè ancu cunsigliatu per evità l'applicazione di creme, soprattuttu quandu u test di allergie à a pelle hè indicatu, perchè pò ancu resultà in interferenza cù u risultatu.
Oltre à queste linee guida, u paziente deve rispettà tutte l'indicazioni specifiche chì u duttore hà indicatu, affinchì u test di l'allergia riporti currettamente a causa di l'allergia.