Tetraciclina: cosa hè, à chì serve è cumu aduprà
Cuntenutu
A tetraciclina hè un antibioticu adupratu per luttà contr'à e infezioni causate da microorganismi sensibili à sta sustanza, è pò esse acquistatu in forma di pillule.
Questu medicamentu deve esse adupratu solu se cunsigliatu da u duttore è pò esse acquistatu in farmarii convenzionali, dopu a presentazione di una prescrizione.
Per chì ghjè
I comprimi di tetraciclina sò indicati per u trattamentu di:
- Acne vulgaris;
- Actinomicosi;
- Anthrax;
- Infezzione genitourinaria;
- Gingivostomatitis;
- Granuloma inguinale;
- Limfogranuloma venerale;
- Otitis media, faringitis, pneumonia è sinusitis;
- Tifu;
- Sifilide;
- Ciak rectal;
- Amoebiasis, in cumbinazione cù metronidazole
- Enterocolite.
Ancu se a tetraciclina pò esse aduprata in e situazioni menzionate, ci sò altre droghe chì ponu esse ancu indicate. Cusì, questu rimediu deve esse adupratu solu se cunsigliatu da u duttore.
Cumu aduprà
A dosa di a droga dipende da a cundizione trattata.
Generalmente, u metudu d'usu di tetraciclina consiste in piglià 1 500 mg di compresse ogni 6 ore o ogni 12 ore, secondu a raccomandazione di u duttore. U latte è i latticini, cum'è u furmagliu o u iogurt, devenu esse evitati 1 o 2 ore prima è dopu à piglià a medicina.
Possibili effetti collaterali
Alcuni di l'effetti secondari più cumuni chì ponu accade durante u trattamentu cù tetraciclina sò effetti gastrointestinali cume nausea, vomitu, diarrea, candidiasi orale, vulvovaginite, prurito anale, scurazione o decolorazione di a lingua, colite pseudomembrana, fotosensibilità di a pelle, pigmentazione di a pelle è mucosa è a decolorazione è l'ipoplasia di l'esmalte in a furmazione di i denti.
Quale ùn deve micca aduprà
A tetraciclina hè contraindicata in gravidanza, allattamentu è per i pazienti cun ipersensibilità à e tetracicline o cumpunenti di formula.