Ci Pò Esse Minusculi Pezzi Di Plastica In U Vostru Saltu Marinu
Cuntenutu
Ch'ella sia spruzzata nantu à i vegetali steamed o nantu à una biscotta di cioccolata, un pizzicu di sali marini hè un accolta benvenuta à quasi ogni alimentu per ciò chì ci cuncerna. Ma pudemu aghjustà più cà solu a spezia quandu si usa quellu shaker - parechje marche di sale sò cuntaminate cù piccule particelle di plastica, dice un novu studiu cinese. (PS Stu Articulu Bruttu In A Vostra Cucina pò dà avvelenamentu alimentariu.)
In u studiu, publicatu in u ghjurnale in linea Scienze è Tecnulugia Ambientali, una squadra di ricercatori hà raccoltu 15 marche di sali cumuni (uriginati da l'oceanu, laghi, pozzi è mine) venduti in supermercati in tutta a Cina. I scienziati cercavanu microplastiche, e piccule particelle di plastica rimanenti in vari prudutti umani in bottiglie è sacchetti di plastica, chì di solitu ùn sò micca più grande di 5 millimetri di dimensione.
Anu trovu quantità inusualmente elevate di sti microplastici in u salinu cumuni di a tavola, ma a più grande contaminazione era in realtà in u sali di mare, à circa 1.200 particelle di plastica per libbra.
Mentre pudete pensà chì questu sona cum'è un prublema solu per e persone chì vivenu in Cina, u paese hè in realtà u più grande pruduttore di sali in u mondu, cusì ancu quelli chì vivenu à millaie di chilometri di distanza (vale à dì l'America) anu ancu prubabilmente affettatu da stu prublema, rapporti. Medical Daily. "I plastichi sò diventati un cuntaminante cusì onnipresente, dubbitu ch'ellu sia impurtante sì vo circate u plasticu in sale marinu nantu à i scaffali di i supermercati cinesi o americani", hà dettu Sherri Mason, Ph.D., chì studia l'inquinamentu plasticu.
I circadori anu calculatu chì una persona chì cunsuma a cunsumazione di sale da l'Organizazioni Mundiali di a Salute (5 grammi) ingeraria circa 1.000 particelle di plastica ogni annu. Ma siccomu a maiò parte di l'Americani cunsumanu u doppiu di u numeru di sodiu raccomandatu ogni ghjornu, hè una stima cunservativa.
Chì significa allora veramente per a nostra salute? L'esperti ùn sanu ancu chì tippu di danni cunsumendu quantità impurtanti di microplastichi (chì si trovanu ancu in frutti di mare) ponu avè nantu à i nostri sistemi, è hè necessaria assai più ricerca. Ma hè abbastanza sicuru di dì, ingerisce piccule particelle di plastica ùn hè micca bene per noi.
Allora s'è vo circate un mutivu per caccià u vostru abitudine di u salinu, questu pò ancu esse.