Palestre Solu Donne Sò Sopra TikTok - è Parenu Paradisu
Cuntenutu
L'utilizatori di TikTok anu messu in risaltu un sviluppu interessante in u mondu di u fitness: l'ascesa di palestre solu per donne. Mentre ùn sò micca necessariamente una nova tendenza, i club di fitness di e donne anu ricivutu una attenzione significativa annantu à l'app ultimamente, cù l'hashtag #WomensOnlyGym à 18 milioni di vista, è cuntendu.
In un post d'aprile chì hè statu particularmente populari, l'utilizatore TikTok @heatherhuesman hà ripresu a so visita à Blush Fitness, una palestra in Overland Park, Kansas, chì serve à e donne. U video dà una breve visita di a facilità è presenta alcune di e so amenità, cumprese una gamma completa di pesi è machini gratuiti, accessu solu per i membri 24 ore, è un studio specchiu per classi di gruppu.
In u stessu video, @heatherhuesman descrive ancu e misure furnite per creà un ambiente sicuru è còmode per e donne. Per esempiu, u gimnastu hà cupertu i finestri, cusì ùn ci hè micca una "ventana" spaventosa da i passanti. Inoltre, l'installazione furnisce prudutti menstruali gratuiti, è publicheghja signaletiche chì indicanu quandu u persunale maschile hè previstu di travaglià.Blush Fitness ospita ancu serate di vinu suciale è offre babysitter gratuitu per i membri premium, secondu u situ di a palestra. (In cunnessione: Una Lettera Aperta à e Donne chì si Sentenu Cum'è Ùn Appartenenu micca in Palestra)
@@ heatherhuesman
Fernwood Fitness, una catena basata australiana solu per e donne, hè diventata virale ancu in TikTok. Simile à Blush Fitness, Fernwood hè una palestra di 24 ore cù accessu keyfob à i membri. Basatu nantu à un post da l'utilizatore di TikTok @bisousx chì mostra unu di i lochi, Fernwood Fitness abbraccia un'estetica femminile stereotipata è pussede un vastu equipamentu, studios illuminati da LED rosa, è bagni cusì belli, vi vulete avè in a vostra propria casa. (Relativu: Turnate à questi Streaming Workouts quandu ùn pudete micca rompe una sudore à a palestra)
@@bisous.xoÀ fiancu à sti video di giri in palestra, alcune donne si sò rivolte à l'applicazione per supportu quandu stabiliscenu e so proprie palestre. In particulare, @leighchristinafit hà publicatu nantu à una palestra chì hà apertu in a pandemia COVID-19, dicendu à i so seguitori cumu hà trasformatu i so sogni in una realtà seguendu a so passione per u fitness.
Ùn hè micca surprisa chì e palestre per e donne piglianu forza in un momentu in cui e storie di patroni striscianti è ascensori mansplaining abbondanu nantu à Internet. Casu in puntu: L'utilizatore TikTok @j_rodriguezxo hà spartutu a so sperienza di esse guardatu in palestra, publicendu filmati di sè cunfruntendu un stranieru dopu chì l'altri palestristi l'avianu infurmata ch'ella era stata fotografiata da u patrone in quistione. L'individuu dopu hà rivelatu a foto nantu à u so telefunu.
Un altru utilizatore di TikTok, @juliaapic, hà suppurtatu una sperienza simile durante un allenamentu di glutine, catturendu l'omu, chì ella credia chì l'ha fotografiata, in video. L'appellu di i gymnasi solu per e donne per quellu chì hà sperimentatu qualcosa di simile hè evidente. (Connessu: 10 Donne Detalianu Cumu Sò Manplained in Palestra)
@@ torybaeI video di Blush Fitness è Fernwood Fitness anu suscitatu una certa reazione, però, cù alcuni utilizatori TikTok maschili chì si lamentanu di u cuncettu di gimnasti solu per e donne chì sò una forma di segregazione. Parechji, però, anu celebratu l'idea, l'usu TikTok @ makennagomez615, specificamente. Una risposta à un postu di Blush Fitness riassume assai u cunsensu generale: "Mi sentu assai più sicuru [in una palestra cum'è questu] usendu una macchina sbagliata perchè sò un principiante. Mi sentu assai menu ghjudicatu è più còmode di dumandà. per aiutu ".
Da l'aspettu di questu, i gimnasti chì catering solu per e donne puderanu esse in crescita è spergu chì sò quì per stà (assumendu chì operanu cù una visione inclusiva di l'identità di genere). Ancu sì ùn site micca in Australia o Kansas, forse ùn duverete micca necessariamente viaghjà luntanu per pruvà unu.