5 segni chì u vostru cervellu è u vostru corpu dumandanu per "solu tempu"
Cuntenutu
- 1. Nunda ùn sona più divertente
- 2. Mi trovu à vulè manghjà TUTTE e cose
- 3. Sò supranatu da e piccule cose
- 4. Cominciu à schjattà i mo cari
- 5. Vogliu piattà mi in camera da letto ... o in bagnu ... o armariu ...
- Cunnosce i segni mi aiuta à agisce
Quessi sò cinque segni chì aghju bisognu seriu di qualchì tempu solu.
Pò esse una serata tipica: A cena hè in cucina, u mo cumpagnu face cose in cucina, è u mo zitellu ghjoca in a so stanza. Puderia stà nantu à u lettu lighjendu o piegà a lavanderia in a camara quandu u mo cumpagnu vene è mi dumanda qualcosa, o u mo figliolu cumincia à fà rumuri mentre ghjucanu.
Di colpu u mo dialogu internu hè una longa seria di uuuuggggghhhhh rumuri mentre sentu chì a mo adrenalina cresce.
Questu hè u mo corpu urlendu chì sò in ritardu per qualchì tempu "me".
Cum'è mamma, cumpagnu è donna in sta sucietà, pò esse faciule da esse pigliatu in un ciclu di cose chì facenu constantemente per l'altri. Tuttavia, hè di primura per assicurà chì ci pigliemu cura, ancu noi. Certe volte chì significa alluntanassi da tuttu per passà qualchì tempu da soli.
Ùn ci dendu micca sta volta per ricaricà, risichemu u risicu di brusgià, sia emotivamente sia fisicamente.
Per furtuna, sò venutu à ricunnosce i segni d'avvertimentu chì mi spinghju troppu. Sottu hè un elencu di cinque modi chì a mo mente è u mo corpu mi signalanu chì sò in ritardu da qualchì tempu per contu meiu è chì cambiamenti facciu per assicurà chì mi curu currettamente.
1. Nunda ùn sona più divertente
Unu di i primi indicatori chì aghju bisognu di qualchì tempu per mè hè quandu e cose ùn parenu micca piacevuli. Puderaghju truvà mi lagnendu internamente per esse annoiatu o procrastinà nantu à prughjetti creativi chì di solitu avessi aspettatu di fà.
Hè cum'è se u mo spiritu hà bisognu di ricaricà prima di pudè piglià qualcosa chì implichi spende l'energia creativa.
Quandu notu chì sta accadimentu, mi rendu contu chì hè ora di una "data di me". Questu pò esse simplice quant'è andà à a biblioteca è navigà per una ora o piglià mi un tè è guardà Pinterest per novi idee di prughjetti d'arte.
Inevitabilmente, a cumminazione di un pocu di tempu solu cun qualchì nova ispirazione uttene i mo succhi creativi chì flussu di novu.
2. Mi trovu à vulè manghjà TUTTE e cose
Aghju amparatu cù l'anni chì sò un manghjatore emotivu. Dunque, quandu mi trovu di colpu di brama di tutti i stuzzichini in casa, hè un bon ricordu di verificà cun mè è di vede ciò chì si passa internu.
In generale, se mi trovu à raghjunghje e patatine fritte o a cicculata, hè perchè cercu una fuga trà e mo papille gustative.
Certe volte ricunnosceraghju chì sò stresu è corgu un bagnu caldu, pigliendu un libru è e mo merendelle cun mè. Altre volte mi dumandaraghju ciò chì aghju daveru bisognu; ùn sò micca i stuzzichini ma piuttostu un tamantu bichjeru d'acqua è di limonu cù qualchì tempu tranquillu pusatu nantu à a veranda posteriore.
Notendu u mo desideriu di manghjà emotivamente è cuntrollandomi cun mè, possu determinà se hè veramente l'alimentu chì vogliu (qualchì volta hè!) O ciò chì aghju veramente brama hè una pausa.3. Sò supranatu da e piccule cose
Di solitu sò assai abile à ghjucà cù parechje responsabilità mantenendu a calma. Tuttavia, à volte mi trovu soprava da e cose più chjuche.
Forse notu à meza strada chì facciu a cena chì mi manca un ingrediente è diventu emozionalmente paralizatu pruvendu à capì una sustituzione. O mi rendu contu dopu avè abbandunatu u magazinu chì mi sò scurdatu di cumprà u shampoo è aghju lampatu in lacrime.
Ogni volta chì notu chì ùn sò più in gradu di rotulà cun queste cose è sò invece fermatu da elle, hè un bonu indicatore per me stessu chì aghju troppu in u mo piattu è chì aghju bisognu di fà una pausa. Di solitu questu hè un bonu tempu per mè per praticà l'autocura. Questu include:
- Dendu mi un verificatu di realtà fermu. Sta situazione hè veramente a fine di u mondu?
- Scuprite se i mo bisogni di basa sò soddisfatti. Aghju a fame? Bisognu à beie un pocu d'acqua? Mi senterebbe megliu se mi chjinessi per uni pochi di minuti?
- Righjunghjendu aiutu. Per esempiu, possu dumandà à u mo cumpagnu di piglià u shampoo mentre sò fora.
Pigliendu alcune di quelle piccule cose da u mo piattu, sò capace di ritruvà un pocu di tempu per me stessu per rilassassi è ricaricassi currettamente.
4. Cominciu à schjattà i mo cari
Sò fieru di esse generalmente abbastanza uniforme. Dunque, quandu i picculi rumori chì u mo figliolu face entre sottu à a mo pelle, o quandu sò frustratu da u mo cumpagnu chì mi face una dumanda, so chì qualcosa hè passatu.
Quandu mi truveraghju scrucconatu è sveltu cù i mo cari, mi metteraghju in ciò chì a mo famiglia è chjamu un "timeout autoimposto". Questu hè riservatu per quandu unu di noi si rende contu chì anu ghjuntu à u so limitu è anu veramente bisognu di piglià uni pochi di minuti.
Per mè, andaraghju spessu in a camara è pigliu un pocu di respiru prufondu è praticu tecniche di messa à terra, cume strofinà una petra liscia o puzza qualchì oliu essenziale. Puderaghju ghjucà un ghjocu nantu à u mo telefunu per uni pochi di minuti o solu accarezzà u misgiu.
Durante questu tempu rifletteraghju ancu nantu à ciò chì aghju avutu bisognu in quellu mumentu.
Quandu sò finalmente prontu à interagisce cù a ghjente di novu, vultaraghju ind'i tempi è mi scusaraghju per chjappà. Faraghju sapè à u mo figliolu o cumpagnu ciò chì si passava, è, se necessariu, li faraghju sapè chì ci hè qualcosa chì aghju bisognu.
5. Vogliu piattà mi in camera da letto ... o in bagnu ... o armariu ...
In più di una occasione aghju intrutu in bagnu cù u mo telefunu, micca perchè avia bisognu d'andà, ma perchè vulia solu avè qualchì mumentu di tranquillità. Questu attu di rimuovere in realtà me da a mo famiglia hè u mo corpu chì mi dice chì aghju veramente bisognu di più tempu solu - è micca solu in u mo bagnu per cinque minuti!
Quandu mi trovu à fà quessa o à avè a voglia di chjode mi in camera da letto (per più cà solu u timeout autoimposto sopra menzionatu), allora so chì hè veramente u tempu di scappà. Tireraghju u mo pianificatore è circaraghju un pocu di tempu per pianificà u pranzu cun mè solu. O dumanderaghju à u mo cumpagnu se pudemu parlà di un bonu tempu per mè per alluntanassi per qualchi ghjornu è pianificà una fuga di notte.
Guasi guasgi tornu da sti tempi rinfrescati è una mamma più amante, un cumpagnu più prisente, è generalmente più me stessu.
Cunnosce i segni mi aiuta à agisce
Tutti issi segni sò boni indicatori per mè chì ùn mi pigliu micca cura di mè cum'è aghju bisognu. Quandu cumenciu à sente queste cose, possu cuntrollà cun mè stessu è implementà e mo varie pratiche di autocura.
Da un bagnu caldu è un libru o una spassighjata cù un amicu à pochi ghjorni luntanu da a mo famiglia, questi ponu aiutà à rinvivisce è à rinnuvà u mo corpu è a mo mente.
È mentre i vostri indicatori ponu variare da i mo, sapendu ciò chì sò - è ciò chì funziona megliu per allevialli - vi aiuterà à piglià cura di voi stessi.
Angie Ebba hè un artista disabile chì insegna attelli di scrittura è esegue in tuttu u paese. Angie crede in u putere di l'arte, di a scrittura è di u spettaculu per aiutacci à capisce megliu di noi stessi, custruisce a cumunità è fà cambiamenti. Pudete truvà Angie nantu à u so situ web, u so blog, o Facebook.