Chì ci hè l'affare cù i letti 'Anti-Sex' In u Village Olimpicu?
Cuntenutu
Cum'è l'atleti di tuttu u mondu ghjunghjenu in Tokyo per l'attese Olimpiadi d'estate, hè chjaru chì l'avvenimenti di quist'annu seranu sfarente di qualsiasi altri. Questu hè, naturalmente, grazie à a pandemia COVID-19, chì hà ritardatu i Ghjochi di un annu sanu. Per mantene l'atleti è tutti l'altri participanti u più sicuru pussibule, ci sò state assai misure di sicurezza messe in opera, cù una creazione curiosa - letti di cartone "anti-sessu" - diventendu virale nantu à e rete suciale.
Nanzu à i Ghjochi, chì cumincianu u 23 di lugliu, atleti è utilizatori di media suciale anu spartutu ritratti di i letti in u Villaghju Olimpicu, altrimente i spazii induve l'atleti stanu prima è durante i Ghjochi. Ancu se u Village hè cunnisciutu per esse una atmosfera di festa rauca per i ghjovani atleti, l'urganizatori cercanu di minimizzà u cuntattu strettu trà l'atleti quant'è pussibule quist'annu - è questu, alcuni utilizatori di e social media speculanu, hè u veru mutivu daretu à l'aspettu stranu. letti.
Chì ghjè esattamente un lettu "anti-sessu", pudete dumandà? Basatu nantu à e ritratti spartuti da l'atleti stessi, hè un lettu fattu di cartone, cuncepitu per "suppone u pesu di una sola persona per evità situazioni oltre l'sport", secondu l'atleta di pista è di campu di i Stati Uniti Paul Chelimo, chì hà spartutu recentemente e foto di u single. -persone letti in Twitter, induve ellu hà ancu scherzatu annantu à volà in a classa cummerciale à Tokyo solu per dorme "nantu à una scatula di cartone".
E vostre prossime dumande includenu probabilmente: Cumu diavule un lettu pò esse fattu di cartone? E perchè à l'atleti li sò stati attribuiti tali tamponi insoliti?
Apparentemente, nò, ùn hè micca un strattu per scoraggià i cuncurrenti da l'accede, ancu se l'urganizatori sò scuraghjendu u cuntattu strettu di ogni tipu per prevene a diffusione potenziale di COVID.Piuttostu, i frames di i letti sò stati cuncepiti da una sucietà giapponese chjamata Airweave, chì marca a prima volta chì i letti olimpichi seranu fatti quasi interamente da materiali riciclabili è rinnuvevuli, secondu u New York Times. (Relativu: Coco Gauff si ritira da l'Olimpiadi di Tokyo dopu avè pruvatu pusitivu per COVID-19)
In un sforzu per aiutà à riduce i rifiuti di mobili è à prumove a sustenibilità, i rappresentanti per Airweave anu dettu à New York Times in una dichjarazione chì i letti modulari è ecologichi sò in realtà assai più robusti di quantu parenu. "I letti di cartone sò in realtà più forti di quellu in legnu o in acciaio", hà dettu a sucietà, aghjunghjendu chì i letti ponu sustene in securità finu à 440 chilò di pesu. Pò esse ancu persunalizati per adattassi à i tippi di corpu individuali di l'atleti è à i bisogni di sonnu (Assuciatu: Cumu Nike Porta a Sostenibilità à l'Olimpiadi di Tokyo)
"U nostru cuncepimentu modulare di materassi modulare permette persunalizazioni di fermezza à a spalla, a vita è e gambe per uttene un allineamentu currettu di a spina è a postura di u sonnu, permettendu u più altu livellu di persunalizazione per u tippu di corpu unicu di ogni atleta", Airweave hà dettu di recente à a rivista di design Dezeen.
Debunding ulteriormente u mitu chì i letti sò pensati per prevene i collegamenti, u Cumitatu d'Organizazione di Tokyo 2020 hà annunziatu in aprile 2016 chì s'era assuciatu cù Airweave per i Ghjochi Olimpichi, assai prima chì COVID-19 hè statu dichjaratu una pandemia globale. Secunnu Reuters in ghjennaghju 2020, Airweave era stata incaricata di furnisce 18.000 letti per i Ghjochi d'estate, cù 8.000 letti chì seranu rimpiazzati per i Ghjochi Paralimpici, chì si feranu ancu in Tokyo in Aostu 2021.
A gimnasta irlandese Rhys McClenaghan hà ancu pigliatu à e social media per aiutà à squash i rumuri "anti-sessu", saltendu sopra è falà nantu à u lettu è dichjarà chì l'hubub ùn hè nunda più di "false nutizie". L'atleta olimpica hà spartutu una video d'ellu stessu u sabbatu testendu a forza di u lettu, dissipendu i rapporti chì i letti sò "destinati à rompe à qualsiasi muvimentu improvvisu". (È, dicendu solu: Ancu s'è i letti eranu cuncepitu per questu scopu, induve ci hè una vulintà, ci hè un modu. Ùn avete micca bisognu di un lettu quandu avete una sedia, una doccia aperta, o una stanza permanente. 😉)
In più di esse abbastanza sicuri da sustene u pesu di ogni atleta quand'elli piglianu u so riposu assai meritatu, i quadri di u lettu seranu riciclati in prudutti di carta è i cumpunenti di u materassi in novi prudutti di plastica dopu i Ghjochi, secondu l'organizatori olimpichi. Eppuru chì i funziunarii speranu sempre di prevene a diffusione di COVID-19 limitendu a distribuzione di preservativi è pruibendu a vendita di alcolu in situ, pare chì a cuntruversia di u lettu "anti-sessu" sia assai rumore per nunda.