Tuttu u vostru bisognu à sapè per rimuovere è prevene e pietre di tonsille in casa
Cuntenutu
- Cume rimuovere e pietre di tonsille in casa
- Segni chì pudete avè pietre di tonsille
- Foto di amigdalita
- Precauzioni
- Purtà si
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Panoramica
E petre di tonsille, cunnisciute ancu cum'è tonsilloliti, sò masse calcificate chì si ponu formà nantu à e vostre tonsille palatine. Ci sò trè tippi di tonsille:
- palatinu - à i lati di a vostra gola
- faringiu - à u fondu di a vostra gola
- linguale - truvatu in u fondu, o basa, di a vostra lingua
Ciò chì a maiò parte di a ghjente chjama e so tonsille sò e tonsils palatine, chì si ponu vede in fondu di bocca o in cima di a gola.
E petre di amigdalita sò causate da particelle alimentari, batteri è mucus intrappulati in piccule tasche di e vostre tonsille. E particelle è i batteri sò spessu intrappulati da una igiene orale improprie. Quandu stu materiale intrappulatu si accumula, pò causà gonfiore è dulore. Parechje persone anu rimessu e pietre tonsillose quandu diventanu dolorose. Alcune complicazioni causate da pietre tonsillali ponu include:
- gonfiore
- sensazione di ostruzione in cima di a gola
- odore bruttu è cattivu fiatu da l'infezzione chì cresce cù u tempu
- difficultà à respirà s'elli diventanu abbastanza grandi per bluccà e vie aeree
- dulore quandu si ingolle, manghja o beie
Cume rimuovere e pietre di tonsille in casa
Quandu avete nutatu per a prima volta e vostre pietre di tonsille è sò chjuche, pudete esse capaci di rimuoverle cù rimedi naturali. I batteri è l'infezioni sò i prublemi primari dietro e pietre tonsillali, cusì i trattamenti antibatterici è antiinflamatori ponu aiutà à rimuoverli.
- Acitu di sidru di mela o qualsiasi acetu. Dilute cù l'acqua è gargare. L'acitu suppone di pudè rompe e petre per via di u so cuntenutu acidicu.
- Agliu. chì l'agliu hà pruprietà antibatteriche, antifungali è antivirali. Pò cumbatte a crescita batterica è l'infezioni.
- Tampone di cotone o ditu. Se pudete vede a petra tonsillale, pudete esse capace di rimuoverla premendu delicatamente nantu à l'tonsilla cun un tampone di cotone. Fate cusì bè cù cura perchè pò causà infezioni supplementari se hè fattu aggressivamente o se a petra hè più grande. Gargare cù acqua salata immediatamente dopu chì sguassate una petra di tonsilla in questu modu. Ùn duvete micca fà questu, salvu chì a petra hè faciule d'accede è chjuca.
- Tussendu. A seconda di a dimensione di a petra, a tosse puderia scartà una petra in certi casi.
- Olii essenziali. Alcuni olii anu pruprietà antiinfiammatorie o antibatteriche. Esempii sò mirra, oliu di latri, è citronella. Queste ponu esse capaci di aiutà à riduce o eliminà e vostre pietre tonsillali. Dilute l'oliu essenziale in un oliu trasportatore è mette una o duie gocce nantu à una spazzola da denti prima di lavà e pietre. Assicuratevi di seguità l'indicazione per ogni oliu specificu. Per via di u numeru di battìri, hè cunsigliatu chì ùn utilizate micca questu cepillo di denti in avanti.
- Acqua salata. chì u lavatu cù acqua salata hè un trattamentu efficace di e ferite orali.
- Yogurt. Mangiare yogurt chì cuntene probiotici pò esse in gradu di cuntrastà i batteri chì causanu pietre tonsillali.
- Mele. U cuntenutu acidicu di e mele pò aiutà à luttà contr'à i batteri in una petra di tonsille.
- Carotte. Masticà e carote aiuta à aumentà a saliva è a produzzione di prucessi antibatterichi naturali. Questu pò aiutà à riduce o eliminà e vostre pietre di tonsilla.
- Cipolle. Si crede chì e cipolle cuntenenu forte proprietà antibatteriche. L'inclusione in a vostra dieta pò aiutà à prevene o eliminà e pietre tonsillali.
Cumprate avà l'acitu di sidru di mela, olii essenziali, spazzole è denti denti.
A maiò parte di sti rimedii naturali ponu travaglià solu nantu à petre di tonsille più chjuche o per aiutà à prevene ch'elli accadinu.
Segni chì pudete avè pietre di tonsille
Parechje volte, quandu avete e petre tonsille, ùn la sapete micca. Puderanu schjarisce o esse rimossi in u corsu normale di manghjà, beie, è una bona igiene orale. Tuttavia, se aumentanu di dimensione, pudete nutà i sintomi seguenti:
- macchie bianche o gialle à u fondu di a vostra gola chì ponu ingrandà cù u tempu
- fiatu bruttu
- mal di gola
- guai à ingolle
- gonfia tonsill
- dulore à l'arechja
Foto di amigdalita
Precauzioni
Sì e vostre pietre tonsillali sò grossi, causanu un dolore eccessivu, o ostaculanu a gola o e vie aeree, duvete circà l'assistenza medica. Inoltre, se avete pruvatu à rimediate e petre in casa è ùn si ne vanu micca o continuanu à vultà, duvete vede un duttore. Pruvà à raschialli cù un tampone di cuttone o cù u ditu pò à volte aggravà l'infezzione. S'ellu accade, duvete circà l'assistenza medica.
Duvete vede un duttore se e vostre pietre di tonsilla persistenu, cuntinueghjanu à ingrandà, o sì sò grandi. Sì avete difficultà à respirà, andate versu a sala d'urgenza a più vicina. Duvete ancu vede immediatamente un duttore se avete una cumbinazione di i sintomi seguenti di u cancheru di tonsilla pussibule:
- una tonsilla hè più grande di l'altra
- saliva sanguinosa
- difficultà à ingolle o à parlà
- incapacità di tollerà manghjà agrumi
- dulore à u collu
- gonfiore o cumbugliu in u collu
Purtà si
Una bona igiene orale pò aiutà à prevene i calcoli di tonsille. Brush, floss, è lavate regularmente. Parechje volte, e petre di tonsille ùn sò micca rimarcate è si scartaranu. Tuttavia, se sò abbastanza grandi per voi di vede, pudete pruvà à rimuoverli in casa. Sì sti rimedii ùn funzionanu micca, o i sintomi facenu a vostra rutina scomoda, duvete fà un appuntamentu per vede un duttore.