Troppu Apps di Social Media Aumenta u Risicu di Depressione è Ansietà
Cuntenutu
Ùn si negà chì e social media anu un impattu enormu nantu à a nostra vita, ma hè pussibule chì affetta ancu a nostra salute mentale? Mentre hè stata ligata à abbassà u stress per e donne, hè ancu cunnisciutu per sfruttà i nostri mudelli di sonnu è pò ancu purtà à ansietà sociale. Questi effetti collaterali pusitivi è negativi anu fattu un quadru pocu chjaru di ciò chì i media suciali facenu in realtà per noi. Ma avà, un novu studiu spiega chì cumpurtamenti specifichi chì implicanu e social media cuntribuiscenu à risultati negativi per a nostra salute mentale.
Secondu ricercatori di l'Università di Pittsburgh Center for Research on Media, Technology and Health, più piattaforme di media sociali aduprate, più vi puderete sperimentà depressione è ansietà. I risultati cunclude chì l'usu di una gamma di sette à 11 piattaforme vi face trè volte più propensu à sviluppà questi prublemi di salute mentale paragunatu à una persona chì utilizza zero à duie piattaforme.
Dice questu, Brian A. Primack, l'autore di u studiu sottolinea chì a direzionalità di queste associazioni ùn hè ancu chjara.
"E persone chì soffrenu di sintomi di depressione o d'ansietà, o di i dui, tendenu à aduprà in seguitu una gamma più larga di punti di rete suciale", disse. PsyPost, cum'è riportatu da u Daily Dot. "Per esempiu, puderanu cercà parechje vie per un ambiente chì si sente comodu è accettà. Tuttavia, puderia ancu esse chì pruvà à mantene una presenza in più piattaforme pò in realtà portà à depressione è ansietà. Seranu necessarie più ricerche per burlà chì a parte".
Mentre queste scoperte ponu sembrà spaventose, hè impurtante ricurdà chì troppu di qualcosa ùn hè mai bè. Sè vo site un utilizatore avid di e social media, pruvate à truvà è mantene un equilibriu sanu. È cum'è Kendall Jenner è Selena Gomez ci anu ricurdatu cusì gentilmente, ùn ci hè nunda di male in una bona detox digitale di tantu in tantu.