U Top 10 Fears Marathoners Experience
Cuntenutu
- "Ùn sò micca un veru corridore"
- "Ùn sò micca bè in forma"
- "Seraghju feritu"
- "Ùn finiraghju micca"
- "Fineraghju l'ultimu"
- "Averaghju da Basgià A mo vita suciale Addiu"
- "E se aghju da fà pipi?"
- "E Se I Throw Up?"
- "Puderia avè un attaccu di core"
- "Aghju da dorme"
- Rivista per
Avete morsu a pallottola è avete cuminciatu à allenavvi per a vostra prima maratona, mezza maratona, o altra corsa epica, è finu à avà e cose vanu bè. Avete compru i scarpi perfetti, pudete avè un allenatore di corsa, è esce per registrà più è più chilometri ogni ghjornu.
Eppuru, cum'è quellu ghjornu chì una volta luntanu u ghjornu di a corsa principia à diventà reale, più preoccupazioni puderebbenu nasce in a vostra mente: "Possu davveru corre cusì luntanu? Arriveraghju à a linea d'arrivu senza ferite? È chì devu fà pipi durante a corsa? "
Ùn site micca solu. A maiò parte di i corridori anu almenu una, se micca tutte e seguenti preoccupazioni - da u cumplettamente legittimu à l'irrazionale à u paranoicu ghjustu - in un certu puntu chì porta à una grande corsa. Ma ci hè un modu per superarli è toccà a linea di partenza assicuratu chì ferete per tutti i 26.2 miles.
CORRELATI: Pianu di Formazione di Maratona Principiante di 18 Settimane
"Ùn sò micca un veru corridore"
Thinkstock
Se ùn vi vede micca un atleta, pensate à una volta chì avete perseguitatu un autobus o un zitellu chjucu, dice l'ex corridore d'elite diventatu coach John Honerkamp. "Se l'avete fattu, site un corridore, ancu sè ùn avete micca sceltu di corre tantu pocu fà".
Pò sembrà spaventosa per esce da quella identità esterno, ma cunzidira ogni chilometru sottu à u vostru cinturione un altru pezzu di evidenza chì appartene à a vostra razza. A probabilità hè, site probabilmente assai più di un insider di ciò chì pensate - circa u 35 per centu di tutti i maratoni in una determinata corsa stanu currendu u so primu 26.2.
"Ùn sò micca bè in forma"
Thinkstock
Se avete regularmente corre più di 10 chilometri in furmazione, site in forma abbastanza bona per una maratona. E ancu se ùn avete micca, u vostru pianu di furmazione hè cuncepitu per aiutà à prevene e ferite è inculcà a fiducia chì sarete pronti à fà u vostru megliu u grande ghjornu. Seguila. Fiducia.
In fatti, secondu Honerkamp, un prublema più grande chì a undertraining per i principianti hè a overcompensation. "I corridori di a prima volta risicheghjanu di troppu furmazione, soprattuttu perchè ùn sò micca familiarizati cù quantu i so corpi ponu piglià. Hè faciule dimenticà di tene u sonnu, di u stress, è ancu di viaghjà in furmazione, è di adattà u vostru prugramma in cunsequenza."
Se ùn avete micca uttenutu abbastanza zzzs, a vostra dieta hè cambiata, u travagliu hè statu duru, o vi sentite appena stancu, pigliate qualchi ghjorni di riposu, cunsiglia. "U più impurtante durante a furmazione è e maratone hè di sente u vostru corpu, ancu s'ellu significa sbaglià da a parte di fà troppu pocu invece di troppu".
È travaglià più intelligente, micca più duru. Passà trà corsi di allenamentu rapidi è rilassati per affinà sia e fibre musculari fast- è lente, chì vi aiuteranu à evità u burnout, a zoccula finu à a linea d'arrivu, è à schisà l'annoiu. Ancu attraversà a furmazione di forza à a fine di una corsa, mantene i ghjorni di riposu sacri, è dà abbastanza tempu per preparà: I principianti puderanu bisognu di sei mesi.
"Seraghju feritu"
Getty Images
Ogni paura di stinelle, tendinite, o musculi tirati sò probabilmente peghju in a vostra testa chè in a realtà. Solu circa 2 à 6 per centu di i maratoni necessitanu assistenza medica durante a corsa. Quelli chì anu tendenu à esse quelli chì si sò addestrati per menu di dui mesi o chì anu registratu menu di 37 chilometri à a settimana. In realtà, i coach dicenu chì sò più spessu testimoni di ferite durante l'allenamentu chè u grande spettaculu, soprattuttu perchè a ghjente hè più prubabile di ritmassi u ghjornu di a corsa. Attenti à ùn fà cresce u chilometramentu di più di 10 per centu ogni settimana, mette in guardia Jennifer Wilford, allenatrice di corsa certificata è creatore di You Go Girl Fitness. "Ùn pudete micca impastassi per una maratona o diventà un corridore di distanza per a notte. U corpu ùn funziona micca cusì."
"Ùn finiraghju micca"
Getty Images
Prima, sappiate què: Tipicamente più di 90 per centu di corridori di maratona attraversanu a linea d'arrivu. Allora, postu chì a maiò parte di i corridori cappuccianu a pre-maratona corre à 20 miles, chì vi aiuta à compie u restu 6.2? Honerkamp indica l'energia di a folla. "L'entusiasmu di l'amichi è di i membri di a famiglia in u latu dà un impulsu mentale notevolmente putente", spiega. "L'atleti per a prima volta in particulare tendenu à ripiglià u so ritmu circa 5 à 10 per centu in risposta". Chì significa chì avete solu esse preoccupatu per ùn lasciate micca u fervore di l'osservatori piùallargà sè stessu.
Tanta perseveranza hè mentale, aghjusta Pamela Otero, allenatrice di corsa certificata, coproprietaria di You Inspired! Fitness. Ella cunsiglia di rompe a corsa in incremente più chjucu: "Sceglite un segnu o un marcatore di chilometru ghjustu davanti, è festighjate quandu u passate".
"Fineraghju l'ultimu"
Thinkstock
Date e centinaia è migliaia di persone chì generalmente participanu à una maratona, e probabilità di esse l'ultimi sò magre. Ma ancu s'ellu tira in daretu, l'impurtante da piglià hè u sensu di l'identità è a realizazione chì si senti da a fine. "U running permette à a ghjente di trasfurmassi, indipendentemente da ciò chì hè u so tempu di fine", dice Wilford. "A corsa à distanza si tratta veramente di obiettivi persunali, di migliurà a vostra salute, è di truvà un sboccu suciale pusitivu".
"Averaghju da Basgià A mo vita suciale Addiu"
Thinkstock
U svegliu à l'alba per colpisce a pista, a pista, o u tapis roulant ùn s'accoppia micca esattamente cù a notte tarda o l'ore felice ogni ghjornu. Hè veru, duverete esce da uni pochi di riunioni amichevuli in i mesi chì precedenu u ghjornu di a corsa, ma un cambiamentu di u vostru schedariu ùn esclude micca esse suciale. Per parechji corridori, l'allenamentu cù un allenatore o un gruppu di corsa hè altrettantu divertente. "E persone cun chì curate sò e persone chì vedenu cambià tutta a vostra vita", dice Wilford. "You cunnosce assai di a so vita attraversu a furmazione cun elli per ore ogni settimana. Diventanu veri amici."
CORRELATI: U vostru Pianu di Formazione di Maratona di 12 Settimane
"E se aghju da fà pipi?"
Thinkstock
Datu chì site in corsa per duie à quattru ore (o più), idratatevi à ogni chilometru è cunsumendu carboidrati semplici ogni ora, duverete truvà una Porta-Potty, cespugliu, o un modu cunveniente per lascià lu fora mentre in muvimentu à un certu puntu durante a corsa. Per evità qualsiasi discomfort gastrointestinali extra, fate u vostru pianu nutrizionale prima di u grande ghjornu: Ùn fate micca cambiamenti dietetichi maiò in i ghjorni chì precedenu a corsa, è utilizendu corse di furmazione per pruvà i prudutti per pudè determinà quale carburante di mezza corsa. i sistemi sò d'accordu cun voi u megliu.
Venite u ghjornu di a corsa, Wilford vi cunsiglia di pruvà à sviutà tutti i vostri sistemi subitu prima di allineati è di imballà tessuti o salviette per i zitelli se una fermata hè necessaria. Pruvà à superà e vostre funzioni corporee pò purtà à un dolore seriu (è umiliazione), allora tira avanti se avete bisognu di-i minuti persi in u prucessu valenu a vostra salute è ego.
"E Se I Throw Up?"
Getty Images
Quasi a metà di tutti i maratonisti sperimentanu qualchì forma di angoscia gastrointestinale durante una corsa. Se vomite o si sente gravemente malatu in qualunque puntu, vai in una tenda medica, dice Wilford. I prufessiunali addestrati quì saranu assai prubabilmente in grado di cancellarti per a rientrata in gara. Ma s'ellu ci hè qualchì segnu di iponatremia, chì si verifica quandu l'idratazione eccessiva diluisce u sodiu di u sangue, hè megliu chjamà lu un ghjornu è pruvà un'altra razza, chì sta cundizione estremamente rara pò minaccià a vita.
"Puderia avè un attaccu di core"
Getty Images
A pussibilità di cascà in preda à l'arrestu cardiacu mentre u fucilate in l'ultimu mezu chilometru hè notevolmente magra. E ricerche mostranu solu unu in tutti i 184.000 corridori di maratona sperimentanu un attaccu di core à meza corsa. E persone cun un puntu di risicu Framingham elevatu sò i più vulnerabili, è tendenu à esse più anziani è anu più piastra accumulata in e so arterie, malgradu a so apparente forma fisica. Fate un screening da un duttore per assicurà chì site bè prima di inizià a furmazione, è ascolta u vostru corpu durante a corsa. Rallenta s'ellu hè necessariu è stà idratatu senza esagerà. L'H20 inadegwate impone u core facendu cumpensà eccessivamente per u voluminu di sangue diminuitu è simultaneamente aumentendu a pressione di sangue.
"Aghju da dorme"
Thinkstock
Se u 80 per centu di successu si prisenta, allora u timore di dorme à traversu l'alarma in u grande ghjornu hè sensu, ancu s'ellu ùn hè micca sanu raghjone. Eppuru manca u sonnu tantu necessariu perchè verificate u vostru telefunu ogni ora per assicurà chì a vostra alarma sia impostata (è u vulume hè in risaltu, è hè sempre in carica, è ...) ùn hè micca megliu. Otero suggerisce di mette parechje alarme, dumandendu à un amicu chì si sveglia prima di dà una chjama in a matina, è forse andendu in lettu cù i vostri vestiti di corsa per salvà un pocu di tempu di preparazione matina. Allora riposu tranquillu sapendu chì avete addestratu u vostru corpu è a vostra mente per affrontà a sfida di u ghjornu dopu.