Autore: Carl Weaver
Data Di Creazione: 25 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 20 Nuvembre 2024
Anonim
Rinfurzà! - Vita Di Vita
Rinfurzà! - Vita Di Vita

Cuntenutu

Duie donne chì facenu un travagliu simile sò licenziate da u so travagliu. A so industria hè stata colpita duramente da i prublemi ecunomichi, è e so prospettive per truvà novi pusizioni sò pocu. Hanu educazioni paragonabili, storie di carriera è esperienza di travagliu. Puderete pinsà ch'elli avianu circa a stessa chance di sbarcà nantu à i so pedi, ma ùn anu micca: Un annu dopu, unu hè disoccupatu, ruttu è arrabbiatu, mentre chì l'altru hà ramificatu in una direzzione completamente nova. Ùn hè statu faciule, è ùn hà micca guadagnatu quantu hà fattu in u so vechju travagliu. Ma ella hè entusiasta è ottimista è guarda in daretu à u so licenziamentu cum'è una opportunità inaspettata per seguità una nova strada in a vita.

L'avemu tutti vistu: Quandu l'adversità colpisce, alcune persone prosperanu, mentre chì altre si sfondanu. Ciò chì distingue i sopravviventi hè a so resilienza - a capacità di sopravvivere è ancu di prosperà in cundizioni stressanti. "Alcune persone sò capaci di risaltà à l'occasione", dice Roberta R. Greene, Ph.D., prufissore di travagliu suciale in l'Università di Texas in Austin è editore di Resilienza: Un Approcciu Integratu à a Pratica, a Politica è a Ricerca (Associu Naziunale di i Travaglii Suciali, 2002). "Quandu una crisa emerge, cumincianu à muvimentu in a direzzione di risolve la."


A resilienza vale a pena cultivà. Invece di esse sopraffatti da pause duri, e persone resistenti facenu u megliu di elli. Invece di esse schiacciati, prosperanu. "A resilienza vi aiuta à trasfurmà e circustanze stressanti da i disastri putenziali in opportunità", dice Salvatore R. Maddi, Ph.D., fundatore di l'Hardiness Institute Inc. in Newport Beach, California. E persone resistenti migliuranu a so vita perchè piglianu u cuntrollu è travaglianu per influenzà positivamente ciò chì li succede. Sceglienu azzione piuttostu cà passività, è empowerment sopra impotenza.

Quantu sì resistente? In un blackout, sariate fora, lagnanduvi di bona natura cù i vostri vicini, o sariate à pusà in casa a lamenta di quantu e cose mali vi parenu sempre accadute ? Sì sì u lamentu, duvete sapè chì a resilienza pò esse amparata. Benintesa, alcune persone sò nate cù a capacità di rimbalzà, ma l'esperti prumettenu chì quelli di noi chì ùn eranu micca capaci di custruisce e cumpetenze chì portanu e persone resistenti in i tempi più duri.


Fate si e dumande seguenti; più avete risposte "sì", più sì resistente. E risposte "No" indicanu e zone chì pudete vulete travaglià. Poi seguitate i nostri piani d'azione per custruisce a vostra resistenza.

1. Avete cresciutu in una famiglia di sustegnu?

"E persone resistenti anu parenti, mudelli di rolu è mentori chì li anu incuraghjitu à crede chì ponu fà bè", dice Maddi. Ellu è i so culleghi anu scupertu chì assai persone chì sò altu in resilienza (o rusticità, cum'è Maddi a chjama) anu crisciutu cù i genitori è altri adulti chì li anu amparatu e cumpetenze di affruntà è anu enfatizatu chì anu pussede u putere di trascende e difficultà di a vita. L'adulti menu resistenti sò cresciuti cun stress similari ma assai menu sustegnu.

Pianu d'azzione Ùn pudete micca cambià a vostra zitellina, ma pudete circundà vi cun u tipu ghjustu di "famiglia" avà. Circate l'amici, i parenti, i vicini è i culleghi di supportu, è evite e persone chì vi trattanu male. Cuntattate a vostra squadra di supportu, offrendu assistenza è incuragimentu in modu regulare. Dopu, quandu a difficoltà culpisce in a vostra vita, probabilmente torneranu u favore.


2. Abbracciate u cambiamentu ?

Ch'ella sia perde un impiegu, passà per una rumpitura o mudificassi in una nova cità, e situazioni più difficiule di a vita implicanu cambiamenti significativi. Mentre chì e persone menu resistenti tendenu à esse scuntentate è minacciate da u cambiamentu, quelli chì sò assai resistenti sò più propensi à abbracciallu è si sentenu eccitati è curiosi di e nuove situazioni. Sapenu - è accettanu - chì u cambiamentu hè una parte normale di a vita, è cercanu modi creativi per adattà à questu.

"Tutti quelli chì vecu chì sò resistenti ùn smettenu mai di esse un zitellu di curiosità scherzosa", dice Al Siebert, Ph.D., direttore di The Resiliency Center in Portland, Ore., È autore di A Personalità Survivor: Perchè Alcune Persone Sò Più Forti, Più Intelligenti, è Più Abili à Gestisce e Difficultà di a Vita ... è Cumu Pudete Esse, Troppu (Berkley Publishing Group, 1996). "Quandu qualcosa di novu vene, u so cervellu si apre versu l'esternu".

Pianu d'azzione Pruvate à esse più curiosi è aperti à cambià in picculi modi in modo chì quandu i cambiamenti maiò venenu avanti, o sceglite di fà li, averete custruitu alcune esperienze positive. "E persone altamente resistenti facenu parechje dumande, volenu sapè cumu funzionanu e cose", dice Siebert. "Si dumandanu di e cose, sperimentanu, sbaglianu, si ferite, ridenu".

Dopu una rumpitura, per esempiu, piglianu una vacanza pianificata à longu piuttostu cà stà in casa è desiderendu chì a relazione ùn sia finita. Sè site scherzosu è curiosu, site più prubabile di reagisce à una situazione indesiderata dumandendusi, "Chì devu fà per risolve questu? Cumu possu aduprà ciò chì hè accadutu à u mo vantaghju?"

3. Amparate da sperienze passate?

Quandu si mette in una hotline suicida, Robert Blundo, Ph.D., un travagliadore suciale licenziatu è un prufissore assuciatu à l'Università di North Carolina in Wilmington, dumanda à i chjamanti in difficultà di riflette nantu à cumu anu sopravvissutu à e crisi passate. Pensendu è amparendu da i vostri successi passati, dice, pudete identificà e cumpetenze è e strategie chì vi aiuteranu à suppurtà nuove crisi. U listessu hè veru cù u fallimentu: Considerendu i vostri errori passati, pudete amparà à evità di fà dinò i stessi. "E persone chì anu una forte rusticità amparanu assai bè da u fiascu", dice Maddi.

Pianu d'azzione Quandu si presentanu situazioni difficili, dumandate quale cumpetenze è meccanismi di affruntà avete usatu per sopravvive à i tempi duri in u passatu. Chì vi hà sustenutu? Avia dumandatu aiutu à un cunsiglieru spirituale? Chì hà permessu per voi di fà fronte? Pigliate longu giri in bicicletta? Scrivite in u vostru ghjurnale? Ottene aiutu da un terapeuta? È dopu chì fate una tempesta, analizà ciò chì l'hà purtatu. Dite chì site cacciatu da u vostru travagliu. "Pregunte à sè stessu:" Chì hè a lezziò quì? Chì primi indizi aghju ignoratu? "Siebert cunsiglia. Allora, scopre cumu pudete avè trattatu megliu a situazione. Forsi puderia avè dumandatu à u vostru capu per una furmazione megliu o prestatu più attenzione à una rivista di prestazione povira. A retrovisione hè 20/20: Aduprate!

4. Pigliate a respunsabilità di i vostri guai?

E persone chì ùn anu micca resilienza tendenu à appiccià i so prublemi nantu à altre persone o avvenimenti fora. Culpanu u so maritu per un cattivu matrimoniu, u so capu per un travagliu crummy, i so geni per un prublema di salute. Certamente, se qualchissia vi face qualcosa di terribile, ellu o ella hè colpa.Ma e persone resistenti pruvate à separà da a persona o l'avvenimentu chì li ferite è facenu un sforzu per passà. "Ùn hè micca a situazione, ma cumu risponde à questu chì importa", dice Siebert. Se ligami u vostru benessiri à una altra persona, allora l'unicu modu chì vi sentite megliu hè chì a persona chì vi ferite si scusa, è in parechji casi, ùn hè micca prubabile. "Una vittima culpisce a situazione", dice Siebert. "Una persona resistente assume a respunsabilità è dice:" Cumu rispondu à questu hè ciò chì conta ".

Pianu d'azzione Invece di pensà à cumu si pò ritruvà à qualchissia per danneghje vi, dumandatevi: "Cumu possu fà e cose megliu per mè?" Se a prumuzione chì avete desideratu disperatamente va à qualcunu altru, ùn site micca in casa culpendu u vostru capu, guardendu a TV è fantasizendu di abbandunà. Invece, fucalizza nantu à truvà un novu travagliu o trasferimentu à un altru postu in a vostra cumpagnia. U travagliu per lascià a vostra rabbia; chì vi libererà di passà.

5. Site impegnatu attivamente à esse più resistente?

E persone resistenti sò ferme in a so dedicazione à rimbalzà. "Ci vole à avè qualchì sensu chì sè ùn avete micca resilienza, a circarete, è chì sì l'avete, vi svilupperete di più", dice Greene. In altre parole, alcune persone sò più resistenti semplicemente perchè decidenu di esse, è perchè ricunnoscenu chì, qualunque sia a situazione, solu elli ponu decide se affrontà una sfida di fronte o affaccassi.

Pianu d'azzione Parlate cù l'amichi chì sò bè ​​​​à ricuperà rapidamente da l'adversità per sapè ciò chì funziona per elli, leghjite libri nantu à e difficultà sopravviventi è pensate in anticipu cumu pudete risponde in modu resiliente in certe situazioni. Quandu pruvate l'avvenimenti, rallentate è dumandate cumu risponde una persona resistente. Sè avete bisognu di aiutu per rinfurzà a vostra resilienza, cunzidira à vede un terapeuta o un travagliadore suciale.

Soprattuttu, siate sicuru chì pudete cambià. "A volte si sente cum'è a fine di u mondu", dice Blundo. "Ma se pudete esce da a situazione è vede chì ùn hè micca, pudete sopravvive. Ricordate chì avete sempre scelte".

Rivista per

Publicità

Articuli Fresche

Eliglustat

Eliglustat

Eliglu tat hè adupratu per trattà a malattia di Gaucher di tippu 1 (una ituazione in cui una certa o tanza gra a ùn hè micca cumpartuta normalmente in u corpu è i accumula in ...
Usu di sustanze - phencyclidine (PCP)

Usu di sustanze - phencyclidine (PCP)

A fenciclidina (PCP) hè una droga di trada illegale chì generalmente vene cum'è una polvere bianca, chì pò e e ciolta in alcolu o acqua. Pò e e cumpratu cum'è...