3 modi fatti in casa per fermà u cattivu respiru
Cuntenutu
- 1. Lavate i denti è a lingua
- 2. Mantene a bocca umida di limonu
- Queste è altre manere di eliminà u cattivu respiru sò in stu divertente video da nutrizionista Tatiana Zanin:
- 3. Migliurà a digestione manghjendu frutti
- Pruvate a vostra cunniscenza
- Salute orale: a sapete curà di i denti?
Un bon trattamentu casanu per u cattivu rispiru cunsiste à pulisce currettamente a lingua è l'internu di e guance ogni volta chì lavate i denti, perchè sti lochi accumulanu batteri chì causanu alitosi, altri modi includenu a lotta à a bocca secca aumentendu a salivazione è migliorendu a digestione.
Circa u 90% di u tempu u cattivu rispiru hè causatu da una cattiva igiene linguistica è cusì, migliurendu l'igiene orale hè pussibule risolve guasi tutti i casi di alitosi, ma quandu ùn hè micca pussibule di eliminà u cattivu respiru cumpletamente, pò esse ora di circà aiutu medicu, soprattuttu sì u cattivu rispiru hè assai forte è interferisce negativamente in a vostra vita persunale.
1. Lavate i denti è a lingua
U trattamentu in casa per finisce u cattivu respiru consiste in una bona igiene orale, chì pò esse fatta seguendu i seguenti passi:
- Flossing trà i denti;
- Lavate i denti assai bè da sopra, da sottu, strofinendu ogni dente per caccià u più pussibule. Sè truvate chì avete a placca pudete aghjunghje un pocu di bicarbonate di soda à u dentifriciu per lavà i denti più prufundamente, ma solu una volta à a settimana per evità di caccià l'esmalte naturale da i denti;
- Scuprite puru u tettu di a bocca, l'internu di e guance è di e gengive, ma fendu casu à ùn fà male;
- Aduprate un pulitore di lingua, passendu à traversu a lingua per caccià u revestimentu di a lingua chì hè un stratu biancastru chì hè causatu da l'accumulazione di batteri è rottami alimentari. Questu pò esse acquistatu in farmacie, farmacie è in Internet, essendu assai economicu è efficiente.
- Infine, si deve sempre aduprà a collutore sempre dopu lavatu i denti.
Hè impurtante di aduprà sempre un bonu lavu di bocca ogni volta chì si lavanu i denti, i più adatti sò quelli senza alcolu, perchè l'alcol secca a bocca è favurisce una sbucciatura liscia di u mucus, è finisce per favurisce a proliferazione di batteri. Quessi ponu esse acquistati in farmacie, drogherie è supermercati, ma un bonu collutore casanu hè u tè di chiodi di garofano, postu chì hà proprietà antisettiche chì vi puliscenu a bocca è purificanu u fiatu naturalmente.
Sì ancu dopu à sti cunsiglii, u cattivu fiatu persiste, hè raccomandatu d'andà à u dentistu perchè e cavità, i denti rotti, danneggiati o mal posizionati favuriscenu a furmazione di tartru chì porta à l'infiammazione di e gengive, chì pò ancu esse una di e cause alitosi.
2. Mantene a bocca umida di limonu
Quandu ancu cù l'igiene orale curretta ùn hè micca pussibule di finisce u cattivu fiatu questu pò indicà chì hè causatu da altri motivi, cumu pò accade quandu a bocca hè sempre assai secca. Mantene a bocca sempre umida hè un modu eccellente per finisce l'alitosi, hè per quessa chì si consiglia:
- Mettite qualchì goccia di limone direttamente nantu à a lingua perchè l'acidità di u limone aumenta naturalmente a salivazione;
- Dorme à fiancu per evità di dorme à bocca aperta;
- Manghjate ogni 3 o 4 ore per ùn passà troppu longu senza manghjà nunda;
- Pigliate picculi sorsi d'acqua parechje volte à u ghjornu. Vede e strategie per beie più acqua;
- Ùn ciucciate micca caramelle o gomme ma avete sempre 1 chiodu di garofanu in bocca perchè hà azzione antisettica è lotta contru i batteri chì causanu cattivu fiatu;
- Manghjate 1 mela quandu manghjate fora è ùn hè micca pussibule di lavà i denti dopu.
Queste è altre manere di eliminà u cattivu respiru sò in stu divertente video da nutrizionista Tatiana Zanin:
3. Migliurà a digestione manghjendu frutti
Sempre manghjà cibi facilmente digeribili cum'è frutti è ligumi hè un bonu modu per mantene u vostru fiatu puru, ma in più hè impurtante micca di manghjà cibi fritti, grassi o altamente industrializati perchè favuriscenu l'alitosi per via di l'odore di l'alimentu, o perchè aumentanu a produzzione di gasi in u corpu, chì hà un forte odore di zolfu, in quale casu a persona pò avè cattivu respiru cù l'odore di feci.
Una bona strategia hè di manghjà 1 fruttu dopu ogni pastu, e mele è e pere sò ottime opzioni perchè puliscenu i denti è anu pocu zuccheru.
U cattivu fiatu persistente pò ancu esse un segnu di malatie gastrointestinali è altri tippi di malatie, cumpresu u cancer. Dunque, quandu l'alitosi ùn hà micca una causa evidente, fate un appuntamentu per una cunsultazione medica per investigà perchè, quandu si tratta a malattia, u cattivu respiru sparirà.
Pruvate a vostra cunniscenza
Fate u nostru test in linea per valutà a vostra cunniscenza di salute orale:
- 1
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
Salute orale: a sapete curà di i denti?
Principià a prova Hè impurtante di cunsultà u dentistu:- Ogni 2 anni.
- Ogni 6 mesi.
- Ogni 3 mesi.
- Quandu site in u dolore o qualchì altru sintomu.
- Impedisce l'apparizione di cavità trà i denti.
- Impedisce u sviluppu di u cattivu rispiru.
- Impedisce l'infiammazione di e gengive.
- Tuttu u sopra.
- 30 seconde.
- 5 minuti.
- Minimu di 2 minuti.
- Minimu di 1 minutu.
- Presenza di cavità.
- Sangue sanguinante.
- Prublemi gastrointestinali cum'è ardori di stomacu o reflux.
- Tuttu u sopra.
- Una volta à l'annu.
- Ogni 6 mesi.
- Ogni 3 mesi.
- Solu quandu e setole sò danneggiate o sporche.
- L'accumulazione di placca.
- Avete una dieta alta in zuccheru.
- Avè una scarsa igiene orale.
- Tuttu u sopra.
- Pruduzione eccessiva di saliva.
- Accumulazione di placca.
- Accumulazione di Tartari nantu à i denti.
- L'opzioni B è C sò currette.
- Lingua.
- Guance.
- Palatinu.
- Labbra.