Trattamentu di a malatia di Peyronie
Cuntenutu
U trattamentu di a malattia di Peyronie, chì provoca una curvatura anormale di u pene, ùn hè micca sempre necessariu, chì a malattia pò sparisce spontaneamente dopu à qualchi mesi o anni. Malgradu questu, u trattamentu di a malattia di peyronie pò include l'usu di medicazione o chirurgia, guidatu da l'urologu.
Alcuni rimedii chì ponu esse aduprati per trattà a malattia di Peyronie sò:
- Betamethasone o Dexamethasone;
- Verapamil;
- Orgoteina;
- Potaba;
- Colchicine.
Queste droghe sò generalmente applicate via una iniezione direttamente in a placca di fibrosi per riduce l'infiammazione è distrugge e placche chì danu origine à a curvatura anormale di l'organu sessuale maschile.
O trattamentu di vitamina E, in compresse o unguentu, hè largamente adupratu, postu chì sta vitamina stimula a degradazione di a placca fibruosa, diminuendu a curvatura di l'organu.
Vede chì sintomi ponu indicà chì qualcunu pò avè sta malattia.
Quandu a chirurgia hè necessaria
Quandu a curvatura di u pene hè assai grande è provoca dolore o rende impossibile u cuntattu intimu, u trattamentu chirurgicu pò esse necessariu, eliminendu a placca di fibrosi. Cum'è un effetti secundariu, sta cirurgia pò causà una diminuzione di 1 à 2 cm in a dimensione di u pene.
L'applicazione di l'onde di scossa, l'usu di laser, o l'usu di dispositivi d'erezione à vuoto sò alcune opzioni di trattamentu fisioterapicu per a malattia di Peyronie, chì sò spessu aduprate per rimpiazzà a chirurgia.
Opzione di trattamentu in casa
Una forma di trattamentu casanu per a malatia di Peyronie hè u tè di coda di cavallu, chì hà una azzione antiinflamatoria.
Ingredienti
- 1 cucchiaia di sgombro
- 180 ml d'acqua
Modu di preparazione
Fate bollire l'acqua cù l'erba per 5 minuti è poi lasciarla riposà per 5 minuti. Filtra è beie u tè mentre hè sempre caldu, circa 3 volte à ghjornu.
Un'altra alternativa hè u trattamentu naturale per a malattia di Peyronie cù l'usu di erbe chì stimulanu a circolazione sanguigna è diminuiscenu a produzzione di placche di fibrosi cum'è ginkgo biloba, ginseng siberianu o preparazione di mirtilli.
Opzione di trattamentu omeopaticu
U trattamentu omeopaticu per a malattia di Peyronie pò esse fattu cù medicinali à basa di silice è acidu fluoru, ma ancu cù a medicina Staphysagria 200 CH, 5 gocce duie volte à a settimana, o cù Thuya 30 CH, 5 gocce duie volte à ghjornu, durante 2 mesi. Queste medicazione devenu esse pigliate secondu a raccomandazione di l'urologu.