Trattamentu di u sindromu manu-pedi-bocca
Cuntenutu
U trattamentu per u sindromu di u pede è a bocca di e mani hà per scopu di alleviare i sintomi cum'è febbre alta, mal di gola è vesciche dolorose nantu à e mani, i pedi o l'area intima. U trattamentu deve esse fattu sottu a guida di u pediatre è i sintomi di solitu spariscenu in una settimana dopu l'iniziu di u trattamentu, chì pò esse fattu cù:
- Rimediu per a frebba, cum'è Paracetamol;
- Antiinflamatori, cum'è Ibuprofen, se a frebba supera i 38 ° C;
- Unguenti o medicazione pruriginosa, cum'è Polaramine;
- Rimedi per u tordu, cum'è Omcilon-A Orabase o Lidocaine.
U sindromu manu-pede-bocca hè una malattia cuntagiosa causata da un virus, chì pò esse trasmessa à altre persone per via di cuntattu direttu cù un'altra persona o per mezu di alimenti o oggetti contaminati. Sta malatia hè più cumuna in i zitelli di menu di 5 anni è i sintomi cumpariscenu trà 3 à 7 ghjorni dopu l'infezzione da u virus. Capite di più nantu à u sindromu manu-pedi-bocca.
Cura durante u trattamentu
Hè impurtante di piglià qualchì precauzione durante u trattamentu di u sindromu manu-pedu-bocca, chì pò esse trasmessu per tosse, starnutimenti o saliva, per cuntattu direttu cù vesciche chì anu scuppiatu o feci infette.
Cusì, alcune precauzioni chì devenu esse mantenute durante u trattamentu includenu:
- Mantene u zitellu in riposu in casa, senza andà à a scola nè à a crècula, per ùn cuntaminà l'altri zitelli;
- Cunsuma cibi friddi, cum'è suchji naturali, purè di frutta fresca, gelatina o ghjacciu, per esempiu;
- Evite cibi caldi, saliti o acidi, cum'è sodas o stuzzichini, per ùn aggravà u mal di gola - Sapete chì manghjà per alleviare u mal di gola;
- Gargare cù acqua è sale per aiutà à sullivà u mal di gola;
- Bei acqua o suchji naturali per chì u zitellu ùn si desidratassi;
- Lavate e mani dopu andà à u bagnu per impedisce a trasmissione di u virus, ancu dopu a recuperazione, chì u virus pò sempre esse trasmessu per e feci per circa 4 settimane. Eccu cumu si lavanu e mani currettamente;
- Se u zitellu porta un pannolinu, cambià u pannolinu cù guanti è lavate e mani dopu avè cambiatu u pannolinu, sia in casa sia à a crècula, ancu dopu à a ripresa.
Quandu i sintomi di a malatia spariscenu, u zitellu pò vultà à a scola, avendu cura di lavà e mani dopu andà à u bagnu.
Fighjate u video seguente è amparate à lavà e mani currettamente:
Quandu andà à u duttore
U sindromu manu-pedi-bocca si migliora naturalmente trà una è duie settimane, ma hè necessariu di vultà ind'è u pediatra se u zitellu hà una frebba superiore à 39 ° C, chì ùn si ne và cù i medicazione, perdita di pesu, pruduzzione di urina pocu o urina scura è buttiglioli.arrossu rossu, gonfiu è cù liberazione di pus. Inoltre, se u zitellu hà a pelle è a bocca secche è a sonnolenza, hè impurtante di purtalla à u pediatra.
Hè perchè nurmalmente questi sintomi sò indicativi chì u zitellu hè disidratatu o chì e vesciche sò infette. In questu casu, u zitellu deve esse purtatu immediatamente à l'uspidale per riceve u seru per via di a vena o antibiotici, in casu d'infezzione di e vesciche.
Segni di migliurazione
I segni di migliurazione in u sindromu manu-pedi-bocca includenu una diminuzione è a sparizione di tordu è vesciche, oltre à febbre è mal di gola.
Segni di peghju
I segni di aggravamentu di a sindrome mani-pedi-bocca appaiono quandu u trattamentu ùn hè micca eseguitu currettamente è include febbre aumentata, mughja è vesciche, chì ponu diventà rossi, gonfi o cumincià à liberà pus, sonnolenza, poca uscita d'urina o urina scura. Cunnosce altre cause di urina scura.