Trattamentu per i bug geografichi è i segni di migliurà è di peghju

Cuntenutu
In a maiò parte di i casi, u bug geograficu hè eliminatu naturalmente da u corpu dopu qualchì settimana, è u trattamentu ùn hè micca necessariu. Tuttavia, u duttore pò raccomandà l'usu di farmaci antiparassiti per alleviare i sintomi è aiutà à eliminà u bug geograficu più rapidamente.
U bug geograficu, cunnisciutu ancu cum'è larva migranea cutanea, hè una infezzione causata da un parassita, in a maiò parte di i casi da u Ancylostoma braziliensis, chì infetta principalmente cani è misgi. Stu parassita hè eliminatu in e feci di st'animali è a larva hè prisente in u terrenu, permettendu di entre in a pelle di e persone, principalmente per i so pedi, per mezu di picculi tagli o feriti. Amparate à identificà a bestia geografica.
Rimedii per animali geografichi
Ancu se in a maiò parte di i casi u bug geograficu ùn hè micca necessariu per esse trattatu, postu chì pò esse eliminatu da u corpu dopu qualchì settimana, u medicu generale o dermatologu pò raccomandà l'usu di alcuni rimedi antiparassitichi per diminuisce a risposta infiammatoria scatenata da stu parassita è prumove l'eliminazione più veloce. Cusì, i rimedii più adatti sò:
- Thiabendazole;
- Albendazole;
- Mebendazole.
Questi rimedii devenu esse aduprati secondu a raccomandazione di u duttore è di solitu l'iniziu di u sollievu di i sintomi accade circa 3 ghjorni dopu l'iniziu di u trattamentu, tuttavia hè impurtante chì u trattamentu sia continuatu ancu s'ellu ùn ci sò sintomi evidenti. In più di a medicazione, u ghjacciu pò esse applicatu à a zona affettata per alleviare i sintomi.
Segni di migliurazione è di peghju
I segni di migliurazione di u bug geograficu si manifestanu attraversu a diminuzione di l'intensità di i sintomi, accadendu una riduzione di u pruritu, di u rossu è di u gonfiore in a pelle. Inoltre, a sensazione di u muvimentu sottu a pelle, chì hè di solitu prisente, diminuisce ancu, è a lesione nantu à a pelle in forma di carta per via di a morte di e larve.
D’altronde, in certi casi, ponu apparisce segni di peghju, induve e prurigine è i rossi si aggravanu è a lesione cresce, essendu in questi casi impurtante cunsultà u duttore per pudè indicà u megliu trattamentu per a situazione. Inoltre, in casi più gravi, a prurigazione pò favurisce l'apparizione di infezioni batteriche secondarie, in quale casu hè necessariu l'usu di antibiotici.
Cumu uttene una bestia geografica
U bug geograficu hè prisente in l'intestini di l'animali domestichi, principalmente gatti è cani, cù l'ove liberati in e feci. E larve presenti in l'ove sò liberate in l'ambiente è evolucionanu finu à u so stadiu infettivu, chì pò entrà in a pelle è causà infezioni quandu:
- A persona cammina scalza nantu à l'erba, sabbia nantu à a spiaggia o in terra;
- I zitelli camminanu scalzi o ghjucanu cù a rena in i campi di ghjocu;
- A persona si trova nantu à a rena di a spiaggia senza un asciugamanu.
A misura principale da piglià per evità di catturà u bug geograficu hè di evità u cuntattu cù a rena o a terra, ghjè per quessa hè assai impurtante aduprà prutezioni cum'è pantofule, scarpi o asciugamani. Inoltre, i lochi chì sò u più spessu affettati sò i pedi, e mani, e ghjambe, i bracci, l'avambracci o i glutei. Hè ancu impurtante chì l'animali sò parassitati periodicamente per impedisce a trasmissione di malatie à e persone.