Autore: Morris Wright
Data Di Creazione: 1 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 25 Sittembre 2024
Anonim
Primary sclerosing cholangitis: An ERN RARE-LIVER patient video
Video: Primary sclerosing cholangitis: An ERN RARE-LIVER patient video

Cuntenutu

U trattamentu per u cancheru pancreaticu varieghja secondu l'implicazione di l'organu, u gradu di sviluppu di u cancheru è l'apparizione di metastasi, per esempiu.

Cusì, ogni casu deve esse valutatu da un oncologu per sceglie una di e forme di trattamentu seguenti:

  • Chirurgia: di solitu, si face quandu u cancheru ùn hè ancu sviluppatu fora di l'organu. In chirurgia, a regione affettata di u pancreas hè eliminata, è ancu altri organi chì sò in altu risicu di esse affettati, cum'è l'intestinu o a cistifellea;
  • Radioterapia: pò esse adupratu prima di a chirurgia per diminuisce a dimensione di u tumore, o dopu a chirurgia per eliminà e cellule tumorali restanti;
  • Chimioterapia: hè generalmente adupratu in casi più avanzati è adopra medicinali direttamente in a vena per distrughje e cellule tumorali. Quandu ci sò metastasi, stu trattamentu pò esse cumbinatu cù radioterapia per uttene risultati migliori.

Inoltre, ci sò sempre forme di trattamentu alternativu chì ùn ponu micca garantisce a guarigione di a malatia, ma chì ponu aiutà à alleviare alcuni sintomi o ancu migliurà l'effettu di u trattamentu medicu.


Ancu se ci sò parechje manere di curà u cancheru pancreaticu, u trattamentu hè di solitu assai difficiule, perchè chì sta malatia ùn causa micca sintomi in i primi stadii, di solitu hè identificata solu quandu u cancheru si hè digià spartu in altri organi.

Se u trattamentu ùn riesce micca à luttà contr'à u cancheru, l'oncologu di solitu cunsiglia un trattamentu palliativu, chì aiuta à alleviare i sintomi è à migliurà u cunfortu durante l'ultimi ghjorni di a persona.

Chimioterapia per u cancheru pancreaticu

A chimioterapia hè una di e opzioni di trattamentu più aduprate per u cancheru pancreaticu, in particulare in i casi di cancru esocrinu, chì hè u tippu u più cumunu è u più seriu.

Generalmente, a chimioterapia pò esse usata in 3 modi diversi durante u trattamentu:

  • Prima di a cirurgia: aiuta à riduce a dimensione di u tumore, facilitendu a so rimozione durante a chirurgia;
  • Dopu a cirurgia: permette di eliminà e cellule cancerose chì ùn sò state rimosse cù a chirurgia;
  • Invece di chirurgia: quandu a chirurgia ùn pò micca esse aduprata perchè u cancheru hè dighjà diffusu o a persona ùn hà micca e condizioni per esse operata.

Inoltre, a chimioterapia pò ancu esse associata à a radioterapia, chì utilizza a radiazione per eliminà e cellule tumorali, avendu un'azione più putente quandu usata inseme.


In a maiò parte di i casi, a chimioterapia si face in cicli, è hè cumunu d'avè da 1 à 2 settimane di trattamentu, intercalatu cù un periodu di riposu per chì u corpu si ripigliessi.

L'effetti secundarii di a chimioterapia nantu à u corpu varienu secondu u medicamentu adupratu è a so dosa, tuttavia, i più cumuni includenu vomitu, nausea, perdita di appetitu, perdita di capelli, ferite di bocca, diarrea, stinzia, stanchezza eccessiva è sangu. Inoltre, e persone sottumessi à chimioterapia anu ancu un risicu aumentatu di sviluppà infezioni. Amparate più nantu à l'effetti secundarii di a chimioterapia in u corpu è cumu trattà cun elli.

Rimedi tipicamente usati

Alcuni di i rimedi più aduprati in u trattamentu di chimioterapia di u cancheru pancreaticu sò:

  • Gemcitabina;
  • Erlotinib;
  • Fluorouracil;
  • Irinotecan;
  • Oxaliplatin;
  • Capecitabina;
  • Paclitaxel;
  • Docetaxel.

Queste droghe ponu esse aduprate separatamente o in cumbinazione, secondu u statu di salute di ogni paziente.


In i casi di cancru pancreaticu terminale, piglià sti farmaci ùn hè micca necessariu, è solu analgesici forti sò raccomandati per riduce u dolore di u paziente in a tappa finale di a vita.

Cause di u cancheru pancreaticu

Alcune di e cause di u cancheru pancreaticu sò:

  • Fumà attivamente o passivamente
  • Cunsumu eccessivu di grassi, carne è bevande alcoliche
  • Esposizione à chimichi cum'è derivati ​​di u petroliu è solventi di vernice, per esempiu
  • In casu di pancreatite cronica o di diabete mellitu chì ùn hè micca trattatu currettamente

Tutte e cause sopra menzionate sò in relazione cù un sovraccaricu nantu à u pancreas è qualsiasi altra malattia chì pò in qualche modu influenzà a participazione di questu organu pò ancu finisce per generà un cancheru pancreaticu.

E persone chì anu prublemi digestivi severi cum'è pancreatite cronica o chì anu subitu una chirurgia per riparà un ulceru in u stomacu, duodenu o chì anu subitu a rimozione di a cistifellea sò più propensi à sviluppà un cancru pancreaticu è devenu esse cuscenti di i primi segni è sintomi di a malattia.

Eseguite analisi di sangue, feci, urina ogni 6 mesi ponu esse utili è se unu di sti testi mostra cambiamenti significativi, u duttore pò prescrive una tomografia CT o MRI per osservà l'organi interni. Se, di fronte à sti testi, u duttore trova chì u pancreas o u fegatu sò compromessi, a biopsia di u tissutu pò mostrà a presenza di cellule tumorali.

Cumu si face u trattamentu palliativu

U trattamentu palliativu di u cancheru pancreaticu hè indicatu quandu a malattia hè scuperta in un stadiu assai avanzatu è e possibilità di curà cù trattamenti medichi sò minime. Stu tipu di trattamentu hà per scopu di diminuisce u dolore è l'inconfortu di u paziente, è pò esse fattu durante a sughjera in ospedale o in casa, cù l'usu di forti analgesici chì ponu alleviare u dolore.

Sì scupertu in un stadiu avanzatu, capite a durata di a vita di una persona cun cancru pancreaticu.

Cume Campà Cù Cancer Pancreaticu

Campà cù u cancheru pancreaticu ùn hè micca faciule per u paziente o per a famiglia. U paziente deve cumincià u trattamentu mentre stà in un ospedale oncologicu appena a malattia hè diagnosticata per inizià u trattamentu prestu.

Inizià u trattamentu subitu hè impurtante perchè u trattamentu più tardi hè iniziatu, più a malattia si diffonde è più breve hè a so vita è menu alternative di trattamentu sò pussibuli.

Durata di vita di l'individui cun cancru pancreaticu

A percentuale di sopravvivenza di i pazienti cun cancru pancreaticu varia da 6 mesi à 5 anni è dipenderà da a dimensione, a situazione è se u tumore hà metastasizatu o micca.

Dopu à l'osservazione medica è i studii clinichi dovuti, u paziente pò esse mandatu in casa, ma deve vultà in i ghjorni determinati da i duttori per esse sottumessi à chirurgia per caccià u tumore per continuà u trattamentu di droghe è, se necessariu, eseguisce sessioni di radioterapia.

Diritti di i pazienti cun cancru pancreaticu

Per assicurà u paziente è a famiglia, u malatu di u cancheru hà alcuni diritti cum'è:

  • Ritirata da FGTS, PIS / PASEP;
  • Trasportu publicu gratuitu;
  • Priorità in u prugressu di i prucessi legali;
  • Aiutu à e malatie;
  • Per pensione di invalidità;
  • Esenzione d'imposti nantu à u redditu;
  • Benefiziu di u benefiziu furnitu da l'INSS (riceve 1 salariu minimu à u mese);
  • Droghe di rigalu;
  • Riceve u pianu di pensione privatu.

Altri diritti includenu a ricezione di una indennità per l'assicuranza vita è u stabilimentu di a casa, secondu u cuntrattu firmatu da u paziente prima di esse diagnosticatu cù a malattia.

A Nostra Recomandazione

Spasmi di Colon

Spasmi di Colon

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaUn pa...
Cumu uttene una scheggia di vetru fora di u vostru pede

Cumu uttene una scheggia di vetru fora di u vostru pede

Un plinter in u vo tru pede ùn hè micca divertente. Pò cau à dolore, oprattuttu quandu i mette pe u nantu à u pede cù a chegge. Di più preoccupazione, però, h&#...