Cumu hè u trattamentu per a colpitis
Cuntenutu
U trattamentu di a colpite deve esse raccomandatu da u ginecologu è hà per scopu di eliminà u microorganismu rispunsevule di l'infiammazione di a vagina è di u cervice è cusì allevia i sintomi presentati da a donna, in più di prevene u sviluppu di cumplicazioni.
U ginecologu di solitu indica l'usu di antimicrobici in forma di tavuletta, crema o unguentu chì deve esse applicatu direttamente à a regione intima, per circa 6 à 10 ghjorni. Tuttavia, hè impurtante chì micca solu durante u trattamentu, ma ancu dopu, a donna faci una bona igiene intima è dà preferenza à l'usu di mutandine di cuttone, chì in questu modu hè pussibule di prevene chì a colpite si ripeta.
1. Rimedii per a colpite
U ginecologu indica di solitu l'usu di Clindamicina o Metronidazole in u trattamentu per a colpite, perchè i microorganismi di solitu legati à sta malattia sò sensibili à questu antimicrobianu è, dunque, u trattamentu hè efficace. Tuttavia, per chì u microorganisimu sia eliminatu efficacemente è ùn ci sia risicu di cumplicazioni, hè impurtante chì a donna sia sottumessa à u trattamentu cumpletu, ancu s'ellu ùn ci sò più sintomi apparenti.
Oltre à Metronidazole, l'usu di Miconazole pò esse raccomandatu da u ginecologu in casu chì a colpite sia legata à funghi, principalmente di u genere Candida.
I rimedii per a colpite sò generalmente indicati in forma di unguentu chì deve esse introduttu in a vagina cù l'aiutu di un applicatore dopu l'igiene intima quotidiana. A raccomandazione hè chì l'usu di u prufume sia fattu di notte, chì in questu modu a medicina pò agisce più efficacemente contr'à l'agente microbicu.
Normalmente, i partenarii ùn anu micca bisognu di trattamentu, cume a colpite ùn currisponde micca à una infezione trasmessa sessualmente, ùn ci hè risicu chì u microorganismu sia trasmessu sessualmente. Tuttavia, hè impurtante chì l'agente rispunsevule di a colpitis sia identificatu, perchè s'ellu si trova chì hè causatu da Trichomonas sp., Ci pò esse trasmissione sessuale, è hè cunsigliatu chì u cumpagnu sottumessi esami è inizià u trattamentu.
Trattamentu per a colpitis in gravidanza
A colpite in gravidanza pò ancu esse trattata cù Metronidazole o Clindamycin, perchè ùn interferiscenu micca in u sviluppu di u zitellu, ma hè impurtante chì l'usu sia fattu secondu a raccomandazione di u duttore. Questu hè perchè ancu s'ellu ùn hà micca impattu annantu à u sviluppu fetale, u tempu di usu pò varià da una donna à l'altra.
2. Trattamentu in casa
In più di l'usu di a medicina indicata da u ginecologu, hè impurtante chì a donna abbia qualchì precauzione chì aiuta ancu à luttà contr'à l'agente infettivu è à curà a colpite. U modu principale per trattà a colpitis in casa hè attraversu una igiene intima adeguata, in quale solu a regione esterna di a vagina deve esse lavata, chì hè cusì pussibule di prumove a microbiota normale di a vagina. Vede cumu fà l'igiene intima curretta.
Inoltre, hè cunsigliatu di portà mutandine di cuttone, evità vestiti stretti è ùn avè rapporti sessuali durante u trattamentu, chì in questu modu hè pussibule di prumove a guarigione di i tessuti è prevene l'infiammazione di a vagina è u cervice di novu.
Un modu per cumplementà u trattamentu raccomandatu da u ginecologu hè attraversu u tè da a corteccia di l'aroeira, postu chì sta pianta hà proprietà anti-infiammatorie, antimicrobiche è curative. Tuttavia, malgradu queste proprietà, sò necessarii ulteriori studii per pruvà l'efficacità di l'oeira in u trattamentu di a colpite. Amparate più nantu à aroeira.