Autore: Frank Hunt
Data Di Creazione: 20 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 17 Aprile 2025
Anonim
Cumu hè u trattamentu per coronavirus (COVID-19) - Salute
Cumu hè u trattamentu per coronavirus (COVID-19) - Salute

Cuntenutu

U trattamentu di l'infezzione da coronavirus (COVID-19) varieghja secondu l'intensità di i sintomi.In i casi i più lievi, in i quali ci hè solu una frebba sopra i 38 ° C, tosse severa, perdita di l'olfattu è di gustu o dolore musculare, u trattamentu pò esse fattu in casa cù u riposu è l'usu di qualchi medicamentu per alleviare i sintomi.

In i casi i più gravi, in i quali ci hè difficoltà à respirà, sensazione di mancanza di respiro è dolore toracicu, u trattamentu deve esse fattu mentre in ospedale, postu chì hè necessariu effettuà una valutazione più costante, in più di a necessità per amministrà medicazione.direttu in a vena è / o aduprà respiratori per facilità a respirazione.

In media, u tempu necessariu per una persona per esse cunsiderata guarita hè di 14 ghjorni à 6 settimane, varianu da casu à casu. Capite megliu quandu COVID-19 cura è chiarisce altri dubbi cumuni.

Trattamentu in casi più lievi

In i casi più lievi di COVID-19, u trattamentu pò esse fattu in casa dopu a valutazione medica. Di solitu u trattamentu include u riposu per aiutà u corpu à ricuperà, ma pò ancu cumprende l'usu di qualchi medicamentu prescritti da u duttore, cum'è antipiretici, antidolorifici o antiinflamatori, chì aiutanu à riduce a frebba, u mal di testa è e malatie esse generali. Vede di più nantu à i rimedii aduprati per u coronavirus.


Inoltre, hè impurtante di mantene una bona idratazione, bevendu almenu 2 litri d'acqua à ghjornu, postu chì l'ingestione di liquidi permette di evità una pussibile disidratazione, in più di ottimizà u funziunamentu di u sistema immune.

Mangià una dieta sana, investisce in manghjà cibi ricchi in proteine, cum'è carne, pesci, ova o prudutti casgiari, è ancu frutti, ligumi, cereali è tuberi hè ancu raccomandatu, perchè aiuta à mantene u corpu sanu è u sistema immunitariu più rinfurzatu. In casu di tosse, cibi assai caldi o freddi devenu esse evitati.

Cura durante u trattamentu

In più di u trattamentu, durante l'infezzione COVID-19 hè impurtante piglià cura di ùn trasmette micca u virus à altre persone, cume:

  • Indossa una maschera ben adattata à a faccia per copre u nasu è a bocca è impedisce à e goccioline di tossisce o starnutire da esse ghjittati in aria;
  • Mantene a distanza suciale, postu chì questu permette di riduce u cuntattu trà e persone. Hè impurtante evità abbracci, basgi è altri saluti stretti. Idealmentu, a persona infettata deve esse tenuta isolata in a camara o altra stanza di a casa.
  • Copre a bocca quandu tossu o starnutisce, aduprendu un fazzolettu dispunibile, chì deve poi esse lampatu in a spazzatura, o in a parte interna di u gomu;
  • Evite di tuccà a faccia o a maschera cù e vostre mani, è in casu di toccu hè cunsigliatu di lavà e mani subitu dopu;
  • Lavate e mani cù sapone è acqua regolarmente per almenu 20 secondi o disinfettate e vostre mani cù 70% gel d'alcol durante 20 secondi;
  • Disinfettate u vostru telefunu spessu, aduprendu salviette cù 70% d'alcol o cù un pannu di microfibra inumiditu cù 70% d'alcol;
  • Evite di sparte oggetti cume cuverti, biccheri, asciugamani, linzoli, savoni o altri articuli d'igiene persunale;
  • Pulite è ariate e camere in casa per permette a circulazione d'aria;
  • Disinfettate e maniglie di e porte è tutti l'ogetti spartuti cù l'altri, cum'è mobuli, aduprendu 70% alcolu o un mischju d'acqua è di candeghju;
  • Pulite è disinfettate i bagni dopu l'usu, soprattuttu se adupratu da altri. Se a cucina hè necessaria, l'usu di una maschera protettiva hè raccomandatu
  • Mettite tutti i rifiuti prudutti in un saccu di plastica diversu, affinchì a duvuta cura sia fatta quandu hè scartata.

Inoltre, hè ancu cunsigliatu di lavà tutti i vestiti usati, almenu à 60º per 30 minuti, o trà 80-90ºC, per 10 minuti. Se u lavatu à alte temperature ùn hè micca pussibule, si consiglia di aduprà un pruduttu disinfettante adattu per a lavanderia.


Vede più precauzioni per evità a trasmissione di COVID-19 in casa è in u travagliu.

Trattamentu in i casi più severi

In i casi più severi di COVID-19, un trattamentu più adattatu pò esse necessariu perchè l'infezzione pò avanzà à pneumonia severa cù fallimentu respiratoriu agutu o i reni ponu smette di funziunà, mettendu a vita in periculu.

Stu trattamentu deve esse fattu cù l'ingressu à l'uspidale, perchè a persona pò riceve ossigenu è fà medicazione direttamente in a vena. In casu chì ci sia assai difficultà per respirà o se a respirazione cumincia à fallu, hè pussibule chì a persona sia trasferita in l'Unità di Cura Intensiva (UCI), in modu chì l'apparecchiatura specifica, cum'è u respiratore, pò esse aduprata è cusì chì a persona pò esse sottu una vigilanza più stretta.


Cosa da fà sì i sintomi persistenu dopu u trattamentu

Sicondu l'Organizazioni Mundiali di a Salute, e persone chì sperimentanu sintomi cum'è stanchezza, tosse è mancanza di respiru, ancu dopu avè subitu trattamentu è cunsideratu guaritu, devenu monitorà regolarmente i livelli di ossigenu in casa, cù un pulsossimetru. Questi valori devenu esse segnalati à u medicu incaricatu di monitorà u casu. Vede cumu aduprà l'ossimetru per monitorà i livelli di ossigenu in casa.

Per i pazienti chì fermanu ospedalizati, ancu dopu esse cunsiderati guariti, l'OMS raccomanda l'uso di una bassa dose di anticoagulanti per prevene l'apparizione di coaguli, chì ponu causà trombosi in alcuni vasi sanguini.

Quandu andà à l'uspidale

In casi d'infezioni lievi, hè cunsigliatu di vultà in ospedale se i sintomi aggravanu, in casu di dolore toracicu, mancanza di respiru o se a frebba ferma sopra 38 ° C per più di 48 ore, o s'ellu ùn diminuisce cù l'usu di i medicazione indicati. da u duttore.

U vaccinu COVID-19 aiuta cù u trattamentu?

L'obiettivu principale di a vaccinazione contr'à COVID-19 hè di prevene l'iniziu di l'infezzione. Tuttavia, l'amministrazione di u vaccinu pare diminuisce a gravità di l'infezzione ancu se a persona si infetta. Amparate più nantu à i vaccini contra COVID-19.

Scopri di più nantu à a vaccinazione di COVID-19 in a seguente video, in cui u Duttore Esper Kallas, malattia infettiva è Prufessore Titulare di u Dipartimentu di Malatie Infettive è Parassite in FMUSP chiarisce i principali dubbi in quantu à a vaccinazione:

Hè pussibule uttene COVID-19 più di una volta?

Ci sò segnalati casi di persone chì anu pigliatu COVID-19 più di una volta, ciò chì pare cunfirmà chì sta ipotesi hè pussibile. Tuttavia, u CDC [1] afferma dinò chì u corpu produce anticorpi chì sò capaci di pruduce immunità naturale contr'à u virus, chì pare esse attivi per almenu i primi 90 ghjorni dopu l'infezzione iniziale.

Ancu cusì, hè cunsigliatu chì tutte e misure individuali di prutezzione sianu mantenute, prima, durante o dopu l'infezzione COVID-19, cume portà una maschera, mantene a distanza suciale è lavassi spessu e mani.

Selezzione Di U Situ

L'usu di i media suciali sguassate i nostri mudelli di sonnu

L'usu di i media suciali sguassate i nostri mudelli di sonnu

Per quantu pudemu alutà i benefizii di una bona di into icazione digitale à l'antica, imu tutti culpevuli d'e e anti ociali è di corre in i no tri feed uciali tuttu u ghjornu (o...
Aerie hà creatu una linea diretta chì pudete chjamà durante e vacanze quandu avete bisognu di un pocu di gentilezza

Aerie hà creatu una linea diretta chì pudete chjamà durante e vacanze quandu avete bisognu di un pocu di gentilezza

imu reali: 2020 hè tatu un annu, è cù i ca i COVID-19 chì cuntinueghjanu à cre ce in tuttu u pae e, l'aligria di e vacanze hè obligata di vede un pocu farente ta tag...