Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 15 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 14 Febbraiu 2025
Anonim
Cumu hè trattata a malatia di Ménière - Salute
Cumu hè trattata a malatia di Ménière - Salute

Cuntenutu

U trattamentu per u sindrome di Ménière deve esse indicatu da l'otorinolaringoiatra è di solitu implica cambiamenti di abitudini è usu di alcuni medicinali chì aiutanu à riduce u vertiginu, cum'è Dimenidrato, Betaístina o Hidrochlorothiazida, per esempiu. Tuttavia, in i casi induve questi rimedii ùn anu micca l'effettu propiu, pò esse necessariu ricorrere à chirurgia.

U sindromu di Ménière hè una malattia chì provoca disfunzioni di l'arechja interna è, ancu s'ellu ùn ci hè cure, hè pussibule di ricorre à vari tippi di trattamenti per migliurà i sintomi è impedisce chì a malattia aggravessi. Scopri di più nantu à a sindrome di Ménière.

U trattamentu di a sindrome di Ménière deve esse guidatu da u duttore è cunsiste in:

1. Utilizazione di medicinali

I rimedii più aduprati per trattà a sindrome di Ménière devenu esse indicati da u duttore, è includenu:


  • Antiemetici, cum'è Meclizine, Dimenhydrate, Promethazine o Metoclopramide: sò aduprati à u mumentu di a crisa, chì sò droghe chì, in più di trattà a nausea, riducenu u vertu causatu da u muvimentu;
  • Tranquilizanti, cum'è Lorazepam o Diazepam: sò ancu aduprati durante e crisi per riduce a sensazione di sturdimentu è vertu;
  • Diuretici, cume Hydrochlorothiazide: sò di solitu indicati per riduce a frequenza è l'intensità di l'attacchi di vertu, postu chì travaglianu diminuendu l'accumulazione di fluidi in i canali di l'arechja, chì hè una causa probabile di a malattia;
  • Anti-vertigini, cum'è Betaistin: adupratu in modu continuu per cuntrullà è riduce i sintomi di vertu, nausea, zinnitus è perdita di uditu.

Inoltre, altre classi di droghe, cum'è i vasodilatatori, ponu ancu esse indicati per migliurà a circulazione lucale, è ancu corticosteroidi è immunosoppressori, cum'è un modu per regulà l'attività immune in a regione di l'arechja.


2. Trattamentu naturale

U primu passu per trattà a sindrome di Ménière hè cù cambiamenti di abitudini, chì sò modi per riduce u numeru è l'intensità di e crisi.

Cusì, unu di i migliori modi naturali per alleviare è prevene l'iniziu di sintomi associati à u sindrome di Ménière hè di manghjà una dieta cù pocu o micca sale. Questu hè perchè u corpu ferma menu acqua, diminuendu a quantità di fluidu in l'arechja chì pò causà vertigini è nausea.

A dieta di u sindromu di Ménière si compone di:

  • Rimpiazzà u sale cù l'arbe aromatiche;
  • Evite i prudutti industrializati;
  • Evite di manghjà alimenti saliti, cum'è u prisuttu o u furmagliu;
  • Optate per manghjà à a griglia o arrustita, per evità e salse cù troppu sale.

Inoltre, hè indicatu per riduce u cunsumu d'alcol, caffeina è nicotina, chì sò sostanze irritanti per e strutture di l'arechja. U stress deve esse ancu evitatu, postu chì stimula negativamente u sistema nervosu è pò scatenà nuove crisi.


Scuprite più infurmazioni nantu à l'alimentazione per a sindrome di Ménière in u video seguente:

3. Fisioterapia

A fisioterapia hè assai impurtante per quelli chì soffrenu di sta malattia, è hè chjamata terapia di riabilitazione vestibulare. In questu trattamentu, u fisioterapeuta pò raccomandà esercizii chì ponu aiutà à riduce i sintomi di vertigini è di squilibriu, migliurendu a sensibilità à u muvimentu, oltre à fà raccomandazioni di sicurezza per a persona da aduprà in tempi di crisa.

4. Utilizazione di medicazione in l'arechja

L'usu di medicazione in l'arechja hè indicatu quandu l'altri metudi di trattamentu ùn sò micca stati efficaci. Cusì, alcuni medicazione ponu esse amministrati direttamente à a membrana timpanica per riduce i sintomi di vertu, i principali sò:

  • Antibiotici, cum'è a Gentamicina: hè un antibioticu chì hè tossicu per l'arechja è, dunque, riduce l'attività di l'arechja affettata in u cuntrollu di l'equilibriu, trasferendu sta funzione solu à l'arechja sana;
  • Corticosteroidi, cum'è Dexamethasone: hè un corticoide chì riduce l'infiammazione di l'arechja, riducendu l'intensità di l'attacchi.

Stu tipu di trattamentu pò esse fattu solu in l'uffiziu di un specialistu ORL specializatu in u trattamentu di prublemi cum'è u sindrome di Ménière.

5. Chirurgia

A chirurgia hè ancu indicata solu in i casi induve altre forme di trattamentu ùn anu avutu alcun effettu in a riduzzione di a frequenza o di l'intensità di l'attacchi. Alcune opzioni includenu:

  • Decompressione di u saccu endolimfaticu, chì allevia u vertu riducendu a produzzione di fluidi o aumentendu a so assorbimentu;
  • Sezione di u nervu vestibulare, In chì u nervu vestibulare hè tagliatu, risolvendu i prublemi di vertu senza compromettere l'uditu;
  • Labirintectomia, chì risolve i prublemi di vertigine ma provoca ancu sordità, dunque hè adupratu solu in i casi induve ci hè dighjà una perdita di udizione.

U megliu metudu hè indicatu da l'otorinolaringoiatra, secondu i sintomi principali presentati da ogni persona, cume a perdita di uditu o vertigini.

Pubblicazioni Populari

Scaricamentu brunu: ciò chì pò esse è quandu hè normale

Scaricamentu brunu: ciò chì pò esse è quandu hè normale

U caricamentu brunu hè nurmale dopu à a men truazione perchè hè cumunu per alcuni coaguli di angue cappà finu à pochi ghjorni dopu a fine di a men truazione. Inoltre, u c...
À chì serve a salina

À chì serve a salina

A alina, cunni ciuta ancu cum'è 0,9% di cloruru di odiu, hè una oluzione alina terile aduprata per fà infu ioni in a vena in ca i di diminuzione di fluidi o ale in u corpu, pulizia ...