Autore: John Pratt
Data Di Creazione: 16 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 26 Sittembre 2024
Anonim
: rimedi casalinghi, unguenti è opzioni - Salute
: rimedi casalinghi, unguenti è opzioni - Salute

Cuntenutu

Trattamentu per l'infezzione da Gardnerella sp. hà per scopu di ristabilisce a flora batterica di a regione genitale diminuendu a quantità di stu batteriu è, per questu, l'usu di antibiotici, cum'è Clindamicina o Metronidazole, hè di solitu indicatu, in forma di tavuletta o unguentu da applicà direttamente à a pelle. regione genitale.

U Gardnerella sp. hè un batteriu prisente naturalmente in a regione genitale di a donna è chì, quandu in quantità adeguate, ùn porta micca à l'apparizione di segni o sintomi. Tuttavia, quandu ci hè un sbilanciu in a flora batterica, ponu apparisce segni è sintomi d'infezzione, cume urinazione brusgiante, prurigine è scariche bianche o grisicose è cù un odore simile à u pesciu marciu, per esempiu. Vede cumu identificà l'infezzione da Gardnerella sp.

1. Rimedii

I rimedii normalmente indicati per trattà l'infezzione da Gardnerella sp. sò antibiotici, essendu principalmente indicatu l'usu di Clindamicina o Metronidazole in forma di una pillola o unguente chì deve esse applicata direttamente à a regione genitale, in quale casu hè generalmente raccomandatu chì u trattamentu sia fattu per 7 ghjorni o secondu a orientazione di u ginecologu.


Inoltre, in certi casi l'usu di altri antibiotici cum'è Secnidazole o Azithromycin pò esse indicatu, chì duverebbe ancu esse adupratu secondu cunsiglii medichi.

In u casu di infezioni recurrenti da Gardnerella sp., cunnisciutu ancu cum'è vaginosi batterica recurrente, hè generalmente indicatu per rinfurzà u sistema immunitariu cù l'usu di supplementi multivitaminici è per migliurà l'abitudini alimentari, postu chì hè cusì pussibule di prevene a proliferazione di sta batteria.

2. Trattamentu in casa

U trattamentu casanu per l'infezzione Gardnerella hè fattu cum'è un modu per cumplementà u trattamentu indicatu da u ginecologu è evità a ricurrenza di a malattia. Alcuni consiglii di trattamentu includenu:

  • U yogurt pruibioticu chì si applica à u locu aiuta à rifornisce a flora batterica di a regione genitale, postu chì cunteneLactobacillus acidophilus campà, è per regulà u pH vaginale, evitendu i squilibri;
  • Sitt bagnu cunGarcinia cambogia, perchè hè capace di luttà contr'à i batteri dannosi chì ponu apparisce in a vagina, in più di rinfurzà u sistema immunitariu;
  • Bagnu di Sitz cù l'acitu di sidru, postu chì hè pocu acidicu è hà un pH simile à quellu di una vagina sana.

Inoltre, si raccomanda à a persona di evità di portà pantaloni assai stretti è di dà preferenza à l'usu di mutandine di cuttone, chì cusì si pò evità u sbilanciu di a regione genitale, evitendu l'infezioni da Gardnerella sp.


Cumu deve esse u trattamentu in gravidanza

Trattamentu di Gardnerella sp. in gravidanza si deve fà secondu e indicazioni di u duttore per evità cumplicazioni, cume a nascita prematura o a nascita di u zitellu cù pocu pesu. Cusì, di solitu hè indicatu aduprà Metronidazole per circa 7 ghjorni dopu à u 3u mese di gravidanza.

Oghje Populu

Diabete è Amandule: Ciò chì avete bisognu di sapè

Diabete è Amandule: Ciò chì avete bisognu di sapè

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. PanoramicaL'...
8 Stende da Fà Prima di Dormi

8 Stende da Fà Prima di Dormi

Trà i rimedii naturali di u onnu, da u tè di camomile à l'olii e enziali diffu i, u tiramentu hè pe u tra curatu. Ma que tu attu implice pò aiutà à dorme più...