Trattamentu per l'herpes genitale
Cuntenutu
- Trattamentu per l'herpes genitale recurrente
- Unguenti per l'herpes genitale
- Cura durante u trattamentu
- Opzione di trattamentu naturale
- Trattamentu durante a gravidanza
- Segni di miglioramentu di l'herpes genitale
- Segni di peghju di l'herpes genitale
- Complicazioni di l'herpes genitale
U trattamentu per l'herpes genitale ùn guarisce micca a malattia, tuttavia, aiuta à diminuisce a gravità è a durata di i sintomi. Per questu, deve esse cuminciatu in i primi 5 ghjorni da l'apparizione di e prime lesioni in a regione genitale.
Di solitu, l'urologu o u ginecologu prescrive l'usu di pillole antivirali, cume:
- Aciclovir;
- Fanciclovir;
- Valaciclovir.
U tempu di trattamentu dipenderà da a medicazione scelta è da a dosa di trattamentu, ma di solitu hè circa 7 à 10 ghjorni, è l'usu di un unguentu cù i stessi ingredienti attivi pò ancu esse assuciatu.
Trattamentu per l'herpes genitale recurrente
In i casi di herpes genitale ricurrente, cù più di 6 episodi à l'annu, u duttore pò prescrive un trattamentu per l'herpes cun compressa Acyclovir, ogni ghjornu, finu à 12 mesi, riducendu e possibilità di trasmissione è l'apparizione di nuove crisi di sintomi.
Unguenti per l'herpes genitale
Ancu se unguenti antivirali per l'herpes genitale ùn ponu micca esse aduprati, ùn devenu micca esse a prima opzione di trattamentu, postu chì ùn penetranu micca currettamente a pelle è, dunque, ùn anu micca l'effettu desideratu. Cusì, u trattamentu deve sempre esse iniziatu cù pillole antivirali per diminuisce a gravità di l'infezzione è solu dopu un unguentu deve esse aghjuntu per pruvà à facilità a guarigione.
A maiò parte di e volte, unguenti antivirali cuntenenu aciclovir è devenu esse applicati à l'area affettata finu à 5 volte à ghjornu.
Oltre à questi unguenti, u duttore pò ancu prescrive creme anestetiche, chì cuntenenu lidocaïna, per riduce u dolore è u cunfortu causati da e lesioni. Queste creme devenu esse aduprate secondu a raccomandazione di ogni duttore è deve esse evitatu l'usu di anestetici chì cuntenenu Benzocaina, chì pò purtà à u peghju di e lesioni.
Cura durante u trattamentu
In più di u trattamentu medicu, hè impurtante piglià alcune precauzioni durante u trattamentu, soprattuttu per evità di trasmette l'infezione à l'altri è per alleviare i sintomi:
- Evite u cuntattu intimu in quantu ci sò feriti, ancu cù preservativi, chì i preservativi ùn ponu micca prutege l'altra persona da e secrezioni liberate;
- Lavate a zona intima solu cù salina è, se necessariu, aghjunghje l'usu di un sapone adattatu per a regione intima;
- Purtate mutanni di cuttone, per permette à a pelle di respirà è impedisce l'accumulazione di umidità in a zona;
- Bei assai liquidi, cum'è acqua, tè o acqua di coccu;
Un'altra precauzione chì pò aiutà, soprattuttu, se ci hè u dulore quandu urina hè di urinà cù i genitali immersi in acqua calda o, in u casu di e donne, sparghjendu e labbre in modu chì l'urina ùn si appicchi micca à e lesioni.
Vede ancu cumu a dieta pò aiutà à luttà contr'à l'herpes:
Opzione di trattamentu naturale
Un trattamentu naturale eccellente per l'herpes genitale, chì pò cumplementà u trattamentu prescrittu da u duttore, hè u bagnu di sitz di maggiorana o u bagnu di sitz cù hamamelis, chì queste piante medicinali anu pruprietà analgesiche, antiinfiammatorie è antivirali, chì in più di aiutendu à luttà contr'à u virus di l'herpes, facilitanu ancu a guarigione.
Eccu cumu fà questi è altri trattamenti in casa per l'herpes genitale.
Trattamentu durante a gravidanza
In gravidanza, u trattamentu deve esse indicatu da l'ostetricu, ma di solitu si face ancu cù pasticchi di Aciclovir, quandu:
- A donna incinta hà sintomi di herpes recurrente durante a gravidanza: u trattamentu cumencia da 36 settimane di gestazione finu à a consegna;
- A donna incinta hè infetta per a prima volta durante a gravidanza: u trattamentu deve esse fattu durante u restu di a gravidanza è hè generalmente raccomandatu di fà una cesare per evità di trasmette u virus à u zitellu.
In u casu di una donna incinta cun herpes ricorrente, a consegna normale pò esse effettuata se a donna ùn hà micca ferite vaginali, chì u risicu di trasmissione di l'infezione hè bassu.
Quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè, u virus di l'herpes pò esse trasmessu à u zitellu, causendu l'herpes neonatale, chì hè una infezione chì pò influenzà u sistema nervosu centrale è mette in periculu a vita di u zitellu. Amparate nantu à i rischi di l'herpes genitale in gravidanza.
Segni di miglioramentu di l'herpes genitale
I segni di miglioramentu in l'herpes genitale ponu apparì da u 5u ghjornu di trattamentu è includenu una diminuzione di u dolore è a guarigione di e ferite in a regione intima di u paziente.
Segni di peghju di l'herpes genitale
Quandu u trattamentu ùn hè micca fattu bè, ponu apparisce segni di peghju di l'herpes genitale, chì sò caratterizati da gonfiore è rossu di a regione, oltre à riempie e ferite di pus.
Inoltre, l'herpes genitale pò esse trasportatu in altre parti di u corpu quandu a persona ùn si lava micca e mani dopu avè toccu a zona intima.
Complicazioni di l'herpes genitale
A cumplicazione principale di l'herpes genitale hè l'infezzione di e ferite quandu l'assistenza durante u trattamentu ùn hè micca fatta bè, è quandu accade, u paziente deve andà à l'ospedale perchè pò esse necessariu piglià un antibioticu.
Inoltre, quandu a persona hà un cuntattu intimu senza preservativu è senza chì e ferite ùn sianu guarite, ci hè una probabilità più grande di cuntene l'HIV è altre malatie sessuale, se u cumpagnu hè infettatu.