Cumu hè u trattamentu per l'ipertiroïdismu
Cuntenutu
- 1. Rimedii per l'ipertiroidismu
- 2. Trattamentu cù iodu radioattivu
- 3. Cirurgia di rimozione di tiroide
U trattamentu per l'ipertiroïdismu deve esse indicatu da u medicu generale o endocrinologu secondu i livelli di ormoni chì circulanu in u sangue, l'età di a persona, a gravità di a malatia è l'intensità di i sintomi.chirurgia per caccià a tiroide.
L'ipertiroidismu hè causatu da un disturbu in u funziunamentu di a glàndula tiroidea, chì u face funzionà in modu esageratu, liberendu ormoni à u corpu in una quantità assai più grande di quella prevista.Hè impurtante chì l'ipertiroïdismu sia identificatu è trattatu per chì a persona migliuri i sintomi è abbia una qualità di vita megliu. Vede più nantu à l'ipertiroïdismu.
1. Rimedii per l'ipertiroidismu
L'usu di i medicini currisponde à a prima linea di trattamentu per l'ipertiroïdismu postu chì agiscenu direttamente in a regulazione di i livelli ormonali, è chì ponu inibisce a sintesi di T4 è bluccà a so cunversione in T3, diminuendu cusì a quantità di ormoni tiroidei chì circulanu in u sangue.
I principali rimedii raccomandati da u duttore per trattà l'ipertiroïdismu sò Propiltiouracil è Metimazole, tuttavia a dose dipenderà da i livelli di ormoni circolanti, da a risposta à u trattamentu cù u tempu è da effetti secondari. Cusì, durante u trattamentu pò esse necessariu aghjustà a dosa cù u tempu, è u duttore pò mantene, aumentà o diminuisce a dosa di a medicina.
Per valutà se u medicamentu hè in a dose giusta è s'ellu hà l'effettu desideratu, i test di sangue seranu urdinati per valutà i livelli di l'hormoni TSH, T3 è T4 in u corpu, è a dose giusta di droghe pò esse ottenuta in 6 à 8 settimane di trattamentu.
Amparate più nantu à i rimedii per l'ipertiroïdismu.
2. Trattamentu cù iodu radioattivu
U trattamentu cù iodu radioattivu, cunnisciutu ancu cum'è iodoterapia, cunsiste in l'ingestione di una capsula chì cuntene sta sustanza, essendu indicatu quandu u trattamentu cù droghe ùn hè micca efficace. Stu metudu prumove una intensa infiammazione di e cellule tiroide, dendu à a diminuzione di a produzione ormonale.
Spessu, solu una dosa di iodu radioattivu pò esse abbastanza per trattà l'ipertiroidismu, ma ci ponu esse casi induve hè necessariu per u duttore prolongà u trattamentu per qualchì tempu.
Stu tippu di trattamentu ùn hè micca raccomandatu per e donne chì sò incinte o chì allattanu, è hè raccomandatu chì a gravidanza sia rimandata di 6 mesi dopu a fine di u trattamentu, in u casu di e donne chì stanu pianificendu di restà incinta.
Capite cumu funziona a terapia di iodu per ipertiroidismu.
3. Cirurgia di rimozione di tiroide
A chirurgia di rimozione di tiroide, chjamata ancu tiroidectomia, hè un trattamentu definitivu chì cunsiste à riduce u tessutu tiroideu per diminuisce a produzzione ormonale. Tuttavia, à causa di u fattu chì una parte di a tiroide hè eliminata, stu tipu di chirurgia hè ancu assuciatu cù una probabilità più grande di sviluppà ipotiroidisimu. Dunque, hè impurtante chì a persona sia seguitata regolarmente da u duttore.
Questa cirurgia hè indicata in i casi induve l'altri trattamenti ùn anu micca travagliatu o quandu ci hè a presenza di noduli, un ingrandimentu eccessivu di a tiroide o di u cancer, è, secondu a gravità di a malatia, pò esse totale o parziale, vale à dì , se tuttu o una parte di a tiroide hè eliminata.
A recuperazione da a chirurgia hè assai semplice, è allora si consiglia solu di evità di fà sforzi per ùn causà gonfiore o sanguinamentu in u situ di tagliu. Vede cumu hè fatta a chirurgia tiroidea.
Vede ancu ciò chì pudete manghjà ogni ghjornu per cuntrullà l'ipertiroïdismu in u video seguente: