Trattamentu per diminuisce a prostata allargata

Cuntenutu
- 1. Rimedii
- 2. Trattamentu naturale
- 1. Saw Palmetto
- 2. Pygeum africanum
- 3. Chirurgia
- Cumu allevà l'inconfortu di una prostata allargata
- A prostata allargata pò diventà cancru?
Per trattà una prostata allargata, chì hè di solitu causata da iperplasia prostatica benigna, l'urologu di solitu raccomanda di usà medicinali per rilassà i musculi di a prostata è alleviare i sintomi, cume a difficoltà di urinare o un desideriu improvvisu di urinare, per esempiu.
Tuttavia, in i casi induve u medicamentu ùn hè micca capace di cuntrullà i sintomi, pò esse necessariu avè una chirurgia per rimuovere a prostata è risolve u prublema.
1. Rimedii
U trattamentu per una prostata allargata di solitu principia cù l'usu di medicinali chì aiutanu à alleviare i sintomi è prevene complicazioni cume a ritenzione urinaria o calcoli renali, per esempiu. Alcuni di i rimedii più raccomandati da l'urologu includenu:
- Rimedii per rilassà i musculi di a prutata, cum'è alfa-blockers chì includenu tamsulosin è doxazosin;
- Rimedii per riduce l'azione di ormoni nantu à a prostata, pruvucendu à riduce u voluminu, cum'è finasteride è dutasteride;
- Antibiotici per diminuisce l'infiammazione di a prostata, se esiste, cum'è ciprofloxacina.
Queste droghe ponu esse aduprate separatamente o in cumbinazione, secondu i sintomi presentati è a dimensione di a prostata.
In i casi induve l'omu hà ancu un cancheru di prostata, u duttore di solitu raccomanda una chirurgia per rimuovere a prostata, è ancu radioterapia è / o chimioterapia per eliminà e cellule maligne di u tumore.
2. Trattamentu naturale
In più di u trattamentu di droghe, hè pussibule aduprà estratti naturali per aiutà à alleviare i sintomi più rapidamente. Tuttavia, stu tipu di trattamentu ùn deve micca rimpiazzà u trattamentu indicatu da u duttore, è deve esse cumpletatu solu.
Alcune di e piante medicinali aduprate in u trattamentu naturale di stu prublema includenu:
1. Saw Palmetto
Sta pianta, di nome scentificu Serenoa repens, hà eccellenti pruprietà antiinflamatorie è diuretiche chì aiutanu à sbuffà a prostata è facilità u passaghju di l'urina.
Per uttene l'effettu cumpletu hè cunsigliatu di piglià 1 capsula di Saw Palmetto per colazione è cena. Un'altra opzione hè di piglià 1 cucchiaina di polvere di Saw Palmetto mischjatu in un bichjeru d'acqua, duie volte à ghjornu. Scopri di più nantu à Saw palmetto.
2. Pygeum africanum
Sta sustanza hè cacciata da l'internu di a corteccia di u prugnu africanu è hè spessu usata per trattà i prublemi urinarii è di prostata, riducendu a voglia di urinare. U Pygeum africanum pò esse acquistatu in forma di capsule in i negozi di alimenti sanitari è deve esse presu in dosi trà 25 è 200 mg per ghjornu.
3. Chirurgia
A chirurgia per trattà una prostata allargata hè indicata in i casi più severi, soprattuttu quandu un cateteru urinariu hè adupratu per urinare, quandu una grande quantità di sangue si vede in l'urina, quandu ùn ci hè statu miglioramentu cù u trattamentu clinicu, o quandu a persona hà una petra di a vejiga o un fallimentu renale, per esempiu.
E tecniche chirurgiche più largamente usate includenu:
- Prostatectomia / adenomectomia: cunsiste in a rimozione di a parte interna di a prutata per mezu di una chirurgia addominale normale;
- Resezione transuretrale di a prutata, cunnisciutu ancu cum'è endoscopia classica: a rimozione di a prutata hè fatta cù un dispositivu chì hè introduttu per l'uretra;
- Electrospray di Prostata o GreenLight: hè simile à a resezione transuretrale ma usa una reazione termica, avendu una dimissione in ospedale più rapida.
In più di sti interventi chirurgichi, in certi casi, solu un picculu tagliu in a prutata pò esse fattu per facilità u passaghju di l'uretra, senza avè da rimuovere a prostata.
Fighjate u video seguente è capite perchè, in certi casi, a chirurgia deve esse fatta u più prestu pussibule:
Cumu allevà l'inconfortu di una prostata allargata
Per migliurà l'inconfort causatu da a prostata allargata, alcuni consigli sò:
- Urinate ogni volta chì vi piace, evitendu di tene l'urina;
- Evite di beie troppu liquidi in una volta, a sera, prima d'andà à dorme o in i lochi induve ùn ci hè micca bagnu;
- Fate eserciziu fisicu è fisioterapia per rinfurzà i musculi pelvici. Vede cumu fà stu tipu di esercizii;
- Urinate ogni 2 ore, ancu sè ùn vi pare;
- Evite l'alimenti piccanti è e bevande diuretiche, cume u caffè è e bevande alcoliche, aranciu, limone, calce, ananas, alivi, cicculata o noci;
- Ùn lasciate micca l'urina chì goccia à a fine di l'urinazione, spremendu l'uretra, per evità infezioni;
- Evite i medicazione chì causanu a ritenzione di l'urina, cum'è u decongestionante nasale;
Inoltre, l'omi chì sò facilmente stinati devenu aumentà a so ingestione d'acqua è cibi lassativi per stimulà a funzione intestinale, chì a stinzia pò aggravà u disagiu di a prostata allargata.
A prostata allargata pò diventà cancru?
No, l'iperplasia prostatica benigna hè una malattia diversa da l'adenocarcinoma di a prostata, postu chì e cellule maligne ùn sò micca identificate in iperplasia, à u cuntrariu di u cancer di prostata. Verificate per qualsiasi segni chì ponu indicà una prostata allargata.