Cumu aduprà "gel di nistatina" per trattà u tordulu in bocca
![Cumu aduprà "gel di nistatina" per trattà u tordulu in bocca - Salute Cumu aduprà "gel di nistatina" per trattà u tordulu in bocca - Salute](https://a.svetzdravlja.org/healths/como-usar-gel-de-nistatina-para-tratar-sapinho-na-boca.webp)
Cuntenutu
"Gel nistatina" hè una spressione ampiamente aduprata da i genitori per discrive u gel chì hè adupratu per trattà u tordulu in bocca di u zitellu o di u zitellu. Tuttavia, è à u cuntrariu di u nome, u gel di nistatina ùn esiste micca in u mercatu, è in a maiò parte di i casi questa espressione hè attribuita à u gel miconazole, chì hè ancu un antifungale capace di trattà u tordu.
U tordulu, cunnisciutu scientificamente cum'è candidiasi orale, accade quandu ci hè una crescita eccessiva di funghi in bocca, chì provoca l'apparizione di placche bianchicciate nantu à a lingua, macchie rosse è ancu ferite nantu à e gengive, per esempiu. Ancu s'ellu hè più frequente in zitelli è zitelli di menu di 1 annu, per via di l'immaturità di u sistema immunitariu, stu tippu di prublema pò apparisce ancu in l'adulti, soprattuttu per situazione chì diminuiscenu l'immunità, cum'è in u casu di i pazienti sottumessi à chimioterapia o cù u SIDA.
U miconazolu, cum'è a nistatina, sò sostanze antifungali è, dunque, aduprati currettamente aiutanu à eliminà rapidamente i funghi in eccessu, ripristinendu l'equilibriu in bocca è aiutendu à alleviare i sintomi di tordu.
Cumu applicà u gel in modu currettu
Prima di applicà u gelu hè cunsigliatu di pulì accuratamente tutte e superfici di a bocca di u zitellu, lavandosi i denti è a lingua cù movimenti delicati o cù un pennellu di setole soffice.
In u casu di i zitelli, chì ùn anu micca denti, duvete pulisce e gengive, l'internu di e guance è a lingua cù un pannolinu di cuttone o una gasa umida, per esempiu.
U gelu deve esse applicatu direttamente à e lesioni di a bocca è di a lingua cù una garza pulita avvolta intornu à l'indice, circa 4 volte à ghjornu.
Stu gelu ùn deve micca esse inghjuttitu immediatamente dopu l'applicazione, è deve esse tenutu in bocca per pochi minuti in modo chì a sostanza abbia u tempu d'agisce. Tuttavia, se inghjuttitu, ciò chì accade assai spessu in u zitellu, ùn ci hè micca prublema, chì ùn hè micca una sostanza tossica.
Quantu tempu dura u trattamentu
Dopu à una settimana, u tordulu deve esse guaritu, se u trattamentu hè fattu bè, ma hè impurtante di continuà à aduprà u gel finu à 2 ghjorni dopu chì i sintomi spariscinu.
Avvanzi di u gel antifungali
U trattamentu cù u gel hè generalmente più veloce di l'usu di u medicamentu in forma di liquidu per risciacquà, postu chì hè applicatu direttamente nantu à e lesioni di a bocca è di a lingua, è hè più facilmente assorbitu.
Inoltre, u gelu hà un sapore più piacevule, essendu più faciule da aduprà per i zitelli è i zitelli.