U mo 4 Essenziali di Viaghju per a Colite Ulcerosa (UC)
Cuntenutu
Andà in vacanze pò esse l'esperienza più gratificante. Ch'ella sia in giru à i terreni storichi, camminendu per e strade di una famosa cità, o andendu in un'avventura à l'aria aperta, immerse in un'altra cultura hè un modu eccitante per amparà nantu à u mondu.
Benintesa, avè un gustu di una cultura diversa significa tastà a so cucina. Ma quandu avete a colite ulcerosa (UC), u pensamentu di manghjà fora in un ambiente scunnisciutu pò riempie di paura. L'ansietà pò esse cusì intensa chì puderete dubità di a vostra capacità di viaghjà inseme.
Viaghjà pò presentà più di una sfida per voi, ma hè pussibule. Finu chì cunniscite l'articuli chì avete bisognu à imballà, stà nantu à u vostru trattamentu, è evità i scatenatori cum'è di solitu, puderete gode di e vacanze quant'è qualchissia chì ùn campi micca cù una malattia cronica.
I seguenti quattru elementi sò i mo elementi essenziali di viaghju.
1. Snacks
À quale ùn li piace micca a merendella? Masticà spuntini tutta a ghjurnata invece di manghjà grandi pasti hè un ottimu modu per suddisfà a fame è impedisce di fà troppu viaghji in bagnu.
I grandi pasti ponu mette in furia u vostru sistema digestivu per via di i numerosi ingredienti è di dimensioni di a parte. E merendelle sò tipicamente più leggere è più faciule in u stomacu.
A mo merenda per viaghjà hè a banana. Mi piace ancu imballà carne è panini cracker chì preparu in casa è patatine fritte. Benintesa, ci vole à idratà ancu voi! L'acqua hè a vostra megliu scumessa quandu viaghjate. Mi piace ancu purtà qualchì Gatorade cun mè.
2. Medicazione
Sè avete da esse luntanu da casa per più di 24 ore, imballate sempre u vostru medicamentu. Vi cunsigliu di uttene un urganizatore di pillule settimanale è di mette ciò chì averete bisognu quì. Pò piglià qualchì tempu in più per preparassi, ma vale a pena. Hè un modu sicuru per almacenà a quantità chì avete bisognu.
U medicamentu chì pigliu deve esse refrigeratu. S'ellu hè u casu ancu per voi, assicuratevi di imballallu in una scatula di pranzu isolata. A seconda di quantu hè a vostra scatula di pranzu, ci pò ancu esse abbastanza spaziu per magazzinà i vostri spuntini.
Qualunque fate, assicuratevi di imballà tutte e vostre medicazione in un locu. Questu vi impedirà di misplassallu o avè da circallu. Ùn vulete micca avè da passà u tempu à scumbatte per a vostra medicazione quandu puderete esse fora à esplorà.
3. Identificazione
Quandu viaghju, mi piace purtà una sorta di verificazione chì aghju UC cun mè in ogni momentu. In particulare, aghju una carta chì nomina a mo malattia è elenca tutti i medicamenti à i quali possu esse allergicu.
Inoltre, chiunque campi cù UC hè capace d'ottene una Carta di Richiesta di Bagni. Avè a carta vi permette di aduprà un bagnu ancu s'ellu ùn hè micca per l'usu di i clienti. Per esempiu, puderete pudè aduprà i bagni di l'impiegati in ogni stabilimentu chì ùn hà micca un bagnu publicu. Questu hè probabilmente una di e cose più utili per quandu sperimentate un brusgiu improvvisu.
4. Cambiu di vestiti
Quandu site in viaghju, duvete imballà un cambiamentu di vestiti è alcuni articuli sanitari solu in casu di emergenza. U mo mottu hè: "Aspettate u megliu, ma preparatevi per u peghju".
Probabilmente ùn averete micca bisognu di purtà un top diversu, ma pruvate à salvà un pocu di stanza in a vostra borsa per un cambiamentu di biancheria intima è di fondu. Ùn vulete micca avè da finisce a vostra ghjurnata prestu per andà in casa è cambià. È ùn vulete di sicuru chì u restu di u mondu sappia ciò chì hè accadutu in bagnu.
Purtà si
Solu perchè campate cù una cundizione cronica ùn significa micca chì ùn puderete micca gode di i benefici di viaghjà. Ognunu si merita di piglià vacanze ogni tantu. Puderete avè bisognu di imballà un saccu più grande è di mette ricordi per piglià u vostru medicamentu, ma ùn avete micca da lascià à UC impedisce di vede u mondu.
Nyannah Jeffries hè stata diagnosticata di colite ulcerosa quandu avia 20 anni. Avà hà 21 anni. Ancu se u so diagnosticu hè statu un colpu, Nyannah ùn hà mai persu a speranza o u sensu di sè. Attraversu a ricerca è parlendu cù i duttori, hà trovu modi per affruntà a so malattia è ùn la face piglià a so vita. Spartendu a so storia per mezu di e rete suciale, Nyannah hè capace di cunnettassi cù l'altri è incuraghjeli à piglià u postu di u cunduttore in u so viaghju per guarì. U so mottu hè: «Mai lasciate chì a malatia vi cuntrullessi. Tu cuntrolli a malatia! "