Autore: Louise Ward
Data Di Creazione: 10 Febbraiu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 1 Lugliu 2024
Anonim
U latte interu hè megliu cà u latte magru è grassu? - Nourrisson
U latte interu hè megliu cà u latte magru è grassu? - Nourrisson

Cuntenutu

U latte hè una di e bevande più nutritive di u pianeta.

Hè per quessa chì hè una basa in i pranzi di scola è hè una bevanda pupulare per e persone di tutte l'età.

Dapoi decennii, e linee guida nutrizionali anu cunsigliatu solu prudutti lattichi à bassu grassu per tutti quelli chì anu più di dui anni ().

Tuttavia, in l'ultimi anni, i scienziati anu messu in discussione sta raccomandazione.

Studii recenti suggerenu chì u skim puderia micca sempre esse l'opzione più sana quandu si tratta di latte.

Diversi Tipi di Latte: Tuttu, Pocu grassu è Scimatu

Ci hè parechji tippi di latte dispunibuli in a navata casgili di a maiò parte di i buttreghi.

Differenu principalmente in u so cuntenutu grassu. U latte interu hè qualchì volta chjamatu "latte regulare" perchè a quantità di grassu in ellu ùn hè micca stata alterata. U latte scremiu è u 1% sò prudutti eliminendu u grassu da u latte interu.

U cuntenutu grassu hè misuratu in percentuale di u liquidu tutale, in pesu.

Eccu u cuntenutu grassu di e varietà pupulari di latte:

  • Latte interu: 3,25% grassu di latte
  • Latte grassu: 1% grassu di latte
  • Skim: Meno di 0,5% di grassu di latte

Questa tavula riassume i nutrienti in una tazza (237 ml) di parechje varietà di latte:


Latte scrematuLatte Pocu grassuLatte interu
Calorie83102146
Carbs12,5 g12,7 g12,8 g
Proteina8,3 g8,2 g7,9 g
Grassa0,2 g2,4 g7,9 g
Fat Saturatu0,1 g1,5 g4,6 g
Omega-32,5 mg9,8 mg183 mg
Calci306 mg290 mg276 mg
Vitamina D100 IU127 IU97,6 IU

Perchè u grassu hà più calorie in pesu chè qualsiasi altru nutriente, u latte cun un cuntenutu più altu di grassu hà più calorie (2, 3, 4).

A vitamina D hè un altru nutriente chì pò differisce secondu u cuntenutu grassu. Hè una vitamina liposolubile, dunque in u latte hè presente naturalmente solu in u grassu. Tuttavia, a maiò parte di i pruduttori di latte aghjunghjenu vitamina D à u latte, dunque ogni tippu hà un cuntenutu simile di vitamina D.


Cum'è averete rimarcatu, una di e differenze nutrizionali più significative trà e varietà di latte hè u so cuntenutu in omega-3.

L'acidi grassi Omega-3 sò stati ligati à parechji benefici per a salute, cumprese una salute di u core è di u cervellu migliorata è un risicu inferiore di cancru. Più una tazza di latte hà in grassu, più u so cuntenutu in omega-3 hè altu (,).

Inoltre, studii anu dimustratu chì u latte integrale biologicu cuntene una quantità ancu più alta di omega-3 chì u latte integrale regulare ().

Linea di fondu:

A differenza maiò trà i tippi di latte dispunibili hè u so cuntenutu grassu. U latte sanu cuntene più grassu è calurie cà u latte scrematu.

Perchè u latte interu hè qualchì volta cunsideratu malsanu?

Dapoi anni, e linee guida nutrizionali anu urdinatu à e persone di evità u latte interu, principalmente per via di u so cuntenutu di grassu satu.

I cunsiglii nutrizionali principali cunsiglianu di limità i grassi saturati per via di a so supposta cunnessione à e malatie cardiache.

Alcuni studii anu dimustratu chì i grassi saturati elevanu i livelli di colesterolu, è i ricercatori sappenu chì i livelli alti di colesterolu sò associati à un risicu aumentatu di malatie cardiache (8).


Basatu annantu à sta infurmazione, l'esperti anu presuppostu chì u grassu satu deve aumentà u risicu di malatie cardiache. Tuttavia, ùn ci era micca evidenze sperimentali per pruvà chì questu era veru (8).

In l'anni 70, a pulitica publica hè stata aduttata basendu annantu à sta cunnessione assunta trà grassu satuatu è malatie cardiache. Di conseguenza, e linee guida ufficiali anu urdinatu à e persone di riduce a so assunzione di grassu saturatu.

Una tazza (237 ml) di latte integrale cuntene 4,6 grammi di grassu satu, vale à dì circa u 20% di a quantità cutidiana raccomandata da e Linee Guida Dietetiche 2015 per l'Americani ().

Per questa ragione, e linee guida raccomandanu di cunsumà solu latte magru o grassu (2).

In l'ultimi anni, sta raccomandazione hè stata rimessa in causa. Ci hè avà assai dati sperimentali per indicà chì manghjà i grassi saturati ùn causa micca malatie cardiache (8).

Linea di fondu:

In u passatu, u latte sanu era cunsideratu malsanu per u so cuntenutu di grassu satuatu, ma ricerche recenti ùn sustenenu micca sta raccomandazione.

Avete veramente bisognu di teme u grassu saturatu?

Ci hè assai poca evidenza scientifica chì suggerisce chì duvete evità i grassi saturati in a vostra dieta (, 10).

In fatti, una rivista di 21 studii hà cunclusu chì ùn ci hè micca evidenza significativa chì u grassu satu aumenta u risicu di malatie cardiache ().

L'antica ipotesi hè chì i grassi saturati aumentanu i livelli di colesterolu è i livelli alti di colesterolu aumentanu u risicu di malatie cardiache.

Tuttavia, a relazione trà u grassu satuatu è u colesterolu hè più cumplicata di quessa.

U grassu saturatu face cresce i livelli di sangue di lipoproteine ​​à bassa densità (LDL) di colesterolu, chì hè cunnisciutu cum'è colesterolu "cattivu".

Ma ciò chì hè spessu ignoratu hè chì u grassu satu aumenta ancu i livelli di colesterolu di lipoproteine ​​à alta densità (HDL), u colesterolu "bonu". HDL hà un effettu prutettore contra e malatie cardiache (8, 12).

Inoltre, micca tutte e LDL sò periculose.

Ci sò sfarenti tippi di LDL è sò e particelle assai chjuche è dense di LDL chì anu l'effetti i più dannosi nantu à u core è l'arterie (13,, 15, 16, 17).

Curiosamente, u grassu satu cambia in realtà LDL da e piccule particelle dense à e particelle grandi è menu dannose (,).

Linea di fondu:

Ùn ci hè micca evidenza solida chì u grassu satu aumenta u risicu di malatie cardiache. U grassu satu aumenta LDL, ma micca u tippu più dannusu di LDL. Innalza ancu boni livelli HDL.

U latte interu potabile pò in realtà aiutavvi à gestisce u vostru pesu

Parechje persone evitanu di beie latte interu perchè piglianu chì u grassu è e calorie in più li faranu ingrassà.

Curiosamente, u cuntrariu hè probabilmente veru. Parechji studii anu dimustratu chì cunsumà prudutti latticini ricchi di grassu, cum'è u latte integrale, pò aiutà à prevene l'aumentu di pesu.

In una rivista, 11 studii nantu à 16 anu truvatu una associazione trà cunsumà latticini ricchi di grassu è un risicu più bassu di obesità ().

Un studiu assai largu hà nutatu chì e donne chì anu cunsumatu u più altu quantità di prudutti latticini ricchi di grassu eranu u menu prubabile di diventà sovrappesu cù u tempu ().

Un altru studiu di 1.782 omi hà trovu chì quelli chì avianu una alta assunzione di prudutti latticini ricchi di grassu avianu un risicu di 48% più bassu di sviluppà obesità addominale, paragunatu à l'omi chì avianu una ingesta media.

In u stessu studiu, l'omi chì avianu un ingaghjamentu bassu di prudutti lattichi ricchi di grassu avianu un risicu 53% più altu di obesità addominale ().

Questu hè significativu perchè l'obesità addominale, in cui u grassu si accumula intornu à a cintura, pò esse u peghju tippu di guadagnu di pesu.

I studii anu trovu chì avè grassu intornu à u vostru mezu aumenta in gran parte u risicu di more da malatie cardiache è da u cancheru (23, 24).

A relazione trà u latte è a gestione di u pesu hè stata un tema di ricerca per parechji anni è i risultati sò stati inconsistenti.

Tuttavia, a maiò parte di sti studii includenu tutti i tipi di prudutti latticini o si focalizanu nantu à i latticini à bassu grassu (,,).

In studii chì guardanu solu à i prudutti lattichi ricchi di grassu, cum'è u latte integrale, ci hè una cunnessione abbastanza consistente trà i lattichi ricchi di grassu è u pesu di u corpu più bassu.

Un studiu di quasi 20.000 donne hà trovu chì quelli chì cunsumanu più di una porzione di latte interu à u ghjornu eranu 15% menu propensi à guadagnà pesu annantu à un periodu di nove anni chè e donne chì ùn bevianu micca latte nè latte à pocu grassu ().

Linea di fondu:

E persone chì beie latte sanu tendenu à pisà menu. Ùn ci hè evidenza chì beie latte interu invece di scremà vi farà ingrassà.

U Latte sanu pò abbassà u risicu di malatie croniche

Non solu ùn ci hè evidenza scientifica chì prova chì u grassu satuatu in u latte sanu causa malatie cardiache, ma parechji studii anu dimustratu chì u latte integrale hè assuciatu à benefici per a salute.

Studii multiplici anu dimustratu chì u latte integrale hè assuciatu cù un risicu più bassu di sindrome metabolicu.

U sindrome metabolicu hè u nome datu à un gruppu di fattori di risicu, tra cui a resistenza à l'insulina, l'obesità addominale, bassi livelli di HDL è alti livelli di trigliceridi.

Quandu questi fattori di risicu sò prisenti inseme, u vostru risicu di diabete è di malatie cardiache hè altu ().

Un studiu di più di 1.800 persone hà trovu chì l'adulti cù u più altu assunzione di prudutti latticini ricchi di grassi avianu un risicu di 59% più bassu di sindrome metabolicu ch'è l'adulti cù u minimu assunzione ().

Un studiu di 2016 di guasi 10 000 adulti hà trovu chì i prudutti latticini ricchi di grassu sò assuciati à una diminuzione di marcatori di u sindrome metabolicu. U studiu ùn hà truvatu effetti benefichi assuciati à i latticini à bassu grassu ().

L'acidi grassi in u latte interu sò probabilmente rispunsevuli di i so benefici per a salute.

In un grande studiu, e persone cù a quantità più alta di acidi grassi derivati ​​da latti in i so flussi di sangue anu avutu un tassu di diabete 44% inferiore à quelli chì anu u più bassu quantità ().

U latte integrale pò avè altri benefizii notevuli cumprese una fertilità aumentata è un risicu più bassu di cancheru di colon. Tuttavia, l'evidenza ùn hè micca forte (, 34).

Linea di fondu:

U latte integrale di beie pò avè qualchì benefiziu per a salute, cumprese a diminuzione di u risicu di sindrome metabolicu.

U Vantaghju Principale di u Latte Scimatu hè u so Contu Caluricu Inferiore

Ci hè qualchì situazione induve u latte scrematu pò esse a megliu scelta per a vostra dieta.

Se seguite una dieta assai calurica, per esempiu, e 63 calorie in più chì averete da beie una tazza (237 ml) di latte interu invece di scremà puderebbenu esse più di ciò chì si pò permette.

U latte scrematu offre ancu u vantaghju di esse una fonte di proteine ​​relativamente bassa in calorie. Sia u latte sanu sia u latte scrematu cuntenenu circa 8 grammi di proteine ​​per cuppa.

Tuttavia, in u latte interu, a proteina face solu 22% di e calorie, invece chì face u 39% di e calorie in u latte scrematu.

U latte scrematu hè "densu in nutrienti", vale à dì chì furnisce una grande dosi di vitamine è minerali cun assai poche calorie.

In fattu, u latte scrematu hè una di e più ricche fonti alimentarie di calciu, chì furnisce circa 300 mg per tazza. Questu hè ancu più altu ch'è u cuntenutu di calciu di u latte sanu, chì hè 276 mg per cuppa.

Sì avete bisognu di aumentà a vostra assunzione di calciu ma ùn pudete micca permettesi assai calorie in più in a vostra dieta, u latte scrematu hè u modu per andà.

Linea di fondu:

U latte scrematu furnisce tutte e proteine ​​è u calciu chì face u latte interu, ma cun calorie significativamente menu.

Piglia Messaghju in Casa

A raccomandazione per evità u latte interu pò esse stata pupulare in u passatu, ma ùn hè sustenuta da a scienza.

Ci ponu esse certe circustanze induve u latte scrematu hè a megliu scelta, ma per a maiò parte di a ghjente, u latte integrale offre vantaghji nutrizionali chjaru nantu à u latte scrematu è pocu grassu.

Bevendu u latte integrale di modu regulare pò aiutà vi à gestisce u vostru pesu cù u tempu è à calà u risicu di a sindrome metabolica.

A Scelta Di L’Editore

7 Cunsiglii per Aiutà à Corregge un Lisp

7 Cunsiglii per Aiutà à Corregge un Lisp

Quandu i zitelli viluppanu abilità lingui tiche è lingui tiche pa ati i o anni più chjucu, ci vole à a pettà imperfezzioni. Tuttavia, alcune di funzioni di parlà ponu div...
Cumu a malatia di Parkinson affetta u corpu

Cumu a malatia di Parkinson affetta u corpu

A vita cun Parkin on hè fida, per dì u minimu. ta malattia prugre iva inizia pianu pianu, è perchè ùn ci hè attualmente alcuna cura, 'aggrava gradualmente cume pen at...