Autore: Monica Porter
Data Di Creazione: 21 Marzu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 27 Ghjugnu 2024
Anonim
L'Ultimu Guida per Viaghjà cun Ansietà: 5 Cunsiglii da sapè - Salute
L'Ultimu Guida per Viaghjà cun Ansietà: 5 Cunsiglii da sapè - Salute

Cuntenutu

Avè ansietà ùn significa micca chì duvete esse in casa.

Alzate a manu se odiate a parolla "vagabonda".

In u mondu guidatu da i media suciali d'oghje, hè guasgi impussibile d'andà più di 30 minuti senza esse soprasaturatu cù l'imaghjini di persone splendide in lochi splendidi chì facenu cose apparentemente bellissime.

È mentre chì pò esse grande per elli, pare chì ci sia un disprezzu cumpletu per e persone chì ùn vanu in ogni locu perchè anu ansietà.

Risulta chì i disordini d'ansietà sò a malattia mentale più cumuna in i Stati Uniti, affettendu 40 milioni di adulti (18,1 per centu di a pupulazione) ogni annu. I disordini d'ansietà sò assai curabili, ma menu di u 40 per centu di e persone cun ansietà ricevenu trattamentu.


Allora felicità à quelli di voi chì vivenu fora #thathashtaglife. Ma per una parte significativa di e persone, quella vita pare tristemente fora di portata grazia à l'ansietà.

A bona nutizia hè chì hè sanu pussibule esce è vede u mondu - iè, ancu quandu avete ansietà. Avemu avvicinatu à esperti chì anu datu i so suggerimenti è trucchi prufessiunali per viaghjà quandu avete ansietà.

1. Ricunnosce u trigger (s)

Cum'è per qualsiasi ansietà o paura, u primu passu per superallu, o per affruntassi, hè di ricunnosce da induve vene. Dite u so nome à voce alta è li cacciate u putere, nò? Cum'è qualsiasi paura, listessu hè veru per l'ansietà di viaghju.

Alcune ansietà sò scatenate da u scunnisciutu. "Ùn sapendu micca ciò chì accadrà o cumu anderanu e cose pò esse assai ansiosa", dice u duttore Ashley Hampton, psicologu è strategista di media licenziati. "Ricercà ciò chì hè di andà à l'aeroportu è passà per a sicurezza hè impurtante", ricumanda.

Viaghjà pò ancu pruvucà ansietà per via di una cattiva esperienza di viaghju prima. "Aghju avutu i clienti chì mi dicenu chì ùn li piace più à viaghjà perchè eranu chjappati è avà si sentenu cum'è periculosi", aghjusta Hampton.


Ella ricumanda chì invece di stà nantu à un unicu esempiu negativu, fucalizza nantu à tutti i numerosi casi chì eranu positivi. "Avemu parlatu ancu di strategie da implementà chì ponu aiutà à impedisce ch'elli sianu ripresi in tasca", dice Hampton. A volte accadenu cose male, aghjusta, è quelle cose ponu accadere à chiunque.

A paura di vulà stessu inghjenna ansietà? Per parechje persone, l'ansietà di viaghju vene da l'attu fisicu di esse in un aereo. Per questu, Hampton raccomanda una respirazione profonda è una cumbinazione di cuntà quandu l'aeroplanu parte è cullà in celu.

"Pruvu ancu à dorme, chì u tempu di dorme hè menu tempu per passà preoccupatu", dice Hampton. Se u volu hè à mezu ghjornu, e distrazzioni sò strumenti pusitivi chì ponu aiutà à riduce l'ansietà, cum'è leghje un libru o ascultà musica.

Scuprite i vostri trigger di ansietà hè un bonu modu per aiutà à anticipallu è, in fine, aiutavvi à passà da l'altra parte.

2. Travagliate cù a vostra ansietà, micca contru

Parlendu di distrazioni, queste ponu esse alcuni di i modi più efficaci per riempie questi momenti pieni d'ansietà mentre in transitu o in u viaghju stessu.


Prima, se viaghjà solu hè troppu, ùn ci hè nisuna ragione per ùn viaghjà cun un amicu per aiutà à sparte alcune di e responsabilità. In fatti, viaghjà cù un amicu puderia fà tutta l'esperienza francamente divertente.

"Spartite e vostre preoccupazioni, e vostre strategie di affruntamentu, è cumu si ponu supportà sè diventate ansiosi", dice George Livengood, assistente direttore naziunale di operazioni in Discovery Mood & Anxiety Program.

"Se viaghjate da soli, lasciate sapè à un amicu o membru di a famiglia chì puderete ghjunghje sin'à elli in difficultà, è incuragisce li nantu à i modi chì ponu furnisce un supportu per telefunu", dice.

Pò aiutà à accettà, aspettà, è abbraccià u fattu chì sarete ansiosi, ancu. Spessu pruvendu à spinghje i sentimenti d'ansietà pò peghju.

"Abbraccendu u fattu chì seranu ansiosi è preparanu per ciò chì serà, ponu riduce a probabilità di l'ansietà accadendu, o, almenu, riduce a gravità di i sintomi", dice Tiffany Mehling, clinica autorizata travagliadore suciale.

Per esempiu, esse preparatu cù u penseru "Seraghju ansiosu se ci hè turbulenza" è visualizà cumu risponderete - forse cun attenzione o tecniche di respirazione chì ponu rallentà a reazione psicologica - pò esse efficace.

Pò esse ancu simplice cum'è "Quandu aghju e farfalle, aghju da cumandà una ginger ale u più prestu pussibule".

3. Ritorna à u vostru corpu

Qualchissia cun ansietà pò dì chì l'ansietà ùn hè micca solu mentale.

Dr.Jamie Long, psicologu clinicu autorizatu, offre sette passi faciuli quandu prova à mitigà l'ansietà di viaghju curendu u vostru corpu:

  • A notte nanzu à i vostri viaghji, beie molta acqua è nutre u vostru corpu. L'ansietà pò diminuisce l'appetitu, ma u cervellu è u corpu anu bisognu di carburante per luttà contr'à l'ansietà.
  • Una volta attraversata a sicurezza, cumprate una buttiglia fredda d'acqua - è assicuratevi di beie. A nostra sete cresce quandu simu ansiosi. A buttiglia fredda d'acqua vi serà utile.
  • In a zona d'imbarcu, fate una meditazione guidata di 10 minuti, preferibilmente una destinata à l'ansietà di viaghju. Ci hè parechje applicazioni di meditazione chì pudete scaricà nantu à u vostru telefunu. A maiò parte di l'applicazioni anu meditazioni destinate à situazioni diverse.
  • Pochi minuti prima di imbarcà, andate à u bagnu o à un angulu privatu, è fate uni pochi di saltichjeri. Un eserciziu intensu, ancu per uni pochi di mumenti, pò calmà un corpu rinvivitu da l'emuzione.
  • Caminendu per a passerella, fate una respirazione à quattru passi. Respira per quattru seconde, mantene per quattru secondi, espirate per quattru secondi, è ripetite.
  • Mentre site in u vostru postu, date à i vostri penseri ansiosi un compitu in cumpetizione. Purtate qualcosa da leghje, avè qualcosa da guardà, o ancu dì l'alfabetu in daretu. Dà à u vostru cervellu un compitu focalizatu li impedisce di vestisce una prova di catastrofe.
  • Praticate compassionevule è incuraghjendu a parlata da sè. Dite à voi stessu: "Puderaghju fà questu. Sò in securità ".

Mentre viaghjate, hè ancu impurtante esse attenti à e scelte alimentarie. L'alimenti chì mettimu in u nostru corpu a nostra capacità di regulà i nostri umori, cumprendu a quantità di ansietà chì sentimu.

Siate prudenti di spike caffeina, zuccheru, o alcolu se vulete cercà di gestisce i vostri sintomi. È stà nutritu, soprattuttu se i vostri viaghji implicanu assai attività fisica.

4. Fate u vostru ritimu

Ùn ci hè manera "sbagliatu" di viaghjà. Sè site attivu nantu à e rete suciale, puderete esse purtatu à a cunclusione chì ci sò modi "giusti" è "sbagliati" per viaghjà, basatu annantu à i vostri pari chì sò semi-predicanti YOLO è micca "viaghjanu cum'è un turistu".

A verità hè, fintantu chì site rispettosu di i lochi chì visitate, ùn ci hè assolutamente nisun modu sbagliatu per viaghjà. Dunque, stabilite u vostru ritimu à ciò chì si sente cunfortu. Ùn fate micca male.

"Mi piace à ricumandà à i clienti di passà qualchì tempu tranquillu in transizione per esse in un novu spaziu una volta ch'elli ghjunghjenu à a so destinazione", dice Stephanie Korpal, terapeuta di salute mentale cù una pratica privata. "Pò esse criticu di rallentà è di lascià u nostru eu emotivu ritruvà si à u nostru eu fisicu".

Ella ricumanda uni pochi di minuti di respirazione prufonda o di medità una volta ghjuntu in u vostru alloghju.

Pò ancu esse utile per esse cuscenti di u ritmu mentre viaghjate. Pò esse faciule da esse pigliatu in l'idea di imballà ogni minutu cù attività è visite turistiche.

"Se soffre d'ansietà, stu ritimu pò in realtà impedisce di piglià l'imperienze", dice Korpal. "Assicuratevi, invece, di incorpore i tempi morti, rilassatevi in ​​u vostru locu di alloghju, o forse di leghje in una caffetteria per ùn esse micca fisiologicamente sovrastimulati".

5. Ùn cunfundite micca l'ansietà cù l'eccitazione

In ultimamente, qualchì ansietà hè normale. Tutti avemu bisognu di ansietà per funziunà. E spessu, l'ansietà è l'eccitazione ponu avè signali simili.

Tramindui aumentanu a frequenza cardiaca è a respirazione, per esempiu. "Ùn lasciate micca ingannà a vostra mente per pensà chì duvete esse ansiosi perchè a vostra frequenza cardiaca hè aumentata", dice Livengood. Ùn ci hè bisognu di psicchiatesi!

L'eccitazione, dopu tuttu, pò esse ciò chì rende a pena di viaghjà. Face parte di u divertimentu è parte di u mutivu chì vulete viaghjà in primu locu! Ùn perde micca vista di què.

È ricordate, l'ansietà ùn significa micca chì site rassignatu à esse in casa.

Cù qualchì pensamentu creativu è preparazione - è, se necessariu, un pocu di supportu prufessiunale - pudete amparà u megliu per viaghjà à i vostri termini.

Meagan Drillinger hè un scrittore di viaghju è di benessere. U so focus hè di sfruttà u megliu di i viaghji sperimentali mantenendu un stile di vita sanu. U so scrittu hè apparsu in Thrillist, Men's Health, Travel Weekly, è Time Out New York, frà altri. Visita u so blog o Instagram.

Populari Nantu À U Portale

Agopuntura per Neuropatia

Agopuntura per Neuropatia

L'agopuntura hè una cumpunente di a medicina tradiziunale chine a. Durante l'agopuntura, aghi minu coli ò in eriti in a pelle in vari punti di pre ione in u corpu. icondu a tradizion...
Parentesi linguali: U Uversu è u Svantaghju di e Parentesi annantu à u Latu Back

Parentesi linguali: U Uversu è u Svantaghju di e Parentesi annantu à u Latu Back

A brama di un urri u anu è bellu motiva attualmente circa 4 milioni di per one in Canada è in i tati Uniti à rialzà i denti cù parente i ortodontiche. Per parechji, però,...