Viaghjendu cù u Diabete: Cosa ci hè sempre in u vostru saccu à manu?
Sì viaghjate per piacè o andate in un viaghju d'affari, l'ultima cosa chì vulete hè di stà bluccatu senza i vostri forniture di diabete. Ma preparassi per u scunnisciutu ùn hè micca faciule. Alcuni di i migliori bloggers di diabete di u web anu amparatu à gestisce praticamente ogni situazione di viaghju in aereo. Leghjite per vede ciò chì imballanu sempre, facenu, è ancu compranu prima di imbarcà in volu.
Ùn verificemu NISUNA di e nostre cose di diabete ... Sò chì questu ùn pò micca esse pussibule se avete più di una persona cun diabete in a vostra famiglia. U mo suggerimentu seria di imballà u più pussibule in un saccu à manu, è po forse mette i vostri figuranti in un saccu cuntrollatu per "per casu".
Hallie Addington, blogger di The Princess and the Pump è mamma di un zitellu di diabete di tip 1
Cunsigliu: In l'aeroporti, pensate à imballà solu picculi stuzzichini è acquistà suchju è stuzzichini più grandi una volta passati a sicurezza.
Quandu si vola cù una pompa à insulina, duverebbe sempre disconnettelu durante u decollo è l'atterraggio. Questa ùn hè micca una raccomandazione FAA di i Stati Uniti. Ùn si tratta micca di spegne i vostri dispositivi elettronichi. E questu ùn hè certamente micca perchè a vostra gestione di u diabete rende Miss Manners scomoda in volu. Hè fisica.
Melissa Lee, blogger in A Sweet Life è vive cù u diabete di tip 1
E ricerche anu dimustratu chì i cambiamenti d'altitudine ponu fà chì e pompe d'insulina liberanu involuntariamente l'insulina.
Mi preparu per l'imprevisu. Sò armatu finu à i denti cun insulina, metri, è strisce test. Possu caccià suminature di diabete in più da a mo vittura, pacchettu di sistema di idratazione CamelBak, kit di cambià di pneumatici per bicicletta, cassettu d'uffiziu, valisgia di u maritu, giacche d'inguernu, frigorifero di mammone, è ancu di più.
Markee McCallum, blogger di DiabetesSisters è vive cun diabetes di tip 1
Viaghjendu intornu à u mondu dapoi guasi 9 mesi, aghju avutu a furtuna chì ùn aghju micca veramente scontru alcunu prublema maiò nè cù a mo salute diabetica, sia cù e pruviste. Quandu mi preparava à parte, aghju decisu chì a megliu opzione per mè era di piglià cun mè tutte e pruviste chì averaghju bisognu. Cusì aghju imballatu 700 aghi di penna, 30 flaconcini d'insulina, strisce di prova, penne di riserva, è altri pezzi, aghju messu tuttu in u mo zainu, è aghju continuatu a mo strada.
Carly Newman, blogger di The Wanderlust Days è vive cù u diabete di tip 1
Cunsigliu: Pudete vulete piglià ricette scritte extra da u vostru duttore quandu viaghjate.
Hè troppu faciule per esse disidratatu mentre viaghjate, chì dà risultati in un elevatu numeru di glucosiu, seguitatu da una peghju disidratazione. Pigliate ogni occasione per idratatevi in aria è in terra, ancu se e visite di bagnu ponu esse scumudhe.
Shelby Kinnaird, blogger di Diabetic Foodie è vive cun diabete di tip 2
Cunsigliu: Per assicurassi di stà idratatu, porta una buttiglia d'acqua viota è riempila una volta passata a sicurezza.