Tumore stromale gastrointestinale
Cuntenutu
U tumore stromale gastrointestinale (GIST) hè un raru cancru malignu chì apparisce nurmalmente in u stomacu è in a parte iniziale di l'intestinu, ma pò cumparisce ancu in altre parti di u sistema digestivu, cum'è l'esofago, u grossu intestinu o l'anu, per esempiu .
Generalmente, u tumore stromale gastrointestinale hè più frequente in anziani è adulti di più di 40 anni, soprattuttu quandu ci hè una storia familiare di a malattia o chì u paziente soffre di neurofibromatosi.
U tumore stromale gastrointestinale (GIST), ben chì malignu, si sviluppa pianu è, dunque, ci sò grandi possibilità di curà quandu hè diagnosticatu in a fase iniziale, è u trattamentu pò esse fattu cù l'usu di droghe o chirurgia.
Sintomi di tumore stromale gastrointestinale
I sintomi di tumore stromale gastrointestinale ponu include:
- Dolore addominale o disconfort;
- Stanchezza eccessiva è nausea;
- Febbra sopra i 38 ° C è friddetti, soprattuttu di notte;
- Perda di pesu, senza causa apparente;
- Vumite cù sangue;
- Sgabelli scuri o sanguinosi;
Tuttavia, in a maggior parte di i casi, u tumore stromale gastrointestinale ùn hà sintomi, è u prublema hè spessu scupertu quandu u paziente hà anemia è sottumette ultrasuoni o esami di endoscopia per identificà pussibili sanguinamenti addominali.
Trattamentu per tumore stromale gastrointestinale
U trattamentu per u tumore stromale gastrointestinale deve esse indicatu da un gastroenterologu, ma di solitu si face cù chirurgia per rimuovere a parte affettata di u sistema digestivu, eliminendu o riducendu u tumore.
Durante a cirurgia, se hè necessariu di rimuovere una grande parte di l'intestinu, u chirurgu pò avè da creà un foru permanente in u ventre per chì u sgabellu scappi, accumulendu in un saccu attaccatu à u ventre.
Tuttavia, in certi casi, u tumore pò esse assai chjucu o esse in un locu difficiule da operà è, dunque, u duttore pò indicà solu l'usu quotidianu di medicinali, cum'è Imatinib o Sunitinib, chì ritardanu a crescita di u tumore, evitendu i sintomi. sintomi.