Autore: Bobbie Johnson
Data Di Creazione: 8 Aprile 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Maghju 2024
Anonim
Trasformate i Restauri di Thanksgiving in Trattamenti di Bellezza - Vita Di Vita
Trasformate i Restauri di Thanksgiving in Trattamenti di Bellezza - Vita Di Vita

Cuntenutu

Ancu s'è a vostra tavola di cena di Turkey Day hà u putere di aghjunghje una libbra (o duie) à a vostra figura, hà ancu u putere di rinfurzà a vostra pelle, addolcisce i vostri capelli è strince i pori.

Dì chì?

Hè vera: Molti ingredienti cumuni di Thanksgiving - è ancu alcune ricette cumplete - ponu duppià cum'è trattamenti di bellezza DIY. Allora quist'annu quandu dite di no à seconde, risparmierete calori è averete più rimanenti per trasfurmà in maschere naturali, scrubs è bagni calmante. Sbattite ste ricette per una pelle liscia è luminosa è capelli morbidi è lucenti.

Maschera esfoliante di sidru di mele

Cette boisson de base d'automne illumine la peau en régulant son pH. "Un pH più altu, o più basicu, diminuisce a capacità di a pelle di prutege si", dice Jasmina Aganovic, fundatrice è CEO di a linea di cura di a pelle Bona Clara. "U sidru di mela regula u pH di a pelle, in più hà una quantità elevata di alfa-idrossi acidi chì manghjanu a pelle morta è opaca". L'avena in a so mascara anu purificatori naturali chjamati saponine chì aiutanu à caccià a terra, l'oliu è l'altri accumuli, mentre chì l'enzimi è a vitamina C in u zuccaru di limonu frescu uniforma u tonu di a pelle è u zuccaru marrone esfolia.


Ingredienti:

3/4 cucchiaina di sidru di mela

3 cucchiaini d'avena macinata

3/4 cucchiara di sucu di limonu frescu

1 1/2 cucchiaini di zuccheru brunu grossu

Indicazioni: Unisce sidru è avena in una tazza per formar una pasta liscia. Aghjunghjite u zuccaru di limonu è u zuccheru è mischjà per combine bè. Applica nantu à a pelle pulita è lasciate riposà per 5 à 10 minuti per permette à l'ingredienti di travaglià luntanu à i capi superiori di a pelle. Poi frotte in muvimenti circulari per prumove a circulazione è aiutà à esfolià e cellule di a pelle sorda. Risciacquate cù acqua calda è asciugate.

Maschera di Purè di Patate

Surpresa! I tattoni bianchi ponu avè un poviru ripertoriu quandu si tratta di a so pusizione nutrizionale, ma sò una putenza putente quandu sò applicati à a vostra tazza. "E patate sò cunnisciute per sbarazzarsi di l'acne, diminuite e rughe, sbucciate l'ochji, riducendu l'aspettu di i cerchi scuri, è stende u tonu di a pelle", dice Cara Hart, direttore di spa in Corbu Spa & Salon in Cambridge, MA.

Ingredienti:


Purè di patate (Va bè s'elli cuntenenu burru, latticini o cundimi)

Indicazioni: Stendi uniforme e patate nantu à a pelle pulita è umida è lasciate agisce per 15 minuti. Risciacquate cù acqua calda è seguitate cù una crema idratante di a vostra scelta.

Maschera rassodante ai germogli di Bruxelles

Infine un bonu usu per u veggie chì avete odiatu cum'è un zitellu (è pò ancu arrugà u vostru nasu): Questi mini-cabbages sò grandi per una faccia tesa. "I cavuli di Bruxelles cuntenenu vitamina C, chì hà un effettu rinfurzante, è i bianchi d'ova ponu stringhje è minimizà l'aspettu di i pori", dice Tyson Kim Cox, maestru esteticista di Nival Salon and Spa in Washington, D.C.

Ingredienti:

1 cavulu di Bruxelles, cottu

2 bianchi d'ova

Indicazioni: Ingredienti purè in una schiuma schiumosa in un processatore alimentariu. Applica liberamente à una faccia pulita è lasciate nantu à a pelle per almenu 10 minuti prima di risciacquà cù acqua calda.

Masque exfoliante à la cranberry et à la patate douce

U vostru nipote pò pensà chì mischjà sti dui lati culuriti inseme hè solu un modu faciule per sguassate a so surella, ma i dui ponu ancu dà una pelle luminosa. I patate dolci aranciu brillanti sò ricchi di vitamina A, chì ghjoca un rolu chjave in u mantenimentu di u funziunamentu sanu di a pelle è u sustegnu di u collagene è l'elastina, dice Aganovic. Ella ricumanda di cumminà cù u meli - "Hè capacità curative è regenerative è hè un humectant, vale à dì chì aiuta à purtà l'umidità à a pelle è mantene l'idratazione naturale", dice - è i mirtilli per a vitamina C, chì "impedisce chì i radicali liberi dannu u collagene". è elastina è illumina a pelle ".


Ingredienti:

1/2 tazza di patata dolce al vapore o bollita (o 2 carote grandi)

3 cucchiai di mele

2 cucchiai di mirtilli freschi

1 cucchiaia di zuccheru brunu grossu

Indicazioni: In una ciotola, mash patate dolce è u meli cù una furchetta. Aghjunghjite cranberries è zuccheru è travagliate in mischju finu à chì sia liscia. Applica nantu à a pelle purificata è lasciate riposà per 5 à 10 minuti per chì l'ingredienti travaglianu luntanu i strati superiori di a pelle. Poi strofinate in movimenti circulari per prumove a circulazione è aiutanu à esfoliate e cellule di a pelle opaca. Risciacquate cù acqua calda è asciugate.

Succulente Butternut Squash Heel

L'alimentu è i pedi nudi ùn parenu micca una bona combo, ma a zucca d'invernu pò aiutà à allevà a pelle secca è crackata. "A vitamina E di a zucca butternut prutege è ripara a to pelle", dice Louisa Graves, autore di Secreti di Bellezza di Hollywood: Rimedi à u Rescue. U mischia cù oliu idratante è latte, chì cuntene àcitu latticu per esfolià.

Ingredienti:

1 grande zucca butternut cotta è macinata

3 tazze di latte pienu di grassu

2 tazzi di carthamu o oliu vegetale

Indicazioni: Unisce tuttu è trasferite in un seccu abbastanza grande per accoglie i dui pedi. Immergete i pedi puliti per 30 minuti. Risciacquate cù acqua tiepida è mette calzette è pantofule per cuntene i benefici idratanti di a macerata.

Scrub per u corpu à a zucca

U dessert aiuta veramente u vostru corpu à vede u so megliu! "A zucca hè cunnisciuta per esse una fonte di più di 100 vitamine è nutrienti benefiziali, cumpresi l'acidi alfa è beta-idrossi, chì sò stati dimustrati per prumove a pelle più liscia è d'aspettu più ghjovanu aumentendu u ritmu di rinnovu cellulare", dice Golee Kheshti , esteticista in Ona Spa in Los Angeles.

Ingredienti:

1 parte di purea di zucca (Va bè d'utilizà ripieno di torta, chì u zuccheru esfolierà è qualsiasi latticaghju ùn ferà micca a vostra pelle)

1 parte d'oliu d'oliva vergine extra

2 parte di zuccaru

Indicazioni: Imbulighjate tutti l'ingredienti è applicà à a pelle secca in movimenti di circulazione nantu à tuttu u corpu, poi sciacquate in una doccia calda.

Champagne Soak

Prima di versà u restu di quella buttiglia sbucata in u drenu per paura ch'ella sia solu piatta, versà in a vostra vasca. "U diossidu di carbonu in u champagne stringe è restringe i pori", dice Kristin Fraser Cotte, CEO è fundatore di a Grapeseed Company. E mentre chì u sal di Epsom detoxifica a vostra pelle in acqua chjara, e bolle in bubbly intensificanu u prucessu, aghjusta.

Ingredienti:

1/2 tazza di sale Epsom

1 tazza di latte in polvere

1 tazza di champagne

1 cucharadita di meli

Indicazioni: Imbulighjate u salinu è u latte in polvere in una ciotola, dopu aghjunghje champagne. Scaldate u mele in u microonde per 30 secondi è aghjunghje à u mischju. Pour in acqua di bagnu currendu è, quandu a bagnera hè piena, immergete per u tempu chì vulete.

Condizionatore di Capelli di Patata Dolce

L'ingredienti quì puderebbenu esse a fabbricazione di merendella sana, ma invece di manghjà, Graves dice di mette lu nantu à i vostri capelli. "E patate dolce, u mele è u yogurt idratanu tutti è impediscenu i capelli volati", dice ella, "è u yogurt elimina ancu l'accumulazione di prudutti".

Ingredienti:

1/2 patate dolce grande pianura, cottu è purè

3 cucchiai di mele

1/4 tazza di yogurt simplice (ogni percentuale di grassu travaglia)

Indicazioni: Unisce tuttu è applica à i capelli umidi. Metti un cappucciu di doccia in plastica è aspetta 20 minuti prima di risciacquà cù acqua tiepida.

Rivista per

Publicità

Posti Populari

7 Olii Essenziali cù Prestazioni Serii per a Salute

7 Olii Essenziali cù Prestazioni Serii per a Salute

À u valore nominale, l'aromaterapia pò embra un pocu furcina. Ma ùn i pò nigà a cienza: tudiu dopu tudiu mo tra chì i prufumi anu benefici veri per u cervellu è ...
Manghjate alcune fragole, salvate u to stomacu?

Manghjate alcune fragole, salvate u to stomacu?

E fragole ùn ò micca in tagione avà, ma ci hè una bona raghjone per manghjà ta bacca tuttu l'annu, oprattuttu 'ellu i beie alcolu o ò propen i à l'ulceri...