U Ballet m'hà aiutatu à Riattaccà mi cù u mo Corpu Dopu à esse statu stupratu-Avà aghju aiutatu l'altri à fà listessu
Cuntenutu
Spiegà ciò chì significa ballu per mè hè dura perchè ùn sò micca sicuru chì si possa mette in parole. Sò ballerinu dapoi guasi 28 anni. Hè principiatu cum'è un sboccu creativu chì mi hà datu a furtuna di esse u mo migliore io. Oghje, hè assai più di questu. Ùn hè più solu un hobby, un travagliu, o una carriera. Hè una necessità. Serà a mo passione più grande finu à u ghjornu di a morte - è per spiegà perchè, aghju bisognu di vultà à u 29 d'ottobre di u 2012.
Ciò chì mi stacca u più hè quantu eru eccitatu. Eru in traccia di trasladassi in un novu appartamentu, era statu appena accettatu in una scola per compie u mo diploma in pedagogia, è avia da entre per una audizione incredibile per un video musicale. Tutte queste cose stupenti stavanu accadendu in a mo vita. Dopu tuttu s'hè piantatu quandu un stranieru m'hà attaccatu è viulatu in i boschi fora di u mo cumplessu d'appartamenti in Baltimora.
L'assaltu hè nebulosu postu ch'e aghju statu culpitu in u capu è era appena cuscente mentre era accadutu. Ma era abbastanza coherente per sapè chì era statu battutu, arrubatu, è urinatu è sputatu durante a violazione. Quandu sò ghjuntu, i mo pantaloni eranu attaccati à mè da una perna, u mo corpu era cupertu di graffi è graffi, è ci era fangu in i mo capelli. Ma dopu avè capitu ciò chì era accadutu, o megliu ciò chì hè statu fattu à eiu, u primu sintimu ch'e aghju avutu era quellu di imbarazzamentu è di vergogna - è hè qualcosa chì aghju purtatu cun mè per un bellu pezzu.
Aghju riferitu u stupru à a pulizza di Baltimora, aghju compiu un kit di stupru, è aghju sottumessu tuttu ciò chì avia nantu à mè in prova. Ma l'inchiesta stessa era una grossa mala manipulazione di a ghjustizia. Aghju pruvatu di u mo megliu per esse di mente sana in tuttu u prucessu, ma nunda ùn puderia avè preparatu per l'insensibilità chì aghju ricevutu. Ancu dopu avè cuntatu u calvariu più volte, l'infurzatori di a lege ùn anu pussutu decide s'ellu andavanu avanti cù l'inchiesta cum'è un violu o un furtu - è eventualmente hà rinunciatu à perseguillu interamente.
Sò passati cinque anni da quellu ghjornu. È in cima sempre ùn sapendu chì m'hà violatu, ùn sò mancu se u mo kit di stupru hè statu ancu testatu. À quellu tempu, aghju avutu l'impressione di esse trattatu cum'è una burla. Mi sentu cum'è ch'e mi ridussi è micca pigliatu in seriu. U tonu generale chì aghju ricevutu era "Perchè tù lascia chì sta succeda? "
Propiu quandu pensu chì a mo vita ùn pudia più sfondassi, aghju amparatu chì u mo stupru avia purtatu à una gravidanza. Sapia chì vulia fà un abortu, ma u penseru di fà lu solu m'hà spaventatu. Planned Parenthood richiede chì portate qualcunu cun voi per piglià cura di voi dopu à a prucedura, ma nimu in a mo vita - famiglia o amici - si sò dispunibuli per mè.
Allora aghju marchjatu solu in PP, pienghjendu è supplicendu ch'elli mi lasciassinu passà cun ella. Cunnoscendu a mo situazione, m'hà assicuratu ch'elli anu da mantene u mo appuntamentu è eranu quì per mè ogni passu di a strada. M'anu ancu ottinutu un taxi è s'era assicuratu ch'e aghju ghjuntu in casa sana è sana. (Related: Cumu un Collapse Parenthood Pianificatu Puderia Impattu nantu à a Salute di a Donna)
Mentre stavu in u mo lettu quella notte, aghju capitu chì avia passatu unu di i ghjorni i più difficiuli di a mo vita fidendu à stranieri cumpleti per esse u mo sustegnu. Eru pienu di disgustu è mi sentia cum'è un pesu per tutti l'altri per via di qualcosa chì m'era statu fattu. Puderaghju più tardi capisce chì hè ciò chì hè a cultura di stupru.
In i ghjorni chì seguitanu, lasciu chì a mo imbarazza è a mo vergogna mi cunsuminu, cascendu in una depressione chì hà purtatu à beie, l'usu di droghe è a promiscuità. Ogni sopravviventi tratta u so traumu in modi diffirenti; in u mo casu, mi lasciava usà è cercava situazioni chì mettessinu fine à a mo miseria perchè ùn vulia più esse in stu mondu.
Ciò durò circa ottu mesi finu à quandu aghju finalmente arrivatu à un puntu induve sapiu chì avia bisognu di fà un cambiamentu. Aghju realizatu chì ùn avia micca u tempu di stà cun questu dolore in mè. Ùn aghju micca avutu u tempu di cuntà a mo storia ripetutamente finu chì qualcunu infine intesu eiu. Sapia chì avia bisognu di qualcosa chì m'aiuti à innamurà di novu di mè stessu - per passà sti sentimenti assenti chì aghju avutu versu u mo corpu. Hè cusì chì a danza hè tornata in a mo vita. Sapiu ch'e aghju avutu da vultà à ellu per ricuperà a mo fiducia è più importantemente, amparà à sentu sicuru di novu.
Allora sò vultatu in classa. Ùn aghju micca dettu à u mo istruttore o cumpagni di scola l'attaccu perchè vulia esse in un locu induve ùn eru più quellu zitella. Cum'è ballerina classica, sapia ancu chì, se andava à fà questu, aghju avutu da permette à u mo maestru di mette e mani nantu à mè per corregge a mo forma. In questi momenti avessi bisognu di dimenticà chì eru vittima è permessu à quella persona in u mo spaziu, chì hè esattamente ciò chì aghju fattu.
Pianu pianu, ma sicuramente, aghju cuminciatu à sente torna una cunnessione cù u mo corpu. Fighjendu u mo corpu in u spechju a maiò parte di i ghjorni, apprezzendu a mo forma è permettendu à qualcunu di manuvrà u mo corpu in modu cusì persunale hà cuminciatu à aiutami à ricunquistà a mo identità. Ma più importantissima, hà cuminciatu à aiutami à affruntà è à vene à l'accordu cù u mo assaltu, chì era una parte monumentale di u mo prugressu. (Assuciatu: Cumu Natazione Mi Aiutò à Ripiglià da Assaltu Sexuale)
Mi sò trovu à vulè aduprà u muvimentu cum'è un modu per aiutami à guarisce, ma ùn aghju pussutu truvà nunda fora chì fussi focu annantu à questu. Cum'è un sopravvivente di l'assaltu sessuale, avete avutu l'opzione di andà in una terapia di gruppu o privata, ma ùn ci era micca un intermediu. Ùn ci era micca un prugramma basatu nantu à l'attività chì vi portassi attraversu passi per insegnàvi à voi stessi à l'autocura, à l'amore di sè, o à e strategie nantu à cume ùn vi sentite micca cum'è un stranieru in a vostra propria pelle.
Hè cusì chì hè natu u Ballet After Dark. Hè statu creatu per cambià a faccia di a vergogna è aiutà quelli chì anu sopravvissutu à u traumu sessuale à travaglià attraversu a fisicità di a vita post-traumatica. Hè un spaziu sicuru chì hè facilmente accessibile per e donne di tutte e etnie, forme, dimensioni è sfondi, aiutendu à processà, ricustruisce è ricunquistà a so vita à ogni livellu di traumu.
Avà, tengu workshop mensili per i sopravviventi è offre una varietà di altre classi, cumprese l'istruzione privata, u cundizionamentu atleticu, a prevenzione di ferite è l'allungamentu di i musculi. Dapoi u lanciu di u prugramma, aghju avutu donne da Londra à Tanzania chì mi ghjunghjenu, dumandendu se pensu di visità o s'ellu ci hè qualchì prugramma simile fora da quì chì puderia raccomandà. Sfurtunatamente, ùn ci n'hè. Hè per quessa chì travagliu assai duru per creà una rete globale per i sopravvissuti aduprendu u ballò cum'è cumpunente per riunisce tutti inseme.
Ballet After Dark va al di là di una altra istituzione di ballu o di un locu induve andate per esse in forma è sana. Si tratta di sparghje u messagiu chì si pò vultà in cima - chì pudete avè una vita induve site forte, empowered, fiduciosu, curagiosu è sexy - è chì mentre pudete esse tutte queste cose, avete da fà u travagliu. Hè quì chì entremu. Per spinghjavi, ma ancu per fà quellu travagliu un pocu più faciule. (Connessu: Cumu u muvimentu #MeToo sparghje a cuscenza annantu à l'assaltu sessuale)
U più impurtante, vogliu chì e donne (è l'omi) sappianu chì ancu s'è aghju passatu a mo ricuperazione solu, ùn avete micca bisognu. Se ùn avete micca a famiglia è l'amichi chì vi sustenenu, sapete chì aghju è pudete ghjunghje à mè è sparte quant'è o pocu quantu avete bisognu. I sopravviventi anu bisognu di sapè chì anu alleati chì li difenderanu contr'à quelli chì credenu esse oggetti da aduprà - è per quessa Ballet After Dark hè quì.
Oghje, una in cinque donne seranu assaltatu sessualmente in un certu puntu di a so vita, è solu una in trè d'elli l'anu mai signalatu. Hè ora chì a ghjente capisca chì a prevenzione è a speranza di finisce a viulenza sessuale ci piglierà à tutti noi, travagliendu inseme in modi grandi è chjuchi, per creà una cultura di sicurezza.