Ursofalk per e malatie di u fegatu è di a cistifellea

Cuntenutu
Ursofalk hè un medicamentu indicatu per a dissoluzione di e pietre in a cistifellea o altre malatie di a cistifellea, trattamentu di cirrosi biliare primaria, trattamentu di povera digestione è cambiamenti qualitativi in bile, trà altri.
Questu rimediu hà in a so cumpusizione l'acidu ursodeossicholicu, chì hè una sustanza fisiologicamente prisente in a bile umana, ancu se in una quantità limitata. Stu acidu inibisce a sintesi di u colesterolu in u fegatu è stimula a sintesi di l'acidi biliari, ripristinendu l'equilibriu trà elli. Inoltre, cuntribuisce ancu à a solubilizazione di u colesterolu da a bile, impedendu a furmazione di calcoli biliari o favurendu a so dissoluzione.

Per chì ghjè
L'acidu ursodeossicholicu hè una medicina chì hè indicata per e malatie di u fegatu, a cistifellea è i canali biliari, in e seguenti situazioni:
- Calcoli biliari furmati da u colesterolu in certi pazienti;
- Sintomi di cirrhosi biliare primaria;
- Pietra residuale in u canali di a cistifellea o pietre nove furmate dopu a chirurgia di i canali biliari;
- Sintomi di cattiva digestione, cume u dolore addominale, l'ardori di stomacu è a pienezza, causate da malatie di a cistifellea;
- Cambiamenti in u funziunamentu di u cunduttu cisticu o di a cistifellea è di sindromi assuciati;
- Alti livelli di colesterolu o trigliceridi;
- Supportu di a terapia in a dissoluzione di i calcoli biliari da onde di scossa, furmate da u colesterolu in i pazienti cun colelitiasi;
- Cambiamenti qualitativi è quantitativi in bile.
Sapete cumu identificà i sintomi di i calcoli biliari.
Cumu piglià
A dosa Ursofalk deve esse determinata da u duttore.
Per un usu prolungatu, per prevene a furmazione di pietre, a dosa media hè di 5 à 10 mg / kg / ghjornu, a dosa media essendu, in a maiò parte di i casi, da 300 à 600 mg, per ghjornu, per almenu 4 à 6 mesi, è pò ghjunghje à 12 mesi o più. U trattamentu ùn deve esse più di dui anni.
In i sindromi dispeptici è a terapia di mantenimentu, e dosi di 300 mg per ghjornu sò generalmente sufficienti, divisi in 2 à 3 amministrazioni, tuttavia queste dosi ponu esse modificate da u duttore.
In i pazienti sottoposti à trattamentu per a dissoluzione di i calcoli biliari, hè impurtante verificà l'efficacità di l'acidu ursodeossicholicu, per mezu di esami colecistografici, ogni 6 mesi.
In a terapia aghjuntu di a dissoluzione di l'onda di scossa di i calcoli biliari, u trattamentu precedente cù l'acidu ursodeossicholicu aumenta i risultati di a terapia. E dosi di acidu ursodeossicholicu devenu esse adattate da u duttore, cù una media di 600 mg per ghjornu.
In cirrhosi biliare primaria, e dosi ponu variare da 10 à 16 mg / kg / ghjornu, secondu e fasi di a malattia. Hè cunsigliatu di monitorà i pazienti per mezu di test di funzionalità epatica è di misurazione di bilirubina.
A dosi cutidiana deve esse amministrata 2 o 3 volte, secondu a presentazione aduprata, dopu i pranzi.
Possibili effetti collaterali
L'effettu collaterale più cumunu chì pò accade durante u trattamentu cù Ursofalk hè a cunsistenza alterata di e feci, chì pò diventà più pastosa, o diarrea.
Quale ùn deve micca aduprà
Ursofalk ùn deve micca esse adupratu in casi di allergie à l'acidu ursodeossicholicu o à qualsiasi cumpunenti di a formulazione, persone cun ulcera peptica in stadiu attivu, malattie infiammatorie di l'intestinu è altre condizioni di l'intestinu tenue, di u colon è di u fegatu, chì ponu interferisce cù a circolazione enteroepatica. sali biliari, coliche biliari frequenti, infiammazione acuta di a cistifellea o di e vie biliari, occlusione di e vie biliari, contrattilità compromessa di a cistifellea o calcoli biliari radiopachi calcificati.
Inoltre, sta medicina ùn deve esse aduprata da e donne incinte senza cunsiglii medichi.