Usu periculosu di antidolorifici
![10 modi per eliminare il mal di denti in un minuto](https://i.ytimg.com/vi/3-yyskNpu9k/hqdefault.jpg)
Cuntenutu
L'analgesichi, chì sò medicinali aduprati per diminuì u dolore, ponu esse periculosi per u paziente quandu u so usu hè più longu di 3 mesi o una quantità esagerata di a droga hè ingerita, chì pò purtà à a dipendenza, per esempiu.
Tuttavia, alcuni analgesici anu antipiretichi è antiinflamatori, cum'è Paracetamol è Aspirina, aiutendu à diminuisce u dolore, calà a febbre è diminuisce l'infiammazione.
L'antidolorifici ponu esse facilmente acquistati senza prescrizione in farmacia, cun un risicu più grande di automedicazione, currendu u risicu di sviluppà prublemi, cume una reazione allergica o intossicazione da droga. Amparate più nantu à i periculi di l'automedicazione in: Periculi di l'automedicazione.
Per questa ragione, tutti i analgesici, ancu analgésichi senza oppioidi, chì sò i più cumuni è aduprati per alleviare u dolore lieve o moderatu, cum'è Paracetamol o Diclofenac per esempiu, devenu esse aduprati sottu a guida di un prufessiunale sanitariu, cum'è un duttore, infermiera o farmacista, per prevene prublemi per via di a so incorretta usu.
Principali periculi di analgesici
Alcuni di i principali periculi di l'usu di l'analgésichi per più di 3 mesi includenu:
- Maschere i veri sintomi di una malattia: aduprà analgesici spessu face u diagnosticu difficiule è rinvia u trattamentu currettu di una malatia.
- Crea una dipendenza: u più spessu si usa un antidolorificu, più u vulete piglià, mancendu lu se ùn lu pigliate è sintomi cum'è tremori è sudore, per esempiu, è ùn trattanu micca a malatia;
- Cause mal di testa: u paziente pò sperimentà forti mal di testa ogni ghjornu per eccessu.
Inoltre, in casi più severi, l'usu di analgesici oppioidi, chì servenu per alleviare u dolore severu è chì anu oppiu, cum'è a morfina, in a so cumpusizione, pò causà difficoltà di respirazione, chì pò purtà à a morte di l'individuu.
Periculi di antidolorifici per u stomacu
Quandu l'antidolorifici sò usati ogni ghjornu per più di una settimana, effetti collaterali ponu accade soprattuttu à u livellu di u stomacu, cume perdita di appetitu, ardori di stomacu, nausea, vomitu, dolore di stomacu, diarrea è, in casi più gravi, sviluppu di ulcere in u stomacu stomacu.
Cume parechji antidolorifici sò ancu antiinflamatori, hè di primura manghjà qualchì alimentu prima di piglià a medicina per prutege u stomacu.
Ligami utili:
- Sinus Tylenol
- Paracetamol (Naldecon)
- Tè Paracetamol