Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 15 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 3 Lugliu 2025
Anonim
Cosa fare in caso di Infezione delle vie urinarie
Video: Cosa fare in caso di Infezione delle vie urinarie

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

L'infezioni di l'urinariu affettanu milioni di persone ogni annu.

Ancu s’elli sò tradiziunalmente trattati cù antibiotici, ci sò ancu assai rimedi casalinghi dispunibuli chì aiutanu à trattà li è impedisce li di ripruduce.

Cosa hè un'infezzione di l'urinariu?

L'infezzione di e vie urinarie (UTI) hè una infezzione chì affetta qualsiasi parte di e vie urinarie, cumprese i reni, l'uretere, a vescica o l'uretra ().

I batteri da l'intestinu sò a causa più cumuna di UTI, ma i funghi è i virus ponu ancu causà infezioni ().

I dui ceppi di batteri Escherichia coli è Staphylococcus saprophyticus rapprisenta circa 80% di i casi ().

I sintomi cumuni di UTI includenu ():

  • Una sensazione di bruciu quandu si face pipì
  • Urinazione frequente
  • Urina torbida o scura
  • Urina cù un forte odore
  • Un sintimu di svuotamentu incompletu di a vejiga
  • Dolore pelvicu

Ancu se UTI ponu influenzà chiunque, e donne sò più propensi à l'infezione. Questu hè chì l'uretra, u tubu chì porta l'urina fora di a vejiga, hè più corta in donne chì in omi. Questu facilita à i batteri di entre è ghjunghje in a vescica ().


In fattu, quasi a mità di e donne sperimenteranu una UTI à un certu puntu di a so vita ().

L'antibiotici sò aduprati per trattà UTI è sò qualchì volta aduprati in basse dosi à longu andà per prevene a ripetizione ().

Ci hè ancu parechji modi naturali per prutegge contra l'infezioni è riduce u risicu di recidiva.

Senza più tardi, eccu i primi 6 rimedi casani per luttà contr'à UTI.

1. Bei assai Liquidi

U statutu di idratazione hè statu ligatu à u risicu d'infezzione di e vie urinarie.

Questu hè chì l'urinazione regulare pò aiutà à spulà i batteri da e vie urinarie per prevene l'infezioni ().

Un studiu hà esaminatu i participanti cù cateteri urinarii à longu andà è hà trovu chì a bassa pruduzzione d'urina era assuciata cun un risicu aumentatu di sviluppà una UTI ().

Un studiu di u 2003 hà fighjatu 141 zitelle è hà dimustratu chì una bassa assunzione di fluidi è urinazioni infrequenti eranu tramindui ligate à UTI recurrenti ().

In un altru studiu, 28 donne anu autocontrollatu u so statutu di idratazione aduprendu una sonda per misurà a so concentrazione di urina. Anu trovu chì un aumentu di l'assunzione di fluidi hà purtatu à una diminuzione di a frequenza UTI ().


Per stà idratatu è risponde à i vostri bisogni di fluidi, hè megliu à beie acqua tutta a ghjurnata è sempre quandu site sete.

Riassuntu:

Bevendu assai liquidi pò diminuisce u risicu di UTIs fendu ti pisà di più, ciò chì aiuta à caccià e batterie da e vie urinarie.

2. Aumenta l'assunzione di vitamina C

Alcune evidenze mostranu chì aumentà a vostra assunzione di vitamina C puderia prutegge contra l'infezioni urinarie.

Si pensa chì a vitamina C agisce aumentendu l'acidità di l'urina, uccidendu cusì i batteri chì causanu infezioni ().

Un studiu di 2007 di UTI in donne incinte hà guardatu l'effetti di piglià 100 mg di vitamina C ogni ghjornu.

U studiu hà trovu chì a vitamina C hà avutu un effettu protettivu, riducendu u risicu di UTI di più di a metà in quelli chì piglianu vitamina C paragunatu à u gruppu di cuntrollu ().

Un altru studiu hà fighjatu i fattori cumportamentali chì anu influenzatu u risicu di UTI è anu trovu chì una alta assunzione di vitamina C diminuì u risicu ().


I frutti è ligumi sò particularmente ricchi di vitamina C è sò un bonu modu per aumentà a vostra assunzione.

I peperoni rossi, l'arance, u pompelmo è u kiwi contenu tutti a quantità raccomandata di vitamina C in una sola porzione (12).

Riassuntu:

L'aumentu di l'assunzione di vitamina C pò diminuì u risicu di UTI rendendu l'urina più acida, uccidendu cusì i batteri chì causanu infezioni.

3. Bei Sucu di Cranberry Unsweetened

Bere un suchju di mirtillo senza zuccheru hè unu di i rimedii naturali i più noti per l'infezioni di e vie urinarie.

I mirtilli travaglianu evitendu chì i batteri aderiscenu à e vie urinarie, evitendu cusì l'infezioni (,).

In un studiu recente, e donne cù storie recenti di UTI anu bevutu una porzione di 8 once (240-ml) di suchju di mirtilli ogni ghjornu per 24 settimane. Quelli chì anu bevutu u suchju di mirtilli avianu menu episodii UTI cà u gruppu di cuntrollu ().

Un altru studiu hà dimustratu chì cunsumà prudutti di mirtilli pò calà u numeru di UTI in un annu, in particulare per e donne chì anu UTI recurrenti ().

Un studiu di u 2015 hà dimustratu chì u trattamentu cù capsule di suchju di mirtilli equivalenti à duie porzioni di 8 once di suchju di mirtilli puderebbenu riduce u risicu d'infezioni di l'urinariu à a mità ()

Tuttavia, alcuni altri studii suggerenu chì u suchju di mirtilli pò esse micca efficace in a prevenzione di UTI.

Una rivista hà studiatu studii 24 cun un totale di participanti 4.473. Ancu se certi studii più chjuchi anu trovu chì i prudutti di mirtilli pudianu riduce a frequenza UTI, altri studii più grandi ùn anu trovu benefiziu ().

Ancu se l'evidenza hè mista, u suchju di mirtilli pò esse utile per riduce u risicu di infezioni di e vie urinarie.

Tenite à mente chì questi benefici si applicanu solu à u suchju di mirtillo senza zuccheru, piuttostu chè à e marche cummerciale zuccherate.

Riassuntu:

Alcuni studii mostranu chì i mirtilli puderebbenu aiutà à riduce u risicu di infezioni di e vie urinarie impedendu chì e batterie aderiscenu à e vie urinarie.

4. Pigliate un Prubioticu

I probiotici sò microorganismi benifichi chì si cunsumanu per mezu di alimenti o supplementi. Puderanu prumove un equilibru sanu di batteri in u vostru intestinu.

I probiotici sò dispunibili in forma di supplementu o ponu esse truvati in alimenti fermentati, cum'è kefir, kimchi, kombucha è yogurt probioticu.

L'usu di i probiotici hè statu ligatu à tuttu, da una salute digestiva migliorata à una funzione immunitaria migliorata (,).

Alcuni studii mostranu ancu chì certe ceppi di probiotici ponu diminuì u risicu di UTI.

Un studiu hà trovu chì Lactobacillus, una ceppa probiotica cumuna, hà aiutatu à prevene UTI in donne adulti ().

Un altru studiu hà trovu chì piglià sia i probiotici sia l'antibiotici era più efficace per prevene UTI recurrenti ch'è aduprà antibiotici solu ().

L'antibiotici, a linea principale di difesa contr'à UTI, ponu causà disturbi in i livelli di batteri intestinali. I probiotici ponu esse benefiziali per ristabilisce i batteri intestinali dopu u trattamentu antibioticu ().

I studii anu dimostratu chì i probiotici ponu aumentà i livelli di boni batteri intestinali è riduce l'effetti secondari associati à l'usu di antibiotici (,).

Riassuntu:

I probiotici puderanu aiutà à prevene i UTI quandu sò usati solu o in cumbinazione cù antibiotici.

5. Praticate Queste Abitudini Sane

A prevenzione di e infezioni di e vie urinarie cumencia cù a pratica di pochi boni abitudini di bagnu è di igiene.

Prima, hè impurtante ùn tene l'urina per troppu longu. Chistu pò purtà à una accumulazione di batteri, resultendu in infezioni ().

Pipì dopu à i rapporti sessuali pò ancu riduce u risicu di UTI prevenendu a diffusione di batteri ().

Inoltre, quelli chì sò propensi à UTIs devenu evità l'usu di spermicida, postu chì hè statu ligatu à un aumentu di UTIs ().

Infine, quandu utilizate a toilette, assicuratevi di asciugà davanti à daretu. L'asciugà da u daretu à u fronte pò fà chì i batteri si sparghinu in e vie urinarie è hè assuciatu cù un risicu aumentatu di UTI ().

Riassuntu:

Urinà spessu è dopu à i rapporti sessuali pò riduce u risicu di UTI. L'utilizazione di spermicidi è asciugà da u fronte à u fronte pò aumentà u risicu di UTI.

6. Pruvate Quessi Supplementi Naturali

Parechji supplementi naturali ponu diminuisce u risicu di sviluppà una UTI.

Eccu uni pochi di supplementi chì sò stati studiati:

  • D-Mannose: Questu hè un tipu di zuccheru chì si trova in i cranberries è hè statu dimustratu per esse efficace in u trattamentu di UTI è prevene a recurrenza ().
  • Foglia di Bearberry: Cunnisciutu ancu cum'è uva-ursi. Un studiu hà mostratu chì una cumbinazione di foglia di bearberry, radice di tarassaco è foglia di tarassu hà diminuitu a recidiva UTI (30).
  • Strattu di Cranberry: Cum'è u suchju di mirtilli, l'estratti di mirtilli funziona evitendu chì i batteri aderiscenu à e vie urinarie.
  • Strattu d'agliu: L'agliu hè statu dimustratu per avè pruprietà antimicrobiali è pò esse capace di bluccà a crescita di i batteri per prevene UTI (,).
Riassuntu:

D-Mannose, foglia di bearberry, estrattu di cranberry è estrattu di agliu sò supplementi naturali chì sò stati dimustrati per prevene UTI è diminuisce a recurrenza.

U Bottom Line

E infezioni di e vie urinarie sò un prublema cumunu è ponu esse frustranti da trattà.

Tuttavia, stà idratatu, praticà alcune abitudini sane è cumplementà a vostra dieta cù alcuni ingredienti di lotta UTI sò boni modi per abbassà u risicu di uttene.

Leghjite stu articulu in spagnolu

Articuli Novi

Funziona CoolSculpting?

Funziona CoolSculpting?

Funziona veramente?I tudii mo tranu chì Cool culpting hè una prucedura efficace di riduzzione di gra u. Cool culpting hè una prucedura medica non inva iva, non chirurgica, chì aiu...
Gustu Indebulitu

Gustu Indebulitu

Includemu prudutti chì pen emu utili per i no tri lettori. e cumprate per mezu di ligami nantu à ta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumi ione. Eccu u no tru pruce u. Chì ghj...