Autore: Robert Simon
Data Di Creazione: 15 Ghjugnu 2021
Aghjurnamentu Di Data: 16 Nuvembre 2024
Anonim
Cosa fare in caso di Infezione delle vie urinarie
Video: Cosa fare in caso di Infezione delle vie urinarie

Cuntenutu

Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.

L'infezioni di l'urinariu affettanu milioni di persone ogni annu.

Ancu s’elli sò tradiziunalmente trattati cù antibiotici, ci sò ancu assai rimedi casalinghi dispunibuli chì aiutanu à trattà li è impedisce li di ripruduce.

Cosa hè un'infezzione di l'urinariu?

L'infezzione di e vie urinarie (UTI) hè una infezzione chì affetta qualsiasi parte di e vie urinarie, cumprese i reni, l'uretere, a vescica o l'uretra ().

I batteri da l'intestinu sò a causa più cumuna di UTI, ma i funghi è i virus ponu ancu causà infezioni ().

I dui ceppi di batteri Escherichia coli è Staphylococcus saprophyticus rapprisenta circa 80% di i casi ().

I sintomi cumuni di UTI includenu ():

  • Una sensazione di bruciu quandu si face pipì
  • Urinazione frequente
  • Urina torbida o scura
  • Urina cù un forte odore
  • Un sintimu di svuotamentu incompletu di a vejiga
  • Dolore pelvicu

Ancu se UTI ponu influenzà chiunque, e donne sò più propensi à l'infezione. Questu hè chì l'uretra, u tubu chì porta l'urina fora di a vejiga, hè più corta in donne chì in omi. Questu facilita à i batteri di entre è ghjunghje in a vescica ().


In fattu, quasi a mità di e donne sperimenteranu una UTI à un certu puntu di a so vita ().

L'antibiotici sò aduprati per trattà UTI è sò qualchì volta aduprati in basse dosi à longu andà per prevene a ripetizione ().

Ci hè ancu parechji modi naturali per prutegge contra l'infezioni è riduce u risicu di recidiva.

Senza più tardi, eccu i primi 6 rimedi casani per luttà contr'à UTI.

1. Bei assai Liquidi

U statutu di idratazione hè statu ligatu à u risicu d'infezzione di e vie urinarie.

Questu hè chì l'urinazione regulare pò aiutà à spulà i batteri da e vie urinarie per prevene l'infezioni ().

Un studiu hà esaminatu i participanti cù cateteri urinarii à longu andà è hà trovu chì a bassa pruduzzione d'urina era assuciata cun un risicu aumentatu di sviluppà una UTI ().

Un studiu di u 2003 hà fighjatu 141 zitelle è hà dimustratu chì una bassa assunzione di fluidi è urinazioni infrequenti eranu tramindui ligate à UTI recurrenti ().

In un altru studiu, 28 donne anu autocontrollatu u so statutu di idratazione aduprendu una sonda per misurà a so concentrazione di urina. Anu trovu chì un aumentu di l'assunzione di fluidi hà purtatu à una diminuzione di a frequenza UTI ().


Per stà idratatu è risponde à i vostri bisogni di fluidi, hè megliu à beie acqua tutta a ghjurnata è sempre quandu site sete.

Riassuntu:

Bevendu assai liquidi pò diminuisce u risicu di UTIs fendu ti pisà di più, ciò chì aiuta à caccià e batterie da e vie urinarie.

2. Aumenta l'assunzione di vitamina C

Alcune evidenze mostranu chì aumentà a vostra assunzione di vitamina C puderia prutegge contra l'infezioni urinarie.

Si pensa chì a vitamina C agisce aumentendu l'acidità di l'urina, uccidendu cusì i batteri chì causanu infezioni ().

Un studiu di 2007 di UTI in donne incinte hà guardatu l'effetti di piglià 100 mg di vitamina C ogni ghjornu.

U studiu hà trovu chì a vitamina C hà avutu un effettu protettivu, riducendu u risicu di UTI di più di a metà in quelli chì piglianu vitamina C paragunatu à u gruppu di cuntrollu ().

Un altru studiu hà fighjatu i fattori cumportamentali chì anu influenzatu u risicu di UTI è anu trovu chì una alta assunzione di vitamina C diminuì u risicu ().


I frutti è ligumi sò particularmente ricchi di vitamina C è sò un bonu modu per aumentà a vostra assunzione.

I peperoni rossi, l'arance, u pompelmo è u kiwi contenu tutti a quantità raccomandata di vitamina C in una sola porzione (12).

Riassuntu:

L'aumentu di l'assunzione di vitamina C pò diminuì u risicu di UTI rendendu l'urina più acida, uccidendu cusì i batteri chì causanu infezioni.

3. Bei Sucu di Cranberry Unsweetened

Bere un suchju di mirtillo senza zuccheru hè unu di i rimedii naturali i più noti per l'infezioni di e vie urinarie.

I mirtilli travaglianu evitendu chì i batteri aderiscenu à e vie urinarie, evitendu cusì l'infezioni (,).

In un studiu recente, e donne cù storie recenti di UTI anu bevutu una porzione di 8 once (240-ml) di suchju di mirtilli ogni ghjornu per 24 settimane. Quelli chì anu bevutu u suchju di mirtilli avianu menu episodii UTI cà u gruppu di cuntrollu ().

Un altru studiu hà dimustratu chì cunsumà prudutti di mirtilli pò calà u numeru di UTI in un annu, in particulare per e donne chì anu UTI recurrenti ().

Un studiu di u 2015 hà dimustratu chì u trattamentu cù capsule di suchju di mirtilli equivalenti à duie porzioni di 8 once di suchju di mirtilli puderebbenu riduce u risicu d'infezioni di l'urinariu à a mità ()

Tuttavia, alcuni altri studii suggerenu chì u suchju di mirtilli pò esse micca efficace in a prevenzione di UTI.

Una rivista hà studiatu studii 24 cun un totale di participanti 4.473. Ancu se certi studii più chjuchi anu trovu chì i prudutti di mirtilli pudianu riduce a frequenza UTI, altri studii più grandi ùn anu trovu benefiziu ().

Ancu se l'evidenza hè mista, u suchju di mirtilli pò esse utile per riduce u risicu di infezioni di e vie urinarie.

Tenite à mente chì questi benefici si applicanu solu à u suchju di mirtillo senza zuccheru, piuttostu chè à e marche cummerciale zuccherate.

Riassuntu:

Alcuni studii mostranu chì i mirtilli puderebbenu aiutà à riduce u risicu di infezioni di e vie urinarie impedendu chì e batterie aderiscenu à e vie urinarie.

4. Pigliate un Prubioticu

I probiotici sò microorganismi benifichi chì si cunsumanu per mezu di alimenti o supplementi. Puderanu prumove un equilibru sanu di batteri in u vostru intestinu.

I probiotici sò dispunibili in forma di supplementu o ponu esse truvati in alimenti fermentati, cum'è kefir, kimchi, kombucha è yogurt probioticu.

L'usu di i probiotici hè statu ligatu à tuttu, da una salute digestiva migliorata à una funzione immunitaria migliorata (,).

Alcuni studii mostranu ancu chì certe ceppi di probiotici ponu diminuì u risicu di UTI.

Un studiu hà trovu chì Lactobacillus, una ceppa probiotica cumuna, hà aiutatu à prevene UTI in donne adulti ().

Un altru studiu hà trovu chì piglià sia i probiotici sia l'antibiotici era più efficace per prevene UTI recurrenti ch'è aduprà antibiotici solu ().

L'antibiotici, a linea principale di difesa contr'à UTI, ponu causà disturbi in i livelli di batteri intestinali. I probiotici ponu esse benefiziali per ristabilisce i batteri intestinali dopu u trattamentu antibioticu ().

I studii anu dimostratu chì i probiotici ponu aumentà i livelli di boni batteri intestinali è riduce l'effetti secondari associati à l'usu di antibiotici (,).

Riassuntu:

I probiotici puderanu aiutà à prevene i UTI quandu sò usati solu o in cumbinazione cù antibiotici.

5. Praticate Queste Abitudini Sane

A prevenzione di e infezioni di e vie urinarie cumencia cù a pratica di pochi boni abitudini di bagnu è di igiene.

Prima, hè impurtante ùn tene l'urina per troppu longu. Chistu pò purtà à una accumulazione di batteri, resultendu in infezioni ().

Pipì dopu à i rapporti sessuali pò ancu riduce u risicu di UTI prevenendu a diffusione di batteri ().

Inoltre, quelli chì sò propensi à UTIs devenu evità l'usu di spermicida, postu chì hè statu ligatu à un aumentu di UTIs ().

Infine, quandu utilizate a toilette, assicuratevi di asciugà davanti à daretu. L'asciugà da u daretu à u fronte pò fà chì i batteri si sparghinu in e vie urinarie è hè assuciatu cù un risicu aumentatu di UTI ().

Riassuntu:

Urinà spessu è dopu à i rapporti sessuali pò riduce u risicu di UTI. L'utilizazione di spermicidi è asciugà da u fronte à u fronte pò aumentà u risicu di UTI.

6. Pruvate Quessi Supplementi Naturali

Parechji supplementi naturali ponu diminuisce u risicu di sviluppà una UTI.

Eccu uni pochi di supplementi chì sò stati studiati:

  • D-Mannose: Questu hè un tipu di zuccheru chì si trova in i cranberries è hè statu dimustratu per esse efficace in u trattamentu di UTI è prevene a recurrenza ().
  • Foglia di Bearberry: Cunnisciutu ancu cum'è uva-ursi. Un studiu hà mostratu chì una cumbinazione di foglia di bearberry, radice di tarassaco è foglia di tarassu hà diminuitu a recidiva UTI (30).
  • Strattu di Cranberry: Cum'è u suchju di mirtilli, l'estratti di mirtilli funziona evitendu chì i batteri aderiscenu à e vie urinarie.
  • Strattu d'agliu: L'agliu hè statu dimustratu per avè pruprietà antimicrobiali è pò esse capace di bluccà a crescita di i batteri per prevene UTI (,).
Riassuntu:

D-Mannose, foglia di bearberry, estrattu di cranberry è estrattu di agliu sò supplementi naturali chì sò stati dimustrati per prevene UTI è diminuisce a recurrenza.

U Bottom Line

E infezioni di e vie urinarie sò un prublema cumunu è ponu esse frustranti da trattà.

Tuttavia, stà idratatu, praticà alcune abitudini sane è cumplementà a vostra dieta cù alcuni ingredienti di lotta UTI sò boni modi per abbassà u risicu di uttene.

Leghjite stu articulu in spagnolu

Per Tè

Manghjà Troppu Chia Seeds Cause Effetti Collaterali?

Manghjà Troppu Chia Seeds Cause Effetti Collaterali?

emi di Chia, chì ò derivati ​​da u alvia hi panica pianta, ò uper nutritivi è divertenti da manghjà. ò u ati in una varietà di ricette, cumpre e pudding, frittelle ...
Serà sicuru di mischjà Motrin è Robitussin? Fatti è Miti

Serà sicuru di mischjà Motrin è Robitussin? Fatti è Miti

Motrin hè un nome di marca per ibuprofene. Hè un medicamentu antiinfiammatoriu non teroidale (AINE) chì hè tipicamente adupratu per alleviare temporaneamente dolori minori, febbre ...