8 Donne chì anu cambiatu u mondu cù u so cervellu, micca e so dimensioni di u Bra
Cuntenutu
- 1. Maria Shelley
- 2. Hedy Lamarr
- 3. Katherine Johnson
- 4. Emma Watson
- 5. Charlotte Brontë
- 6. Chrissy Teigen
- 7. Carrie Fisher
- 8. Ada Lovelace
- Allora ... è Tina Fey, Michelle Obama, è ...?
Includemu prudutti chì pensemu utili per i nostri lettori. Se cumprate per mezu di ligami nantu à sta pagina, pudemu guadagnà una piccula cumissione. Eccu u nostru prucessu.
Da Rubenesque à rail-thin, a definizione di "sexy" in tuttu l'età hè stata ligata à u corpu di una donna ... sana o micca (i corsetti vittoriani in realtà deformanu i scheletri di e donne, per esempiu).
Per furtuna, campemu in un'epica in a quale esse una donna vibrante è sana hè assai più cà solu guardà in forma o adattà un muffa. Si tratta di tutta a persona - corpu, anima, è mente. Amen - hè ghjuntu u tempu chì e donne intelligenti anu avutu u so mumentu longu di ritardu cum'è "E ragazze" di a sucietà è sò state celebrate per u so attivismu è l'imprenditorialità quant'è u so aspettu.
A frasa "intelligente hè a nova sexy" hè stata popularizzata in l'ultimi anni - è vi saluta. Ma veramente, intelligente hè sempre statu sexy. Queste ottu brillanti donne di u passatu è di u presente anu aiutatu à cambià u mondu cù u so cervellu, micca e so dimensioni di u bra. Da genii chì u travagliu hà cambiatu a storia in stelle A-list chì u talentu si estende oltre u so statutu di celebrità, queste donne anu fattu oh-cusì-cool (è sexy) di lascià a vostra bandiera nerd volare.
1. Maria Shelley
A figliola di a feminista OG Mary Wollstonecraft, Mary Shelley era veramente una "It girl" di u so ghjornu (Kim K., manghjate u vostru core). Era maritata cù u pueta Percy Bysshe Shelley è stava intornu à u pueta / amicu Lord Byron - dui di i cattivi picciotti i più famosi di a storia. E so schifezze li anu resu noti in tutta l'Europa.
Ma mentre scrivevanu puesie è praticavanu l'amore liberu, Mary Shelley invintava sola u generu di l'orrore cù "Frankenstein", unu di i rumanzi più influenti di tutti i tempi. Cusì, a prossima volta duvete stà in casa è travaglià quandu tutti l'altri diventanu pazzi, pensate à Mary Shelley. Rammintatevi chì ùn site micca un burlone - site esse brillanti.
2. Hedy Lamarr
A bellezza mozzafiante di l'attrice austriaca di nascita Hedy Lamarr a fece diventà una stella di Hollywood. Ma era tantu annoiata da i roli passivi chì li sò stati offerti chì hè diventata un inventore autodidatta solu per tene si divertita.
U novu Casuale Howard Hughes hà chjamatu Lamarr un "geniu" per u so travagliu nantu à l'aerodinamica. Durante a Seconda Guerra Mondiale, hà pigliatu à inventà una tecnulugia di saltu di frequenza chì hà dopu furmatu a basa per Wi-Fi è Bluetooth.
E scoperte scientifiche di Lamarr cumincianu solu à esse apprezzate quant'è a so presenza à u screnu. Hè ora chì una di e donne più belle di u mondu hè ancu ricurdata cum'è una di e più intelligenti.
3. Katherine Johnson
Qualchissia chì dubita chì intelligente è sexy vanu di a manu ùn anu bisognu di circà più luntanu chè "Figlie nascoste", in cui Taraji P. Henson interpreta u fisicu è matematicu Katherine Johnson.
Poche persone anu cuntribuitu di più à a corsa spaziale di a NASA chè Johnson. Questa riescita hè stata resa ancu più impressiunante da u fattu chì hà avutu à luttà à u so modu attraversu più livelli di pregiudiziu cum'è donna nera.
Oghje ghjornu, a sucietà si adora à l'altare di i genii tecnulugichi, ma a prossima volta chì si sente parlà unu di elli nantu à un "colpu di luna", arricurdatevi di a donna chì ci hà aiutatu à ghjunghje ci a prima volta.
4. Emma Watson
Sò 20 anni chì Hermione Granger hà curregitu per a prima volta a nostra prununcia di "wingardium leviosa", cambiendu per sempre u mondu per e nerde femine, è nimu di più chè a zitella chì l'hà ghjucata: Emma Watson.
Inseme, Emma è Hermione (postu chì seranu sempre inseparabili) puderebbenu esse u megliu esempiu di ciò chì un effettu prufondu a ripresentazione femminile pusitiva pò avè nantu à u sviluppu di e zitelle. Hermione hà apartu una porta per e ragazze fieramente brave in ogni locu. E ancu se Watson hà passatu à altri roli (cumpresu l'icona di nerd Belle di "A Bellezza è a Bestia"), a so libarità ferma una parte maiò di u so appellu.
Dopu avè assistitu à l'Università di Oxford è l'Università di Brown, cù un diploma di bacheloru in letteratura inglese da quest'ultima, stende sempre u so amore per a literatura è u putere di e zitelle. Watson hè statu vistu di recente piantendu copie di "The Handmaid's Tale" di Margaret Atwood in tuttu Parigi.
5. Charlotte Brontë
Vi imaginate quantu seranu famose e surelle Brontë s'elle fussinu vive oghje? (Passate, gimelli Olsen!) I so visi sbuccavanu da ogni cupertine di riviste in u mondu, cù i tituli "Girl Geniuses Remake Landscape Literary". Purtroppu, i Brontës anu travagliatu in l'oscurità in a so vita, cù Charlotte aduttendu u pseudonimu maschile Currer Bell per fà publicà u so travagliu.
Malgradu queste limitazioni, Charlotte hà creatu Jane Eyre, un persunagiu durabile chì hè definitu da a so intelligenza, buntà è indipendenza. Jane Erye hà ispiratu generazioni di scrittori à sunnià protagoniste femine chì pudianu fà di più cà sposà l'omu ghjustu. (Vogliu dì, ella eventualmente si marita cù l'omu ghjustu, ma ella u face travaglia per questu.)
6. Chrissy Teigen
Sì a cunniscite appena cum'è "mudellu di costume da bagno" o "a moglia di John Legend", vi manca a parte più bona di Chrissy Teigen: u so stupidu incredibile, spessu in mostra in i so divertenti posti Twitter. Teigen hè a prova muderna chì sexy è intelligente ùn sò micca esclusivi. Saria faciule d’esse ghjilosi cun ella s’è no eramu troppu impegnati à ride. #cazzubaby
7. Carrie Fisher
A tarda, grande Carrie Fisher serà sempre inseparabile da u so rolu più famosu: a Principessa Leia, una capimachja dura, intelligente, intergalattica chì ùn avia paura di chjamà Han Solo un "pastore nerf, appiccicatu, mezzo intelligente, scruffy »À u so visu.
Ma in una galassia più vicina à a casa, Fisher era un lettore vorace è un scrittore talentu chì hà scrittu numerosi libri è sceneggi. Era ancu aperta senza dubbiu nantu à a vita cun disordine bipolari severi è dipendenza. Fisher ci hà ricurdatu à tutti di trattà e nostre lotte cun umore piuttostu chè vergogna. È in tutti i so alti è e so difficoltà, hà tenutu a so intelligenza è a so saviezza per ella.
8. Ada Lovelace
Ada Lovelace era l'unicu figliolu legittimu di u pueta Lord Byron (vede sopra). Sicondu a legenda, a so mamma l'hà alluntanata da a puesia è versu a matematica in a speranza chì puderia impedisce di piglià dopu à u so babbu amante di a diversione. Per furtuna, u gambit hà pagatu.
Lovelace hè diventata contessa, sucietà, è hè cunsiderata cum'è a creatore di u primu "prugramma urdinatore", quandu e macchine informatiche ùn eranu più cà teoriche. Lovelace hà unitu brillantezza matematica cù creatività senza limiti. Hè stata a prima persona in a storia à capisce u putenziale di un dispositivu informaticu.
Or, cum'è unu di i so cuntimpuranei l'avaria discritta: "una ghjovana donna grande, di pelle grossera".
Allora ... è Tina Fey, Michelle Obama, è ...?
Sarebbe impussibile di elencà ogni donna fantastica chì hà apertu a strada per altre donne intelligenti, belle è intrinsecamente sexy. Ma questu era un principiu. Ramintemu ci ste donne è l'innumerevoli altre chì ci ramentanu chì l'astuzia ùn l'ha mai micca statu "in". Allora, andate dami - siate i vostri culti, cervelli è possedeli!
Diteci: Quale altru duverebbe fà sta lista?
Elaine Atwell hè autore, criticu è fundatore di TheDart.co. U so travagliu hè statu prisentatu nantu à Vice, The Toast, è numerosi altri punti di vendita. Vive in Durham, in Carolina di u Nordu. Seguità à @ElaineAtwell in Twitter.